חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קפריסין עם ילדים חופשה משפחתית

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

יש הרבה סיבות טובות לכך שישראלים רבים נוהרים לקפריסין מדי שנה, כולל מספר לא מבוטל של משפחות. בין הסיבות הללו ניתן למנות מלונות מפנקים עם בריכות ופעילויות לילדים, אוכל משובח,  פארקי מים, חופים נקיים ובטוחים, מוזיאונים, אתרים ארכיאולוגיים, ערים עתיקות, נופים מרהיבים ואפשרויות טיול ברגל, טירות ועוד.

לקפריסין יש מגוון אטרקציות שנימן לבחור כדי שיתאימו במיוחד למשפחה שלכם נציע לכם את ההמלצות שלנו על מנת שהטיול שלכם בקפריסין יהיה בלתי נשכח.

מוזיאון הפליאונטולוגיה – בלרנקה

Paleontology Museum – Larnaca

ילדים  סקרנים מטבעם יהנו מאוד מהמוזיאון הזה הממוקם בלרנקה, המאכלס  תערוכות על יצורים פרהיסטוריים, אז אם אתם חובבי דינוזאורים,ביקור  במוזיאון הזה יהיה חוויה מרגשת ומלמדת . התערוכות הפופולריות כאן כוללות עצמות של פילי פיגם והיפופוטם מלפני 10000 לפני הספירה.  ביקור במוזיאון  יעשיר את כל המשפחה בידע ותוכלו לראות תערוכות מרתקות, אם אתם מחפשים מילוט מהשמש הקופחת או מיום גשם, ביקור במוזיאון יהיה מושלם עבורכם.

אם ראיתם שילדיכם ממש חובבי דינוזאורים, קחו אותם גם לפארק הדינוזאורים – באיה נאפה

הילדים שלכם יוכלו לראות שחזור מושלם של  דינוזאורים דמויי חיים כשהם נעים ומשמיעים קולות. תוכלו לזהות את המינים השונים של דינוזאורים.

 


St. Hilarion Castle  ביקור בטירת סנט הילריון

ילדיכם יוכלו ליהנות מביקור בטירה היושבת ליד המעבר מניקוסיה לקירניה, היא אחת האטרקציות הפופולריות באי, מדובר בחורבות הטירה היפות ביותר בים התיכון , הטירה ממוקמת במעלה הר, כך שתוכלו לעשות יום טיול מהנה של הליכה, תראו חורבות טירה היסטורית ותיהנו מנופים מרהיבים. סנט הילריון היא מעוז צלבני ישן החדרים ששרדו מתפתלים במעלה ההר, תוכלו לחקור את מבני הטירה ,צריפים ואורוות חיילים,שרידי מגדלים, דירות מלכותיות וקפלות.

 המבנה נבנה על ידי הביזנטים, הוא הוגדל כאשר בית לוסיניאן שלט בקפריסין. עד שהוונציאנים השתלטו על מה שהיא כיום קירניה, כוחות נסוגו מהטירה וחלקים ממנה פורקו.

הטירה עצמה יושבת גבוה על גבי רכס הרים, עם שלוש יחידות הגנה עיקריות בגבהים שונים. אחת מהקירות החיצוניים של הטירה השתמרה היטב. אזורים רבים של מגורי המגורים והמגדלים לשעבר במפלסים התחתונים מציגים את הגודל המקורי של הביצור.

הטירה נשארה שקטה במשך שנים, עד המאה ה-20. ב-1974, במהלך פלישת הכוחות הטורקים לקפריסין לאחר הפיכה של היוונים. הטירה היוותה מקום קרב ליד המעבר בין קירניה לניקוסיה.

אחרי שתלמדו על ההיסטוריה המרתקת ותכירו אותה מבפנים, תעלו עם הילדים במעלה ההר עד לפסגה שם ימתינו לכם נופים ציוריים עוצרי נשימה .

