חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים בלימסול

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

אי אפשר להגיע לקפריסין מבלי לשמוע על לימסול. לימסול היא העיר השנייה בגודלה על האי היפה, והחשובה ביותר עליו. זו מקום נהדר להתחלה או לסיום החופשה בקפריסין. אנשים רבים בוחרים לצאת לטיול כוכב ברחבי האי, ומשתמשים בלימסול בתור בסיס נוח וקרוב להכל, ממנו קל לצאת ואליו קל לחזור. כדי להשלים את החופשה לטובה באמת, חשוב לבחור מלון טוב בלימסול. ריכזנו עבורכם מספר המלצות על מלונות בלימסול:

מלון ארבע העונות הוא כמובן, כמו כל מלונות הרשת, מלון חמישה כוכבים מפואר ומפנק במיוחד. המלון ממוקם על חוף פרטי, מה שמבטיח לאורחים פרטיות ובידוד מוחלטים מהעיר הסואנת. המלון מציע לאורחיו שלוש בריכות בעיצובים מיוחדים, גנים טרופיים מקסימים, שני מגרשי טניס מוארים היטב ועוד שלל מתקנים. ספא המלון הוא אחד המוצלחים ביותר בקפריסין, ומציע חדרי טיפולים, בריכה מקורה, סאונה, חדרי אדים וחדר קרח. אורחי המלון יכולים ליהנות משלוש מסעדות – כולן זוכות פרסים ומשובחות במיוחד. חדרי האירוח והסוויטות מעוצבים באלגנטיות ובהקפדה, ומאובזרים באופן מלא. לחלקם יש מרפסת פרטית. המלון קיבל את הציון הנפלא 9.4 באתר Booking.

מלון אמארה – סי יור אונלי וויו, הוא מלון הממוקם מול חוף לימסול החולי. זהו מלון חמישה כוכבים מפנק במיוחד. כשמחפשים מלון בלימסול ליהנות בו מהחופשה, זהו המלון הנכון לבחור בו. המלון מציע לאורחיו ליהנות מאזור חוף פרטי, בריכה עם שפת אינסוף, מרכז ספא, מגרש טניס, מבריכה מקורה ועוד. המלון מגיש ארוחת בוקר אמריקאית, טעימה ומלאה, וכן מזנון ארוחת בוקר עם אפשרויות בריאות במיוחד. בנוסף לכך, פועלות במקום שלוש מסעדות משובחות, שלאחת מהן כוכב מישלן. כל חדרי האירוח במלון צופים אל הים, מרוהטים במודרניות ומעוצבים בקפדנות. המלון קיבל את הציון הגבוה 9.4 באתר Booking.

אתר הנופש גראנד ריזורט הוא מלון בעל חמישה כוכבים, הממוקם על חוף פרטי ושקט במיוחד. חדרי האירוח של המלון מרווחים ביותר, ומרביתם משקיפים אל הים הכחול והמקסים. אורחי המלון יכולים לסעוד בכל אחת משש המסעדות של המלון, המציעות כל אחד סוגי מנות שונים. בנוסף, האורחים יכולים ליהנות מבר הקוקטיילים, מהטרקלין, במרכז הבריאות והספא, מועדון הכושר, שתי בריכות שחייה, מגרש טניס, מועדון ילדים וחדר משחקים. צוות המלון ישמח לארגן עבורכם קורסי צלילה במידה ותבקשו זאת. המלון זכה לציון 8.9 באתר Booking.

מלון אמאתוס ביץ' הוא מלון חמישה כוכבים, המאובזרים בשלל מתקנים ופינוקים. אורחי המלון יכולים ליהנות מגישה ישירה לחוף, בריכת מי מלח מקורה, ספא גדול ורחב ידיים, שלוש בריכות שחייה חיצוניות וחמש מסעדות שונות. ספא המלון מציע טיפולים מגוונים, סאונה ואמבט עיסוי. חדרי המלון מעוצבים באלגנטיות מוקפדת, והחדרים אשר פונים לים מצוידים במרפסת פרטית. המלון ממוקם מרחק הליכה מחורבות אמאתוס העתיקה. המלון עצמו ממוקם מעט מחוץ לעיר – עשר דקות נסיעה מלימסול – מה שהופך את השהייה בו לשקטה ונינוחה.
המלון זכה לציון 9.4 באתר Booking.

