חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות "הכל כלול" בקפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

בשביל המטיילים הישראלים, קפריסין היא אחד היעדים החמים והפופולריים ביותר לחופשה רגועה וכיפית במיוחד. במרחק נגיעה – ארבעים דקות טיסה בסך הכל! – אפשר להגיע למדינה יפה, עם אוכל טוב, מלונות מפנקים, חופים יפים והיסטוריה מעניינת.
כשבוחרים במלון הכל כלול בקפריסין, כל הטוב הזה הופך לנגיש יותר מאי פעם. אספנו עבורכם את ההמלצות למלונות הכל כלול בקפריסין, מהטובים באי:

Melissi Beach Hotel & Spa

מיקום: איה נאפה

מלון מליסי ביץ' הוא מלון הכל כלול בקפריסין, המתהדר בארבעה כוכבים. המלון ממוקם באיה נאפה שבמזרח האי – עיר המסיבות, החופים והבטן-גב הרשמית של קפריסין.
המלון מציע לאורחיו להתפנק בלא פחות מארבע בריכות שחייה – חלקן מקורות וחלקן חיצוניות – סאונה, אמבט אדים, אמבט עיסוי, מכון כושר ומרכז ספא.
בנוסף לכל זה, אורחי המלון יוכלו ליהנות גם ממגרש הטניס, מיני גולף, כדורעף חופים, ולילדים מועדון ילדים וגן שעשועים. אם חשקה נפשכם באוכל שאיננו של המלון, המלון ממוקם מרחק הליכה קצרה מהמרכז התוסס של איה נאפה, שם אפשר למצוא מגוון מסעדות, טברנות אותנטיות וחנויות שונות.

המלון Melissi Beach זכה לדירוג כללי של 8.7 באתר Booking, ולדירוג של 9.5 עבור טיולי זוגות.

המלון Golden Coast Beach Hotel זכה לדירוג כללי של 8.1 באתר Booking, ולדירוג של 9.0 עבור טיולי זוגות.

Golden Coast Beach Hotel

מיקום: פרוטאראס

מלון גולדן קואסט ביץ' הוא מלון ארבעה כוכבים, הממוקם בחוף פרוטאראס שבמזרח קפריסין. כמחפשים מלון הכל כלול בקפריסין שיהיה באזור הים היפה עם החולות הלבנים, זהו בדיוק המלון להגיע אליו. חדרי המלון מעוצבים כולם באופן מודרני, מרוצפים בפרקט, וחלק מהמרפסות פונות לנופים המקסימים של הים התיכון. במלון פועלת מסעדה אלגנטית ומשובחת, המגישה מגוון מאכלים מקומיים ובינלאומיים. מנות אותנטיות במיוחד אפשר למצוא בטברנה של המלון. אורחי המלון יכולים ליהנות גם מהבריכה החיצונית הגדולה וממגלשות המים שלה, טרסת שמש, בר בריכה, שיעורי יוגה, מרכז ספא, מרכז כושר, בריכת ילדים, מגוון הפעלות לילדים ועוד.

St Raphael Resort

מיקום: לימסול

אתר הנופש סנט רפאל הוא מלון 5 כוכבים מקסים ומפנק במיוחד, שממוקם בעיר לימסול. המלון ממוקם במיקום מושלם, על אחד מהחופים היפים ביותר של העיר. המלון מציע לאורחיו ארוחות משובחות וטריות במיוחד במזנון המלון. במקום פועלת מסעדה נוספת, המגישה מנות קפריסאיות אותנטיות וטעימות במיוחד ומשקיפה ממש אל חוף הים הקרוב והיפה. המלון מעוצב בקפדנות רבה, והוא כולל אזור בריכות רחב ידיים עם שתי בריכות חיצוניות ושתי בריכות מקרות. אורחי המלון מוזמנים ליהנות ממרכז הבריאות והספא, ממרפסות החדרים הפונות כולן אל הים, ומהעיצוב המודרני והמוקפד.

