חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות כשרים בקפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

מלונות כשרים קפריסין - מלון כשר למהדרין מומלץ לציבור הדתי בקפריסין? מלון הלגונה הכחולה בפאפוס, מלון רימון קפריסין בלרנקה ועוד מידע על אוכל כשר

קפריסין היא אחד היעדים החמים ביותר מבחינת הישראלים שמחפשים חופשה קיצית, חמימה ונעימה. האי הקטן הזה אמנם קרוב אלינו מאוד, ונמצא רק ארבעים דקות טיסה מישראל – אבל הוא מציע חוויה תרבותית, קולינרית והיסטורית שונה בתכלית. אפשר ליהנות בקפריסין מהאוכל הקפריסאי המקומי והטוב, המושפע מאוד מהמטבחים היווני והטורקי, מההיסטוריה ומהשרידים הרומיים ומהים הכחול והמקסים.

קפריסין לשומרי הדת והמסורת

עבור הישראלים הדתיים ושומרי המסורת, המקפידים על כללי הכשרות, טיול בחו"ל עשוי להפוך למשימה שיש היערך אליה מראש זמן רב. כולנו מכירים לפחות משפחה אחת שבוחרת לפשט את העניינים, ומצטיידת לפני החופשה בכמויות גדולות של מנות חמות או ארוחות אינסטנט אחרות. אחרים בוחרים לאכול אוכל איכותי יותר, ומקדישים חלק מחופשתם לבישול עצמי – מה שגוזל זמן רב ומצריך תכנון קפדני מראש.

אפשרות אחרת, שהופכת אפשרית ונפוצה יותר ויותר ככל שחולפות השנים, היא להזמין מקום בבית מלון כשר. קיימים היום ברחבי העולם בתי מלון המייעדים את עצמם ומתאימים את עצמם אל הציבור שומר הכשרות, ומספקים חווית אירוח נעימה, חמימה וטעימה. היום, ניתן לבחור בין מלונות במגוון רמות אירוח שונות, בטווחי מחירים משתנים וגמישים במיוחד.

הבחירה ללון במלונות כשרים בקפריסין היא אפשרות שקורצת במיוחד עבור משפחות עם ילדים, אשר אינן מעוניינות לאכול אוכל תעשייתי או להשקיע זמן רב בבישולים. בנוסף לכך, זוהי אפשרות נהדרת גם עבור זוגות המטיילים יחד באי האירופאי היפה הזה, וכן עבור קבוצת חברים שמעוניינת לנצל את הזמן על אי באופן הטוב ביותר שאפשר.

להלן רשימת מלונות מומלצים לדתיים שמגיעים לקפריסין

Blue Lagoon Kosher Hotel
מלון הלגונה הכחולה

מיקום: פאפוס

כשמחפשים מלון כשר בקפריסין ברמה אירוח גבוהה במיוחד, מלון בלו לאגון הוא האפשרות הראשונה שקופצת לראש. זהו מלון השייך למלון גדול יותר, המתגאה בארבעה כוכבים. המלון הזה ממוקם בעיר הפופולרית פאפוס, במערב האי. זהו מלון איכותי במיוחד, אשר שם דגש גדול על השילוב בין הכשרות לבין חווית אירוח ברמה גבוהה במיוחד.

כל חדרי המלון כוללים מרפסת, ורוב המרפסות פונות אל הבריכות המקסימות של המלון. אורחי המלון מוזמנים ליהנות מבריכת שחייה חיצונית וגדולה, שתי בריכות שחייה נוספות וקטנות יותר, מרכז כושר, מרכז ספא, מגרשי טניס, טרסת שמש, וארוחת בוקר כשרה. ברוב המקרים, צוות המלון מאפשר לקחת אוכל מארוחת הבוקר אתכם לדרך, לטובת ארוחת צהריים. המלון ממוקם מרחק קצר מאתרים מרכזיים, כמו קברי המלכים ותיאטרון מרקידיאו. כמו כן, הוא קרוב מאוד אל חוף הים. אמנם בפאפוס החופים אינם שופעים חול כמו בערים המזרחיות יותר של האי, אולם גם כאן – החוף בהחלט שווה ביקור.

לשומרי הכשרות, לאחר הזמנת המלון יש לשלוח אימייל למלון על מנת להבטיח כי תקבלו חדר בחלקו הכשר של המלון.