המלון רויאל אפולוניה הוא מלון חמישה כוכבים מפנק, הממוקם ממש על חוף לימסול. המלון מציע לאורחיו סאונה, שני מגרשי טניס, שמשיות וכיסאות חוף, שלוש בריכות שחייה (כולל בריכת ילדים ייעודית) ועוד. חדרי המלון מעוצבים במודרניות וכוללים כולם מרפסת. ניתן לאכול באחת משלוש מסעדות המלון המגישות אוכל אתני וטעים במיוחד. המלון זכה לציון 9 באתר Booking.

⭐⭐⭐⭐⭐
דירוג: 9.0 בבוקינג

מלון קראון פלאזה לימסול הוא מלון ארבעה כוכבים, השייך לרשת מלונות קראון פלאזה. המלון ממוקם במרכז ההיסטורי של לימסול, בלב אזור החנויות והמסעדות. אורחי המלון מוזמנים ליהנות משתי בריכות, אזור חוף פרטי, שתי מסעדות, שלושה ברים, מרכז כושר וספא. חדרי המלון מעוצבים בקפדנות עם ריהוט עץ מרשים, ומציעים כולם מרפסות עם נוף לים.
המלון קיבל את הציון 8.8 באתר Booking.

מלון מדיטרניאן ביץ' הוא מלון ארבעה כוכבים נעים במיוחד, הממוקם על חוף לימסול. המלון מציע חדרי אירוח מרווחים ונעימים במיוחד, מרוצפים בפרקט נעים. אורחי המלון יכולים ליהנות מספא מגוון, שתי בריכות, חמש מסעדות, מופעי בידור, מועדון ילדים, מגרש טניס, שולחנות טניס שולחן ושולחנות ביליארד. המלון זכה לציון 8.4 באתר Booking.

⭐⭐⭐⭐
דירוג: 8.8 בבוקינג

אתר הנופש והספא פארקליין הוא מלון חמישה כוכבים מפואר, הממוקם בלב ליבם של גנים מטופחים ורחבי ידיים במיוחד. המלון מציע לאורחיו בריכה מקורה, שלוש בריכות חיצוניות, וחוף פרטי מקסים וגדול. האורחים יכולים לבקר במספרה, חדר כושר, פעילויות ספורט מים, מגרשי טניס ומגרש קטרגל. האורחים יכולים לסעוד באחת מבין חמש המסעדות באתר, וכן לאכול במזנון ארוחת הבוקר. ילדים יוכלו ליהנות מאזור מתקני השעשועים הגדול והמגוון.
חדרי המלון מעוצבים באופן מסורתי בחומרים טבעיים, ומאובזרים באופן מלא.
לא מפתיע שהמלון קיבל את הציון 9.3 באתר Booking.

מידע נוסף וחשוב לקראת סגירת מלון בלימסול

בהחלט כן. לימסול היא אחת הערים הגדולות והחשובות ביותר בקפריסין. אפשר ליהנות כאן מחוף חולי ומקסים, מתרבות, קולינריה, היסטוריה ועוד. כמו כן, אפשר לנצל את מיקומה הנפלא של לימסול עבור טיולי וכוכב, ולצאת ממנה אל הרי הטרודוס או אל ערים שכנות.

הדבר תלוי רק בכם. אפשר לבלות כאן יום אחד, ואפשר להיות כאן שבועיים. השאלה היא מה עוד תרצו להספיק במהלך החופשה, ומה הדגשים שלא תרצו להתפשר עליהם.

בוודאי. לימסול היא יעד נפלא עבור ילדים. מלונות רבים התאימו את עצמם את משפחות, וכוללים מועדוני ילדים, מתקני שעשועים ועוד.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!