חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רכישת ביטוח פספורט קארד לקפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

ביטוח נסיעות לקפריסין; למה פספורט קארד זה ביטוח הנסיעות שלכם? – קראו את היתרונות כאן. 

רכישת ביטוח נסיעות לקפריסין זה דבר אחד, בעוד כי רכישת ביטוח מסוג פספורט קארד זהו דבר אחר לגמרי. אם אתם שואלים מה זה פספורט כארד, אז נציין כי ביטוח זה מאפשר לכם לפעול בצורה דומה לאופן שבו אתם פועלים עם כרטיס האשראי שלכם. אם חלילה תצטרכו להפעיל את הפוליסה בחו"ל, תצטרכו סה"כ לגהץ את כרטיס הפספורט קארד, והעלויות יטופלו על ידי חברת הביטוח. הנה כמה מהכיסויים של ביטוח פספורט קארד קפריסין:

  • כיסוי רפואי: ניתן להתאים את גובה הכיסוי הרפואי עד סכומים של מיליוני שקלים. 
  • ביטול טיסות: ניתן לרכוש ביטוח פספורט קארד הכולל החזרים בגין טיסות שבוטלו, בתי מלון ועוד. 
  • כיסוי מטען: ניתן לרכוש פוליסה המכסה איבוד מזוודות, כמו גם פריטים אישיים יקרים.
  • הטסה לישראל: ניתן לרכוש הרחבה של כיסוי רפואי, המאפשרת הטסת חירום חזרה לארץ. 

מה זה פספורט כארד?

כאמור, ביטוח פספורט קארד קפריסין הינו ביטוח אשר נרכש למטרת נסיעה לחו"ל. ביטוח זה ניתן לרכישה בגין נסיעה למדינות נוספות בעולם, לא רק לקפריסין, כאשר מטרת הביטוח היא לייצר לכם שקט נפשי. כשיש לכם ביטוח נסיעות לקפריסין מסוג פספורט קארד, אתם סמוכים, בטוחים ושקטים בידיעה שאם חלילה משהו ישתבש בחו"ל, יש לכם מענה בארנק. את כרטיס הביטוח (כרטיס מגנטי) שומרים בארנק או בקייס של הדרכונים, וכשצריך שולפים אותו מיד. על מנת להפעיל את הפוליסה, צריך לגהץ את הכרטיס בדיוק כשם שהייתם מגהצים את כרטיס האשראי שלכם. 

כמה עולה ביטוח פספורט קארד קפריסין?

קפריסין היא מדינה קרובה מאוד לישראל (הטיסה קצרה כמעט כמו טיסה לאילת), והיא גם אינה נחשבת מדינה מסוכנת. לכן, מחירי ביטוח פספורט קארד קפריסין נחשבים סטנדרטיים לגמרי. בעלויות של כ-4 – 7 דולרים ליום, תוכלו לרכוש כיסוי סטנדרטי עבור ביטוח נסיעות לקפריסין. בשקלים, ביטוח נסיעות עבור סופ"ש בקפריסין בד"כ יעלה לכם כ-150 – 250 ₪ בלבד. זה נשמע מעט, אבל עבור משפחות עם מספר ילדים זה יכול להסתכם באלפי שקלים. לכן, חשוב לערוך השוואת מחירים עבור ביטוח נסיעות לקפריסין. 

לסיכום, כיצד לערוך השוואת מחירים לביטוח נסיעות?

על מנת לערוך השוואת מחירים לביטוח נסיעות לקפריסין, יש להתחבר לסוכנות ביטוח אונליין. סוכנויות אלו בדרך כלל מציעות את האפשרות של השוואת מחירי ביטוח לקפריסין, מה שלכם, בתור לקוחות, מאפשר לחסוך כ-15% – 35% על הביטוח שלכם. בסופו של יום, השוואת מחירי הביטוח חשובה במיוחד כאשר טסים כקבוצה או כמשפחה גדולה. במקרים אלו ניתן לחסוך לעיתים גם מאות שקלים, ככה שחשוב לא לוותר על זה. על מנת לערוך את השוואת המחירים, חשוב לקבל לפחות 2 – 3 הצעות מחברות ביטוח שונות. ככה תוכלו להבין מה המחירים הנהוגים בשוק. בהצלחה! 

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!