חוות הר הנשר

כתובת : 34 Evagora Palikaride, Paphos, CY8280, קפריסין

 ביקור בחווה היא חוויה כפרית בלתי נשכחת במקום פסטורלי ויפהפה שילדים מאוד אוהבים, הם יוכלו לרכב על סוס פוני  ב-Eagle Mountain Ranch.תוכלו לרכב יחד על סוסים וסוסי פוני  ולצאת באמצעות מדריכים שילוו אתכם להרפתקאה בטבע , אתם תתרווחו לכם שם למעלה בזמן שהסוס ינתר בין הגבעות, ייקח אתכם לראות נופים ונחלים קסומים, תוכלו להביט אל עבר נופים פנורמיים ועד נוף לאוקיינוס, תראו קצת מכל הנופים המגוונים של קפריסין. גם אם מעולם לא רכבתם על סוס לפני כן, ל-Eagle Mountain Ranch יש מדריכים מקצוענים שיתאימו את קצב ההליכה לרמת המיומנות שלכם הסוסים מאומנים  להתאים את הקצב אליכם.

זהו אחד המקומות הטובים ביותר לרכיבה על סוסים בקפריסין כולה, טיולי הספארי מדהימים , תוכלו לצאת עם סוסים בשעות הבוקר המוקדמות והן בשעות אחר הצהריים המאוחרות. הסיורים כוללים שירות איסוף והחזרה,  תוכלו לעשות באיזור גם פיקניק.

החווה פתוחה: מדי יום מ-8 בבוקר עד 20 בערב

פארק המים פאפוס אפרודיטה

Off Poseidonos Avenue, Kato Paphos, Cyprus

אין כמו להשתכשך בבריכה ולהתפנק בפארק מים במהלך חופשה משפחתית. פארק המים פאפוס אפרודיטה, הוא פארק המים הגדול ביותר באזור פאפוס, הוא מקום  שיגרום לכם להירגע בשמש במספר בריכות לבחירתכם או לחילופין ליהנות מקצת ריגושים ואקסטרים, בין אם אתם משפחה של שחיינים ובין אם אתם לא,  יש המון מה לעשות  בפארק,  ילדיכם יוכלו להשתעשע במגלשות מים  עצומות , בריכת גלים ועוד מתקנים.

מתקנים זמינים גם לילדים קטנים ופעוטות, בפארק יש גם דוכני מזון מהיר, עם אוכל ומשקאות וכמובן ארטיקים וגלידות כדי לקרר את עצמכם בימים חמים.

פארק המים פתוח בחודשי הקיץ, מדי יום בין השעות 10:00-18:00

פארק המים פאסורי ווטרמניה

Tserkezoi, Cyprus

פארק המים Fasouri Watermania מדורג באופן עקבי בין פארקי המים הטובים ביותר באירופה. הפארק מציע את כל מה שאתם חולמים עליו כשאתם חושבים על פארק המים שלך – בריכות מרובות, מגלשות מפותלות וגבוהות, בריכת גלים, אזורי פעוטות ,ישנם מסלולי מכשולים ייחודיים , אזורי משחק ואפילו תוכלו לשכור סירות עם משוטים. 

בנוסף מבוגרים, כמו גם ילדים יוכלו ליהנות מחווית ספא ועיסוי מפנק במיוחד. ישמגוון רחב של אפשרויות  לאוכל ושתיה בבתי הקפה כמו  Cinnabon ו-Costa Coffee.

פארק המים רחב הידיים הזה פתוח בין החודשים מאי וספטמבר: מדי יום בין השעות 10:00-17:00. ובחודשי הקיץ יוני-אוגוסט: מדי יום בין השעות 10:00-19:00

גן החיות של לימסול

כתובת : Leoforos Vyronos, 3105 Limassol, קפריסין

כשאתם מגיעים לבקר בלימסול, אל תפספסו את גן החיות בעיר, חוויה מהנה וחינוכית עבור ילדיכם, שיוכלו לראות מגוון רחב של חיות בר  ובעלי חיים אחרים, תוכלו לראות האכלה של בעלי חיים, במהלכה הילדים יוכלו ללמוד מעט על החיות השונות  ולראות את  אינטראקציה עם המטפלים.

