חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קורל ביי קפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

קורל ביי ממוקם רק 6 ק"מ צפונית לפאפוס, קורל ביי הפך לאחד מאתרי הנופש המובילים בקפריסין. אם אתם מחפשים יותר מסתם שייט תענוגות, יש כמה יאכטות יוקרתיות המציעות טיולים מלאים או חצי יום כדי לחקור את CoralBay ולקבל טבילה מרעננת. בנמל מפליגים גם צוללות קטמרן ואם אתם מתכננים שייט, ישנו גם שייט למי שמחפש חוויה רגועה יותר מטיול היום הרגיל לאטרקציות התיירותיות המרכזיות של האי.

אם ברצונכם לחוות את כל האטרקציות של קורל ביי למשך יממה, תוכלו גם לצאת לרכיבה על אופניים על קוואד, קיאקים, צלילה, שנורקלינג וקיאקים ביום הביקור שלכם.

אנשים קטנים יאהבו את גן החיות של פאפוס, הממוקם בלב מפרץ האלמוגים, רק כמה קילומטרים מחוף הים. ביקור בפארק הציפורים והחיות של פאפוס ליד פפוס הוא גם חובה.

החלק השמור ביותר של החוף אורכו 600 מטר, ואילו השחייה המתאימה לאורך חוף מפרץ סוראל מגיעה לקילומטר אחד. החוף מציע מגוון של פעילויות מים כמו גלישה, שנורקלינג, קיאקים, צלילה ושחייה.

קפריסין היא אי ענק, מה שאומר שתוכלו להגיע מפאפוס ללרנקה תוך שעתיים דרומה. במפרץ האלמוגים יש מגוון בתי מלון ואתרי נופש בהם יכולים לשהות תיירים, כמו גם חנויות שניתן לחקור. על החוף, הנופשים ימצאו את כל המתקנים הדרושים להם ב- CoralBay. לינה במלון קורלה ביי ריזורט או בווילה תביא אתכם למיטב העולם.

ההגעה מפאפוס למפרץ האלמוגים היא די קלה, אתה משלם רק 2 יורו ויכול ללכת לאן שאתה רוצה, ממפרץ האלמוגים לפאפוס. ישנם אוטובוסים קבועים מקאטו פפוס למפרץ האלמוגים, בהם תיירים יכולים להשתמש. הנסיעה באוטובוס נהדרת עבור תושבי CoralBay והנסיעה בין מטעי הבננות היפים בהחלט תקסים את המבקרים.

מיתוס בצד, לאזור יש יופי טבעי עוצר נשימה, במיוחד בשקיעה, ושום חופשה במפרץ האלמוגים לא תהיה שלמה ללא נוף למקום האיקוני הזה. כשאתה מבקר במקום הזה שנקרא "מפרץ האלמוגים", יש כל כך הרבה מקומות שונים שאתה רוצה לראות מאיפה שמו, אבל אין צורך לחפש את כל פלאי הטבע שמחכים לך בגלים. אם ברצונכם לקבל הזדמנות לחוות חוויה קולינרית במפרץ אלמוגים, בדקו את המסעדות המומלצות כאן. אתה יכול גם לבקר בכפר ההררי פייה, במרחק של כמה קילומטרים מפאפוס, כדי לטעום מאכלים מסורתיים של קינוחים מסורתיים בטברנה המסורתית ובבית הקפה הכפרי.

העיר ההומה הזו נמצאת רק 15 דקות נסיעה מפאפוס והיא מאכלסת מלונות ומסעדות בלב מפרץ אלמוגים, רק כמה קילומטרים מחוף הים והטיילת.

זה גם עמוס מאוד בחודשי הקיץ, אבל הוא לא מרגיש צפוף כמו חוף אלמוגים, מכיוון שהוא קטן ונוח יותר למטיילים במזג אוויר חם. אם אתם מחפשים זמן חם מאוד לבקר באלמוגים, החודשים החמים ביותר הם אוגוסט, יולי ואז ספטמבר. בעוד שמזג אוויר יבש חשוב, יוני ויולי הם האוגוסט ביותר הוא התקופה הפופולרית ביותר בשנה לפעילויות חוף וטיילת. מזג האוויר קריר מעט יותר באביב ובקיץ, שהוא מטייל במזג אוויר חם ונעים.

אם תעזבו ליד אתרי הנופש פנארטי וקורל ביי, תוכלו לצפות בשקיעה יפהפייה כשירדתם לחוף לתצפית ישירה. אם אתם עומדים על חוף קוראלביי ואינכם יכולים אפילו לראות את השקיעה מחוף קורליה, תוכלו לראות אותה גולשת ממש מאחורי מלון סנטידו.

חצי האי אקמאס הוא הנקודה המערבית ביותר בקפריסין ומארח רבים מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בקפריסין, כמו פנארטי ומפרץ האלמוגים. חוף וקו החוף הזה מביאים אנשים לקוראלביי, אך אם ברצונכם לחוות משהו אותנטי יותר, עליכם לצאת לצד השני של האי, חוף קורליה, אחד החופים הפופולאריים ביותר בקפריסין. החוף גם כל כך יפה שהוא מוקף בצוקי גיר גבוהים המוצפים בשמש. החוף עצמו ממוקם היטב והוא אידיאלי לפיקניקים, שחייה ושיזוף, כמו גם דיג ושחייה.

אם תוכלו למכור את השיתוף שלכם באתר רויאל קורל ביי במועד מאוחר יותר, נקודת מכירה חזקה היא האפשרות להזמין שבוע נוסף של חופשות באמצעות שירות החליפין המוצע על ידי חברות כמו אינטרוול אינטרנשיונל. זה מאפשר בסך הכל עד שלושה שבועות של נסיעה חינם ל- CoralBay, עם שהייה של שבועיים לכל היותר באתר הנופש.

יוני עד אוגוסט היא העונה העמוסה ביותר לתיירות בקורל ביי, ויש ביקוש גבוה לאחר יולי, ואחריו אוגוסט ומאי. מחירי מלונות וטיסות הם היקרים ביותר, אך ניתן לחסוך אם קונים זמן רב מראש. לא חסרים מלונות, מסעדות ואפשרויות לינה אחרות בקוראלביי, כאשר יולי הוא התקופה הטובה ביותר בשנה עבור חדרי מלון וחדרים, מיולי עד מאי עד יולי. לינה או מקומות לינה אחרים יכולים לעלות יותר מהרגיל, אז נחשו מה יש לאלמוגי להציע ואילו מסעדות יש לה להציע?

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!