המלון St Raphael Resort
זכה לדירוג כללי של 8.5 באתר Booking

המלון Leonardo
זכה לדירוג כללי של 8.6 באתר Booking

Leonardo Laura Beach & Splash Resort

מיקום: פאפוס

אתר הנופש לאונרדו לאורה ביץ' אנד ספלאש הוא מלון ארבעה כוכבים, הנמצא בעיר פאפוס המערבית והמקסימה. המלון ממוקם ממש בסמיכות לים, ליד קבר המלכים המפורסם. המלון עצמו אמנם זכה "רק" לארבעה כוכבים, אבל הוא מציע חווית אירוח ברמה גבוהה ביותר: הוא ממוקם בתוך שטח עצום של גנים מטופחים ומקסימים וכולל בתוכו פארק מים פרטי, חמש מסעדות בקונספטים שונים, חמישה ברים וחדרי אירוח מפנקים במיוחד. בין המסעדות ניתן למצוא מסעדה איטלקית, מסעדת המבורגרים אמריקאים, טברנה יוונית אותנטית ועוד. אורחי המלון מוזמנים ליהנות גם משתי הבריכות החיצוניות הנפלאות של המלון, וכן ממרכז הבריאות והספא.

Napa Plaza Hotel

מיקום: איה נאפה

מלון נאפה פלאזה הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם בעיר הנופש היפה איה נאפה. המלון מציע לאורחיו חדרים מודרניים מעוצבים בקפדנות ומוארים במיוחד, הכוללים כולם מרפסת ופינוקים שונים כמו פירות טריים. אורחי המלון יוכלו לבחור בין תשע האפשרויות השונות לסעודה – מסעדה המגישה מנות מקומיות, מסעדה איטלקית, מסעדה ים תיכונית ועוד. בבריכת המלון המסוגננת מתקיימים שיעורי אירובי מים ופעילויות נוספות. ניתן ליהנות מטיפולי יופי במרכז הבריאות והספא, וכן ממרכז הכושר המעולה של המקום. המלון ממוקם מרחק הליכה קצרה מהחופים המפורסמים של איה נאפה ומהמרכז המסחרי בו נמצאות המסעדות והחנויות. יש לציין כי המלון איננו מיועד למשפחות, אלא למבוגרים בלבד.
לא ניתן להתארח בו יחד עם ילדים.

המלון Napa Plaza Hotel
זכה לדירוג כללי של 8.7 באתר Booking

המלון Olympic Lagoon
זכה לדירוג כללי של 9.2 באתר Booking

Olympic Lagoon Resort Paphos

מיקום: פאפוס

אתר הנופש אולימפיק לגון פאפוס הוא ריזורט בעל חמישה כוכבים, הנמצא בעיר היפה פאפוס במערב האי. את חמשת הכוכבים המלון קיבל בזכות המתקנים המרובים והמפנקים שלו: אורחי המלון מוזמנים ליהנות מחמש בריכות חיצוניות, חמש מסעדות, מגרש טניס, טרסת שמש, טיפולים ועיסויים במרכז הבריאות והספא ועוד. יחידות האירוח של המלון הן חדרים מעוצבים או סוויטות, המעוצבים במודרניות ובקפדנות רבה. המלון ממוקם במיקום מרכזי במיוחד, קרוב למדי לקברי המלכים, חוף לייט האוס, הפארק הארכיאולוגי של פאפוס ועוד. ילדים יוכלו ליהנות מהמגלשות הרבות המוצבות באחת הבריכות. לא מפתיע שהמלון זכה לדירוג גבוה כל כך בבוקינג.

שאלות נפוצות בנוגע למלונות הכל כלול בקפריסין

בכל חלקי האי. ניתן לבחור ללון באזור המזרחי, שנחשב לאזור המסיבות והחופים, במבחר מלונות הכל כלול. לחלופין, אפשר לישון בפאפוס המערבית, או בלימסול הדרומית יותר. כמעט בכל אחת מערי קפריסין ניתן למצוא מלון הכל כלול מפנק במיוחד.

בוודאי. רבים מהמלונות הללו ממוקמים על הים – ממש על החוף, או במרחק הליכה ממנו. חלק מהמלונות אפילו מפעילים בר-חוף על החול החם והנעים.

בהחלט. רוב המלונות מותאמים לשהייה של משפחה. אבל עבור זוגות שמעוניינים בשקט שלהם, ללא המולת ילדים, ניתן לבחור במלון המקבל אורחים מגיל 18 ומעלה.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!