גן החיות דוגל בין היתר בהגנה, רבייה ושחרור של מינים בסכנת הכחדה. מבקרים יכולים ליהנות מהרצאות חינוכיות מאורגנות, סיורים מודרכים ,למבקרים תהיה הזדמנות לצפות בבעלי חיים, ציפורים וזוחלים יוצאי דופן, יפים ומעניינים מכל היבשות.

גן החיות כולל קפיטריה בשם "פלמינגו", שנוצרה במיוחד לבילוי והרפיה של המבקרים. הקפיטריה מציעה נוף לים, לירוק האזור וכמובן לפלמינגו! 

עוד תמצאו בגן החיות מגרש משחקים עם מתקנים ופינת ליטוף עם מיני עזים וכבשים  ובעלי חיים ידידותיים  שילדיכם יהנו ללטף.

גן החיות פתוח כל יום מ-9 בבוקר. שעות הסגירה משתנות בהתאם לעונה.

Larnaca לרנקה

יום טיול מהנה ללרנקה , עיר נמל וכפר נופש הממוקם  בצד הדרום מזרחי של האי, תוכלו למצוא בה טיילת מרהיבה, טירה, חופים וים טורקיז, בתי מלון מפנקים, אבל יש בה גם את הרובע ההיסטורי הטורקי הישן (הנקרא סקאלה)העיר העתיקה הקומפקטית היא ביתם של אגיוס לזרוס (כנסיית סנט לזרוס) כנסייה שנבנתה במאה ה-9 על ידי הקיסר ליאו השישי ושוחזרה נאמנה במאה ה- 17 ,הכנסייה היא גם ביתם של ציורים מרשימים . מעבר לחצר מהכנסייה נמצא המוזיאון הביזנטי, המחזיק באוסף של תשמישי קדושה וחפצי אמנות .

תוכלו לשוטט בסמטאות העיר העתיקה ולהתרשם מהמבנים, לראות שווקים, לקנות בחנויות בוטיק מעניינות, לאכול בבתי קפה חמודים ומסעדות משובחות וכמובן כיאה לאתר נופש קיץ, יש הרבה מסיבות על החוף ואטרקציות תיירותיות כמו ספורט ימי, שנורקלינג, צלילה, שחייה, שייט ועוד שלל פעילויות לכל המשפחה.

קייפ גרקו ( Cape Greco )

60 קילומטרים מזרחית ללרנקה שוכן הפארק הלאומי הזה, בין העיירות אגיה נאפה ופרוטאראס הוא הנקודה הדרומית ביותר של האי. בפארק יש  מסלולי הליכה רבים , חלק מהם קלים ומושלמים למשפחות שרוצות לטייל בטבע,כאשר מטיילים מנוסים יותר, ימצאו שבילים שעוברים על פני הצוקים הגבוהים עם נופים עוצרי נשימה של  הים התיכון מעבר.

ישנה רשת שלמה של שבילי טבע בפארק הלאומי קייפ גרקו, אחד הקטעים היפים ביותר עובר ממפרץ Konnos אל Kamara Toy Koraka, גשר האבן, שנמצא במרחק קצר מהקפלה Agioi Anargyroi. בצדו האחד של השביל עצים, שיחים, מאות פרחי בר ושיפועי סלע תלולים; בצד השני, צוקי אבן גיר סלעיים המשקיפים על הים, שרבים מהם מכילים מערות ים מתחת.

יש שפע של ספסלים לאורך שפת המצוק אם תרצו להתעכב וליהנות מהנוף הים מלמעלה. לפעילים יותר, גרמי מדרגות חתוכים אל המצוק מאפשרים גישה לכמה ממערות הים שמתחת.

