חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיירת נופש בקפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

איה נאפה / פאפוס / קירניה / לרנקה / לימסול / פיסורי? יש המון ערי נופש אבל לא תמיד יש זמן לראות את כולן. אז איזה עיר נופש לבחור בקפריסין?

איה נאפה היא אחת מערי המסיבות הגדולות בקפריסין, בה אלפי בני נוער וצעירים שופעים נותנים לקיץ להסתיים. לימסול היא עיירת התיירות הפופולארית ביותר באי, והיא עיר חוף המושכת אליה קהל בינלאומי ויש בה את אחד החופים הטובים במדינה, כמו גם כמה מהמסעדות והברים הפופולריים ביותר בקפריסין. יש בה עיר עתיקה ציורית עם מבנים היסטוריים רבים וקו חוף חולי בו שוכנים חופי קפריסין "החופים המוערכים ביותר.

פאפוס זולה יותר מיעדים אחרים בקפריסין, כך שהיא מקום טוב למשפחות המחפשות חופשה חינוכית. אין לחקור את חופי הדגל הכחול ואתם יכולים לטייל לאן שתרצו, אפילו לקברים עצמם. זהו גם יעד נהדר עבור מטיילים בתקציב נמוך המחפשים מבצעים בתקציב לינה בקפריסין, מכיוון שיש מספר של מלונות טובים, מסעדות ומלונות בעיר ושלל מלונות על האי.

אם אתה רוצה לדעת איפה להישאר בצפון קפריסין, החוף הצפוני הוא בחירה מצוינת, וקירניה היא מקום נהדר לחפש ראשית אם אתה תוהה היכן להישאר בחופי קפריסין. ידוע גם בשם Panhandle וממוקם בצפון קפריסין, חצי האי קרפז שווה ביקור. אם אתה רוצה למצוא מקום נחמד בקפריסין אבל מעדיף להישאר בבית אזור התיירות, הלגונה הכחולה באקמאס היא t הוא המקום הנכון לעשות את החיפוש שלך.

למי שרוצה לחוות את הצד הפרוע יותר של האי המדהים הזה, כמה ממקומות הלינה הטובים ביותר בקפריסין הם מבודדים באמת. החוף הדרומי של קפריסין ממוקם בהרי קרפז, המרוחקים והמרוחקים מכל איי האי. זהו מקום של יופי עוצר נשימה – עם חופים חוליים ונופים מרהיבים, ובחודשי הקיץ מקום בו תוכלו ליהנות ממזג האוויר הנהדר המובטח.

אם אתם מחפשים חיי לילה קוסמופוליטיים בקפריסין אך מעדיפים לגור במקום שקט יותר מאיה נאפה, אז לרנקה מתאימה בדיוק בשבילכם. באופן מפתיע, אתר הנופש התוסס איאנה נאפה היה פעם כפר דייגים מנומנם, אך הפך לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באי עם חיי לילה ירודים. אם אתם מחפשים חיי לילה אז AyiaNapa הוא המקום המושלם לבקר בו. אף על פי שהוא פופולרי בקרב תיירים מכל רחבי העולם, תוכלו ליהנות גם מחיי הלילה במהלך חודשי הקיץ בביקור באיי נאפ א-לה נאפו.

אתר הנופש של חוף פמגוסטה היה יעד תיירותי פופולרי באי מאז 1974, בעוד שהגב המנומנם הוא אחד היעדים הפופולאריים ביותר באי. הוא האמין כי אתרי החוף של פרוטאראס ואיה נאפה, הממוקמים במזרח האי, מתאימים יותר לאוהבי החוף.

פיסורי נמצאת במרחק של 30 דקות נסיעה בלבד מפאפוס והיא ביתם של אחד משדות התעופה בקפריסין, ולכן מטיילים רבים עוברים בדרכם ליעדים אחרים כמו ניקוסיה, קרפטוס או קפלוניה.

שאלה אחת שנשאלת לעתים קרובות היא האם מדובר בחופשת הכל כלול או לא, אז עיין בדף המבצעים שלנו, המכיל רשימה של כל המבצעים עליהם תוכלו לקרוא במדריך שלנו למלונות הטובים ביותר בפיסורי. ואתרי נופש אחרים בקפריסין.

אם אתה רוצה לראות את הטוב ביותר שיש לקפריסין להציע, פאפוס היא היעד המושלם לטיול יום או לחופשה בת שבוע. בפוסטים אחרים יש לנו מדריך טיולים לפיסורי, טיול לצפון קפריסין וכמה טיפים להשכרת רכב בצפון קפריסין.

לפני הפלישה הטורקית לקפריסין בשנת 1974, היו שכונות נטושות בוורושה, אך הקפריסאים היוונים ראו בכך אמצעי זמני כאשר הורה להם לצאת מהארץ על ידי הצבא הטורקי בקיץ 1974. לאחר הפלישה. של מדינת האי הים תיכוני על ידי כוחות טורקיים, שכובשים אותה עד היום, ואחרי הפיכתם בשנת 1974, 40,000 תושביה עזבו.

כיום, עיירת הספא הפורחת בעבר שוכבת נטושה ונטושה, והאזור ריק כמו לפני 40 שנה. הרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין דנה בימים אלה בתוכניות לפתיחה מחודשת, אך מאז 1974 נאסר על כולם פרט לצבא הטורקי להיכנס למדינה.

ניקוסיה מחולקת לשני חלקים: צפון קפריסין שבשליטת טורקיה והרפובליקה הטורקית של קפריסין. על המפה צפון קפריסין נמצא בטורקיה, אך הוא מכונה בשפה הטורקית גם "צפון קפריסין" ומתייחס לחלקו הצפוני של האי, שמתברר כ"חלקו הצפוני "של אותו האי. כדי שהקורא יוכל להבחין בקלות בין השניים, נתייחס אליהם מבחינת מיקומם הגאוגרפי ומעמדם הפוליטי.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!