חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לרנקה לצעירים – חיי הלילה של לרנקה

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

לרנקה לצעירים: חיי הלילה של לרנקה – מסיבות, מועדונים, דאנס בארים, הופעות מוזיקה חיה בלרנקה. מסיבות חוף? טיילת לרנקה? לאן לצאת בערב בלרנקה?

העיר לרנקה אשר בקפריסין השכנה הינה יעד תיירותי פופולארי ביותר בקרב תיירים מכל העולם, ובמיוחד בקרב הישראלים. העיר מגוונת ביותר, ומושכת אליה באופן כללי תיירים צעירים המחפשים לבלות בחופים או בעיר במהלך היום, ובבארים או במועדונים במהלך הלילה. חיי הלילה בעיר ובסביבתה לא רק מבטיחים אלא גם מקיימים. נעשה סקירה קצרה של המקומות הבולטים בחיי הלילה של לרנקה.

לשתות "סקס על החוף" בלרנקה

לא רק את הקוקטייל המפורסם הזה, אלא גם קוקטיילים טעימים אחרים ורבים תוכלו להזמין על אחד מהחופים שמציעה העיר. כעיר חוף עם מזג אוויר מצוין, מתווספת לתיירים האופציה לבילוי לילי על החוף. לא רק בארים, אלא גם בתי קפה ומועדונים רבים ממוקמים ממש על החוף.
זהו תמיד בילוי מיוחד ושונה מעט, אך כמובן שהעיר מציעה מבחר מקומות בילוי בכל האיזורים. 

מועדוני לילה, מסיבות, דאנס בר בלרנקה, קפריסין

מועדון ה"גיאומטרי" (Geometry Club)

המקום הזה אטרקטיבי ביותר ראשית בשל המיקום שלו. הוא נמצא במרכז העיר ממש, קרוב לבארים ומקומות בילוי נוספים אחרים, מה שהופך את ההגעה אליו קלה יחסית לאחר בילוי בבאר או בית קפה. המקום היה ידוע בעבר בשם "הקורידור" (Corridor) וחלק מן המקומיים והתיירים עוד מכנים אותו בשם הזה, כך שלא תתבלבלו. ברגע שתיכנסו למקום הדבר הראשון שיעצור את נשימתכם הוא העיצוב. התקרה עשויה כולה מאות גלילים זוהרים ו2 הבארים במקום מעוצבים גם הם בצבעים בוהקים ומרהיבים. המקום כולו מעוצב בסגנון הרטרו.  המוזיקה כאן היא לרוב שילוב של מיינסטרים בינלאומי ולהיטים יוונים מקומיים. בערבים מסוימים מתקיימות במקום מסיבות בסגנונות מוזיקה שונים. קוד הלבוש בינוני. לבוש ערב לא רשמי. 

מועדון ה"דיפ"  (Club Deep)

מועדון הדיפ הוא אחד מהמפורסמים ביותר בעיר לרנקה. כמעט כל תייר המגיע לעיר מוצא עצמו כאן פעם אחת או יותר.  הסיבה היא שהמקום גדול, מציע מוזיקת מיינסטרים המועדפת על רובם של התיירים וידוע במסיבות המצוינות המתקיימות בו. המקום מפרסם מדי שבוע שמות של תקליטנים בינלאומיים המופיעים בו. גם סצנת התקליטנים המקומית פוקדת רבות את המקום ואת עמדת הדי-ג'יי. קוד הלבוש – לבוש ערב לא רשמי. הכוונה היא שלא תוכלו להיכנס עם כפכפים או גופיות, אך לא תידרשו גם לשמלת ערב או חליפה. 

כתובת: Finikoudes Promenade, Larnaca, Cyprus

מוזיקה חיה בלרנקה קפריסין

העיר לרנקה מציעה מגוון מקומות בו תוכלו ליהנות מתזמורות אמיתיות המנגנות בזמן שאתם שותים בירה, יין או קפה. לרוב מדובר במוזיקה יוונית אותטנית, כך שלכל חובבי הז'אנר והטברנות צפויה הנאה רבה. 

מועדון ה"מוחיטו לייב" (Mohito Live)

המקום הזה מציע גם הוא נגנים ומוזיקה חיה, וזאת בשילוב הקונספט של מקום מסורתי וקלאסי. המקום כולו מעוצב בצבעים חמים, נרות מאירים את כוסות היין או הויסקי של המבלים והמקום כולו אפוף אווירה ספק רומנטית ספק מתוך ספר בלשים ישן. בכל מקרה שווה בהחלט לבקר במקום המיוחד הזה. המוזיקה במקום כמובן בהתאם לרוח האווירה – בעיקר מוזיקה קלאסית או סגנונות "אומנותיים" דומים אחרים. 

כתובת: 1 Stylianou Apostolidi Street, Larnaca, Cyprus

"מוזיקס דיאדרומס"(Mousikes Diadromes Live)

זהו מקום חובה לאוהבי המוזיקה החיה וריקודי הפולקלור. כאן תוכלו ליהנות בכל יום מסגנון מוזיקאלי שונה. בימי רביעי בערב לדוגמא, סגנון ההופעה הוא ה"רמבטיקו". לא פחות מעשרה נגנים וזמרים וזמרות השרים ומופיעים עד השעות הקטנות של הלילה, בכל לילה. בסופי השבוע לרוב ההופעה משתלבת עם הקהל והופכת בשלב מסוים למעין מסיבה. הכל בהתאם להלך הרוח וההרכב של הקהל. המקום הזה זכה לשבחים רבים בקרב התיירים. 