חוף Konnos שוכן בקצה פרוטאראס של קייפ גרקו,תוכלו תוך כדי הטיול להיכנס  לטבילה  ולהתקרר.

בנוסף לשביל החוף, חובבי פרחי בר יכולים לחקור את מסלולי ההליכה השונים האחרים המסתעפים מהשביל הראשי, שבו גדלים שפע של סחלבי בר באביב.

סירת הפיראטים של פנינה שחורה

Ayia Napa, Cyprus

סירת הפיראטים של הפנינה השחורה היא סירת הפיראטים הגדולה ביותר בים התיכון והיא יושבת ממש בנמל, מול החוף מאיה נאפה. ספינת הפיראטים מעוצבת על פי הדגם של הספינה המפורסמת של דיסני משודדי הקאריביים , במהלך ביקורכם תוכלו להתיידד עם דמויות מפורסמות משודדי הקאריביים ולפגוש מלחים ופיראטים, תיהנו  מהופעות אורח  בעודכם נהנים על הסיפון. 

הספינה מציעה הפלגות יומיות מותאמות למשפחה שכולה כיף, צחוק והופעות והפעלות לילדים. ילדים מורשים לעלות גם להפלגות ארוחת ערב בשקיעה, ההפלגות הליליות כוללות ארוחת ערב בופה, מוזיקה חיה וריקודים ומופע זיקוקים, מצופה למשפחות ערב שכולו בילוי והנאה

 שייט זמין מדי יום בין השעות  9  בבוקר ועד שעות הלילה המאוחרות בעונת התיירות.

חופי איה נאפה

איה נאפה, היא עיירת נופש בדרום מזרח קפריסין היא מתפארת  ב- 14 חופים ממזרח למערב ,ברוב החופים באזור זה יש מצילים זמינים בשעות היום מאפריל עד אוקטובר. לכולם יש שירותים ומקלחות. יש להם גם מזנון חטיפים או ברים על החוף וברבים מהם יש ספורט מים. 

חוף אגיה תקלה

חוף אגיה תקלה הוא החוף המערבי ביותר מבין החופים של איה נאפה ויש לו רצועת חוף חולית מקסימה עם מים שקטים. חוף זה הוא הקרוב ביותר למרינה החדשה של איה נאפה. 

תוכלו לראות גולשי עפיפונים ומצנחי רחיפה העושים שימוש בחוף איה תקלה לתרגול ו באביב האזור הוא מהומה של פרחי בר וחוף הים יפה מאוד. 

החוף הראשי עם חול רך עם מספר איים סלעיים במרחק קצר ממנו. זה חוף  בטוח ומוגן לילדים עם בריכת סלע ומערבה כמה קילומטרים לכיוון Potamos Liopetri קו החוף הסלעי  משובץ באיים פרטיים קטנים של חול זהוב, אידיאלי עבור אלה שמחפשים מקום שקט . בחוף איה תקלה יש מסעדה ובר על החוף וכן שירותים ומלתחות.

חוף מקרוניסוס 

חוף מקרוניסוס מורכב למעשה משלושה מפרצים קטנים  וגם חצי אי קטן שבו תמצאו את הקברים ההלניים העתיקים של מקרוניסוס. החוף הראשי ארוך עם חול זהוב  ויש עוד שני מפרצים קטנים יותר , החופים הללו נמצאים בקצה המערבי של איה נאפה, החופים פופולריים גם בקרב משפחות עם ילדים צעירים בשל החולות והאווירה השלווה. יש בקרבתו מזנון חטיפים לכיבוד. 

ניתן להגיע אל החופים משדרת ניסי ברכב או באופניים כאשר סוף מסלול האוטובוס מסתיים בפארק המים Waterworld הסמוך. 