המלון Blue Lagoon Kosher Hotel  
זכה לדירוג 7.9 באתר Booking.

המלון Rimon Cyprus Kosher Rooms
זכה לציון גבוה מאוד של 9.2 באתר Booking.

מיקום: לרנקה

מלון רימון סייפרוס הוא מלון כשר בעיר לרנקה, אחת הערים הגדולות והמרכזיות בקפריסין. המלון נמצא במיקום נוח במיוחד בעיר: מרחק הליכה קצרה מהמוזיאון הביזנטי, מכיכר לזרוס ומכנסיית סנט לזרוס. המלון מציע לאורחיו מסעדה כשרה, המגישה ארוחת בוקר מדי יום.

המלון הזה מתאים במיוחד להתארחות של משפחות. קיימת בו האפשרות ללינה בחדרי משפחה, וכן הוא מפעיל מתקני שעשועים לילדים. המלון נמצא בבעלות יהודית מובהקת, ואפשר להשיג בו ארוחות בוקר ישראליות – ולא מקומיות.
חווית האירוח במלון זה היא פשוטה יחסית, אך נעימה מאוד. הצוות האדיב והחייכן של המלון
ישמח לסייע לכל אורח ישראלי בכל דרך.

Mikes Kanarium City Hotel 
מלון כשר למהדרין

מיקום: לרנקה

מלון מייקס קאנריום סיטי הוא מלון נוסף הממוקם בעיר לרנקה, המציע אירוח כשר. המלון ממוקם במיקום שווה במיוחד: 300 מטר בלבד מחוף הים, וכן מרחק הליכה קצר מטירת לרנקה היפה. מלון זה שם דגש מיוחד על העיצוב ועל חווית האירוח. חדרי האירוח שבו כוללים כולם מרפסות, רצפת פרקט, עיצוב בהיר ואלגנטי ואבזור מלא.

המלון מציע לאורחיו שירות הסעות אל ומנמל התעופה. כמו כן, הוא מציע מסעדה משובחת עם ארוחת בוקר מצוינת ובית קפה נעים. קרבתו של המלון אל הטיילת של חוף לרנקה מאפשרת לאורחים להגיע בקלות ובמהירות למגוון רחב של מסעדות, בתי קפה, ברים ואטרקציות נוספות הפועלות בעיר. רמת הניקיון במלון גבוהה במיוחד. 

המלון Mikes Kanarium City Hotel 
זכה לציון של 8.6 באתר Booking.

המלון Caprice Spa Resort זכה לציון של 8.4 באתר Booking.

מיקום: פוליס כריסוכוס

אתר הנופש קאפריס ספא הוא אתר אירוח המציע סוויטות יוקרתיות ופרטיות במיוחד. הריזורט ממוקם בכפר לאצ'י שבמערב האי. כל הסוויטות בריזורט כוללות מרפסת, וחלקן פונות לים. סוויטות הקרקע מתהדרות בטרסה מרוצפת גדולה, ומדשאה מטופחת. חלק מהסוויטות נהנות גם מבריכה פרטית או אמבט עיסוי חיצוני. כל הסוויטות כוללות מטבחון מאובזר, המעוצב באלגנטיות.

הריזורט מציע לאורחיו מרכז ספא עם בריכת טיפולים מיוחדת, בריכת ילדים מחוממת, בר בריכה פעיל ותוסס, סאונה, מרחץ אדים וארוחת בוקר משובחת וכשרה המוגשת במזנון עשיר. הריזורט נמצא במיקום נפלא, שבע דקות הליכה בלבד מחוף הים, וקרוב למרחצאות אפרודיטה.

שאלות נפוצות בנוגע למלונות כשרים בקפריסין

בוודאי. ניתן לבחור ללון במלון דירות המאובזר במטבח, ולבשל בו באופן עצמאי. כדאי לוודא כי המטבח כולל כיריים או תנור, וכן מקרר.

בהחלט. ישנם מלונות המותאמים יותר לזוגות בטיול רומנטי, וישנם מלונות המותאמים לחוויה משפחתית יותר.

בקפריסין פועל בית חב"ד המפעיל מסעדה. בנוסף, קיימות ברחבי האי מספר מסעדות כשרות או מסעדות צמחוניות או טבעוניות.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!