כתובת: Leontos Sofou (Proin Palaia Agora), Larnaca, Cyprus

בארים, פאבים בלרנקה, קפריסין

באר "המבוקש" (Wanted Saloon Bar & Grill)

בעוד שבין רוב הבארים קשה למצוא הרבה הבדלים, יש כאלו שמציגים "קונספט". כלומר נושא מסוים או תחום שבו הבאר מתמחה ומתמקד. על פי השם של המקום אפשר אולי כבר לנחש – המקום הזה הוא בעניין של קאובויים וכל עולם המערב הפרוע. התפריט של המקום מושפע ישירות גם הוא כמובן מהקונספט, וכולל בעיקר סטייקים משובחים ומרשימים, לצד מנות מקסיקניות טיפוסיות לתקופה. המקום מלא כובעי בוקרים, פרסות סוסים, חביות, תמונות של בוקרים וכדומה. הרצפה עשויה מעץ כמובן כמו גם רוב המקום. הביקור הוא חווייתי ביותר ועל כן מומלץ לנסות להגיע לכאן לפחות פעם אחת. זהו מקום שאפשר ומומלץ בהחלט אליו להגיע גם עם כל המשפחה. 

כתובת: Stylianou Apostolidi, Larnaca, Cyprus

ה"בלו פיין" (Blue Pine Bar)

זהו קרוב לוודאי אחד מהמקומות הוותיקים בעיר לרנקה. כבר מעל לעשרים שנה שהמקום הזה, אשר מתפקד כבאר-מסעדה, מארח אלפי סועדים מדי שנה. המקום ידוע לטובה במבחר האין סופי והאיכותי שהוא מחזיק בקטגוריית המשקאות החריפים ה"כבדים" יותר, לצד מבחר יינות מרשים ביותר. במקום מספר רב של מסכי ענק, ותחרויות ספורט למיניהן המוקרנות בהם מנעימות את זמנם של המבלים. המוזיקה במקום משתנה, לעיתים יוונית מקומית או בין לאומית. קוד הלבוש כאן איננו מחמיר במיוחד, אך עדיין מומלץ להתלבש בצורה מכובדת. 

כתובת: 3 Louki Pierides, Larnaca 6021, Cyprus

ה"אמוס" (Ammos)

זהו מה שאנחנו אוהבים לקרוא Beach Bar. זוהי הזדמנות לחיות את החיים שאנחנו רואים בסרטים מהוליווד, אבל ממש פה בלרנקה השכנה. באר החוף הזה מגיש כמובן מגוון קוקטיילים נפלאים, עם המטריה הקטנה בתוך המשקה, כיאה למסורת. המוזיקה כאן היא לרוב אלקטרונית, עם חיבה ברורה לסגנון ה"אוונגארד". המקום מארח דרך קבע זמרים ולהקות בינלאומיות להופעות חיות. כמובן שתוכלו להזמין כאן גם אוכל לצד המשקה שלכם. קוד הלבוש במקומות מהסוג הזה איננו מחייב חליפות וכדומה, אך עדיין חשוב להתלבש בצורה מכובדת. בשל הפופולריות הרבה של המקום, הזמנה מראש היא דבר הכרחי. 

כתובת: Makenzie Beach, Larnaca, Cyprus

ביסטרו באר "לוש" (Lush Beach Bar Resto )

המקום הזה הוא גן עדן עבור תיירים רבים, והסיבות לכך ברורות. ראשית המוזיקה המגוונת והעדכנית, באיכות סאונד גבוהה. תוסיפו לכך את העיצוב היפהפה של המקום שממוקם גם הוא על החוף. השילוב הזה של באר מודרני עם מבלים לבושים היטב והרבה אלכוהול, במקביל לבריזה המגיעה מהים והאופציה התמידית לצאת לטיול על החוף – הופכים כל בילוי למיוחד. האווירה בבארים הממוקמים על החוף היא תמיד אחרת, ועל כן מועדפת מאוד בקרב הרוב הגדול של התיירים. במקום הזה תוכלו בנוסף ליהנות גם מהעובדה שהעיר היא עיר חוף, ועל כן התפריט עמוס מנות דגים ופירות ים טריים. בשל כל הסיבות האלו, המקום הזה מלא תמיד ועל כן כדאי ביותר להזמין מקום לפני ההגעה. כמובן שאפשר לנסות את מזלכם ופשוט להגיע.

כתובת: Mackenzie Larnaca 6028 Cyprus

שאלות נפוצות על חיי הלילה של לרנקה, קפריסין

בהחלט כן. השילוב של חופים וחיי לילה נהדרים, יחד עם מגוון מסעדות ואטרקציות נוספות הופכות את העיר לאידיאלית עבור תיירים צעירים.

בהחלט כן. העיר מציעה מגוון חופים, בנוסף לאטרצקיות מים ואתרים רבים המתאימים לכל המשפחה.

במהלך היום בהחלט כן. רבים מהבארים נפתחים כבר בשעות הבוקר המאוחרות ומתפקדים כמסעדה לכל דבר לאורך כל היום. כך גם נכון הדבר כמובן לגבי הבארים הממוקמים על החוף.

בהחלט כן. בעיר אין סוף בארים, מסעדות, בתי קפה, בתי קולנוע ומקומות בילוי מכל הסוגים כגון באולינג או קריוקי. יחד עם החופים המפנקים, תמצאו כאן כל מה שאתם מחפשים בחופשה זוגית מושלמת. 

באופן יחסי, אם משווים לחופשה במערב אירופה או אפילו בארץ, הרי שחופשה בלרנקה תהיה קרוב לוודאי זולה יותר. סיבה נוספת היא כמובן הטיסה הזולה יחסית.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!

דילוג לתוכן