חוף מאקרוניסוס אידיאלי למשפחות, הוא מורכב למעשה מכמה חופים קטנים המחוברים ביניהם על ידי שבילי חוף. החוף המבודד הזה, מוקף ברמות סלעיות,  מציע  מבחר גדול של ספורט מים, מסקי מים וסירות בננה ועד לצניחה וצלילה.

הפארק הלאומי חצי האי אקאמאס

אוהבי הטבע ייהנו  מהפארק הלאומי המגוון הזה בפאפוס , על החוף המערבי של קפריסין, הפארק הלאומי חצי האי אקאמאס מציע למטיילים הרפתקנים שפע של מסלולי הליכה מהנים בטבע, תוכלו לעבור בגבעות מחוספסות וסלעיות , לראות מגוון רחב של בעלי חיים שבילי הטבע יקחו אתכם עד לחופים, אל הלגונות ונופים אחרים.

 משפחות הרפתקניות ולא מטיבות לכת יוכלו לשכור ג'יפ ולנסוע בדרך קופצנית ומהנה,  במקום לראות  את חצי האי ברגל.

הטיילת בלימסול פופולרית מאוד בקרב נופשים בשל הנוף שלה לים, החופים החוליים ועצי הדקל, לאורך רצועת החוף תמצאו פארקי מים שונים הטיילת עמוסה במסעדות, בתי קפה, פאבים בסגנון אנגלי, מועדוני לילה תוססים,טברנות  ומגוון רחב של חנויות , תוכלו למצוא מזכרות ומעדנים מסורתיים. 

מולוס היא יותר מטיילת, זהו פארק חוף המושך המשתרע מהנמל הישן ועד לגן החיות. יש בה מגרשי משחקים, בתי קפה וספסלים, מדשאות ופסלים . תוכלו לשכור אופניים לכמה שעות כדי לדווש לאורך הרצועה על קו המים של העיר.

פארק פארקו פליאטסו לונה

Island Avenue 5340, Ayia Napa, Cyprus

פארק Parko Paliatso Luna  פועל בערבים החל מהשעה  18:00,  הפארק כולל רכבת הרים קטנה וגלגל ענק, כמו גם מתקנים מהנים נוספים, במקום נערכות הופעות ויש דוכני מזון מהיר.

חוף דאסודי בלימסול

מיקום: Germasogeia, קפריסין

 

מומלץ לכם לבקר עם הילדים בחוף ים תיכוני ידידותי למשפחות, במיקום נוח, חוף דאסודי שוכן ממש באזור התיירות ההומה של לימסול.  החוף עצמו מוקף בירק המוביל אל החוף ורצועת החול הצרה זרועה מסעדות ורוכלים. המים רדודים יחסית ממש ליד החוף, מה שהופך אותם למקום טוב לשכשוך ושחייה עם ילדים.

פארק הגמלים

Kiti to Mazotos, Mazotos, Cyprus

אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ומרגשת , שהיא יותר מסתם עוד טיול רגלי בטבע, תוכלו לקחת סיור בפארק ובמקום להשתמש ברגליים שלכם או בגלגלים, תנו לגמלים לשאת אתכם ליום שלם של כיף וחוויה מסעירה, בסיומה תרגישו שבניתם קשר מיוחד עם הגמל שלכם והתחברתם לטבע ולתרבות המקומית.

פארק הגמלים ממוקם במיקום מרכזי בקפריסין, כך שתוכלו לצאת אל סיור הגמלים מלימסול, ניקוסיה או לרנקה, כשתגיעו אל הפארק , תוכלו לראות וללטף את  הגמלים , להאכיל אותם  וגם לצאת לרכיבה הרפתקנית, הפארק הוא גם ביתם של לאמות, סוסי פוני, צבאים, עיזים, יען  ושלל חיות נוספות.

בחווה יש גם  מגרש משחקים ובריכה , מסעדה המגישה ארוחות צהריים וערב. אפשר לבלות שם יום שלם בקלות.

 פארק הגמלים פתוח מדי יום בין השעות 9:00-17:00

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!