חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חבילות נופש לקפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

תכנון חופשה חלומית בקפריסין מתחילה עם מציאת דילים חבילות נופש לקפריסין. באיזו עיר לסגור? פאפוס / לימסול / איה נאפה / לרנקה? כל מה שצריך לדעת!

בקיץ שעבר, כשחיפשתי חופשה זולה בים התיכון, נקלעתי לאי קפריסין. האם ידעת שקפריסין למעשה מחולקת לשני חלקים ושיש כל כך הרבה מראות מעניינים לבקר שמארגנים דרך אתר של סוכנות? נתקלתי בו לראשונה כשראיתי את הטיסות הזולות ביותר לאירופה, אבל באמת נתקלתי בה רק כשחיפשתי טיסות זולות לאירופה.

פוליס נמצאת בצפון מערב האי והיא המקום הטוב ביותר לבקר בפוליס אם אתה רוצה טיול שקט יותר. סלמיס ממוקם על החוף המזרחי של צפון קפריסין והוא אוצר של אתרים היסטוריים שהופכים אותו בקלות לאחד המקומות הטובים ביותר שלי בקפריסין. לרנקה חווה את מותה משום שהיא ממוקמת ממש ליד הבירה ניקוסיה, בירת קפריסין והעיר השנייה בגודלה באירופה.

אם אתם מתכננים לבקר בצד הטורקי של קפריסין, המכונה "הרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין", חובה לנסוע לצפון האי ולא לדרום. טיולי צפון קפריסין מציעים שיש מדריכים מקומיים שיחקרו את מיטב ניקוסיה. אם אתם נוסעים בין צפון ודרום קפריסין, זכרו שמבחינה טכנית מדובר בנקודת כניסה לא חוקית.

פאפוס הוא אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר בקפריסין, עם שם משותף למרכז העיר ולאטרקציות התיירותיות הרבות בו. מרכז העיר מחולק לשלושה אזורים עיקריים: הכיכר המרכזית, מרכז העיר והכפר פאפוס.

פאפוס הוא אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בקפריסין אם אתה רוצה לחקור את ההיסטוריה הארוכה של האי. כנראה שיש חוף טוב יותר באיה נאפה, אבל אולי תעדיף לחנות, אם אלה חיי הלילה שלך, זה המקום בשבילך. אם אתם בחופשת חוף בקפריסין, תוכלו תמיד לארגן את השהות באזור בעצמכם במלון או אולי לחנות על החוף במקום. ל- AyiaNapa יש גם כמה מהחופים הטובים ביותר בקפריסין, מה שהופך את האזור הזה למעצר מעולה לכולם.

בקפריסין יש משהו לכולם ומטיילים שנהנים מגמישות רבה יותר אינם חייבים להתחייב לחוויה הכוללת. אם מתוכנן לכם מסלול נסיעה, כדאי לשקול סיור חבילות, אך לא כל חבילות קפריסין כוללות הכל. עבור חבילת נופש שלמה בקפריסין, מבקרים בקפריסין מזמינים את שהותם באתר נופש כולל. קרא עוד על מה לעשות בקפריסין וכיצד להפיק את המיטב מדרך הנסיעה שלך בקפריסין.

סעיף זה באתר אמור לספק לכם את המידע הדרוש לכם להזמנת החופשה שלכם לקפריסין באופן מקוון, כמו גם מידע על בתי המלון והאתרים הטובים ביותר בקפריסין.

אנו מוצאים מבצעים נהדרים במאות אתרים ומזמינים את המלונות הנכונים באמצעות שירות ההזמנות המקוון שלנו בחינם, Booking.com. מצא מציאה במאות אתרים, הזמינו את שירות ההזמנות המקוון הנהדר שלנו והזמינו מלון לחופשה בקפריסין. אנו מוצאים מבצעים טובים יותר בעשרות אתרי אינטרנט ומזמינים מלון אמיתי בקפריסין באמצעות מנוע החיפוש המקוון שלנו במלונות ובסיס הנתונים שלנו לחיפוש.

שני הצדדים של קפריסין הם חלק גדול מהשוואת מחירי המלונות והטיסות בקפריסין. ברוב אזורי הארץ אנו משווים מלונות, טיסות ומחירים בקירניה, ובאזורים אחרים של הארץ אנו משווים מחירים עבור מלונות וטיסות עם אלה בצד השני.

קפריסין מציעה קסם ים תיכוני שהופך מקומות כמו מיקונוס וקרואטיה לאטרקטיביים, אך אם אתם רק מתכננים לבקר בקפריסין כדי לקבל זמן איכות על החוף ולא מעוניינים יותר מדי בסיורים או היסטוריה עתיקה, אז לרנקה היא היחידה מקום שבו אתה צריך מכונית. אם אינכם רוצים לשכור את רכבכם בקפריסין, פאפוס היא כנראה המקום הנגיש ביותר. הוא ממוקם גם במרכז הארץ, מה שהופך אותו למקום נהדר עבור אלה שגרים בסמוך לעיירה קפריסאית ראויה ועדיין רוצים ליהנות מהחופים היפים ומהנופים הנהדרים של קפריסין מהים התיכון.

יש לה גם קרבה לכמה מהחופים הטובים ביותר, ואם אתם מחפשים מבצע מציאה על חבילת החופשה שלכם לקפריסין, אז פורטלי נופש כמו Airbnb, Booking.com ו- TripAdvisor הם הבחירה הטובה ביותר. תוכלו למצוא את חבילות הנופש המושלמות לקפריסין על ידי ביצוע הזמנות חדשות והשוואת מחירים עבור מלונות וטיסות.

אם היעד שלך הוא שהייה בקפריסין, אז לרנקה היא האופציה הטובה ביותר עבור מטיילים המחפשים שהייה במקום אחד, בין אם הם מבקרים בקפריסין לחופשת חוף ובין אם רק לחופשת חוף. אם אתם בטיול רומנטי, פאפוס היא יעד נהדר, במיוחד אם הזמנתם את מלון Almyra. עם זאת, אם ברצונכם לבקר בקפריסין בעת ביקורכם, אנו ממליצים לכם להתמקם בלרנאקה במקום בפאפוס או בלימסול.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!