חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות בקפריסין למטיילים

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

אילו אטרקציות יש בקפריסין? מה אסור לפספס בטיול לקפריסין? אטרקציות מומלצות למטיילים הישראלים בחופשה שלהם בקפריסין >>>

בקיץ שעבר, כשחיפשתי חופשה זולה בים התיכון, נקלעתי לאי קפריסין. אם אתם אוהבים חוויות אמיתיות וסביבה שלווה, פוליס היא האטרקציה התיירותית המושלמת בקפריסין. ההר מאוד מרכזי ותוכלו לבקר בקלות בכל האטרקציות התיירותיות המרכזיות כמו פאפוס, ניקוסיה, קפלוניה ופניקיה. בעוד החלק הראשון של הטיול בקפריסין מתקיים בבירה ניקוסיה, לא חייבים לנסוע לחוף. ממוקם באזור צפון-מערבי של קפריסין, 30 דקות מהעיר פאפוס, העיר היא אטרקציה תיירותית מושלמת לאוהבי ההרים, הים והשמש.

אם ברצונכם לחקור חלק ניכר מהאי, תוכלו לשכור רכב ולהתרווח בשמש. למרות שאני לא ממליץ לנסוע לשם ברכב בדרום קפריסין, אתה יכול לבחור לבקר בחלק הצפוני יותר של האי הזה. אם אתה מתכנן לא לעשות הרבה אחר, יהיה כמעט חיוני לקחת את המכונית שלך כדי לראות את מרבית קפריסין. אז למה לא להסתובב באיים ולבקר בכל האטרקציות התיירותיות הגדולות כמו פאפוס, ניקוסיה, קפלוניה ופניקיה?

אם תרצו לחקור את קפריסין ולעשות טיול יום לפאפוס, תגלו כי סיורי קפריסין זולים בחודשי החורף. אם אתה מעוניין לבקר ברבים מהאתרים ההיסטוריים של קפריסין, תגלה שיש פחות מבקרים בחורף. אתה יכול גם להזמין טיולי יום מודרכים לקפריסין, וזה אולי לא החלופה הכי ידידותית.

אם אתה נוסע לקפריסין בחורף, זה לא אומר שאתה צריך לשלב טיול לפאפוס, בירת קפריסין, עם יום טיול בחודשי הקיץ. קפריסין היא אולי המקום האידיאלי לביקור אם אתם מעוניינים בהרפתקאות ים תיכוניות. הרעיון של מדריך טיולים זה בקפריסין ברכב הוא לתת לך כמה עובדות בסיסיות ולפרט כמה מראות שתוכל לכלול במסלול הקפריסין שלך. גלה עוד על חופשות בקפריסין במדריך הטיולים שלנו שיעורר את העניין שלך לבקר באי מדהים זה. המשך לקרוא למידע נוסף על פעילויות ראשונות וכיצד להפיק את המיטב מטיול הכביש שלך בקפריסין.

רשמנו כמה מהמקומות הטובים ביותר בקפריסין, כולל יעדי התיירות הפופולריים ביותר, אטרקציות תיירותיות ופעילויות תיירותיות. רשימת הדברים שצריך לראות במהלך טיולך בקפריסין מבוססת רק על מדינת קפריסין. בין אם אתם נוסעים לצפון או לדרום קפריסין, זכרו שמבחינה טכנית אין נקודות כניסה בלתי חוקיות. איפה קפריסין, מה כדאי לשקול לפני ביקורך בקפריסין?

אזרחי ומטיילים בארה"ב רשאים להיכנס ולעזוב את הרפובליקה של קפריסין בכל נקודת כניסה או יציאה של ארצות הברית של אמריקה. כאשר אתה מבקר בקפריסין, אתה יכול להיכנס רק דרך הכניסה הראשית של המדינה, ולא דרך נקודות כניסה בלתי חוקיות. אם אתה רוצה לבקר בצד הטורקי של קפריסין (המכונה הרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין), ודא שאתה נוסע דרך הכניסה הראשית של המדינה ולא דרך נקודות כניסה בלתי חוקיות. אם אתם נוסעים בין פאפוס ללימסול (או להיפך), תוכלו לבקר באתר הארכיאולוגי של קוריון.

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בקפריסין הוא לבקר בפטרה טו רומיו, הידועה גם בשם סלע אפרודיטה. בצד הדרומי של קפריסין, הוא ממוקם על חוף יפהפה באמצע הדרך בין פאפוס למסוס, וזהו חובה לראות יעד. אם תרצו לראות את הנוף הטבעי המדהים, תוכלו לבקר במערות הים המדהימות, להתפעל מהמים הצלולים, לנסוע לאיה נאפה או אפילו לנסוע לאי הקפריסאי לימסול ולבקר בכמה מערות ים מדהימות. טיול זה בהחלט נמצא ברשימת המקומות הטובים ביותר לביקור בקפריסין ואני ממליץ עליו לכל מי שמגיע לבקר.

עיין במדריך שלנו ליעדי התיירות הפופולריים ביותר בקפריסין ולמלונות הטובים ביותר באי למידע נוסף על כל אחד מהם.

אני אוהב במיוחד את חובה לראות – אתה יכול לראות אתרים כמו העיר העתיקה ניקוסיה, אבל יש רבים אחרים.

אתרים בקפריסין כוללים את העיר העתיקה קוריון, העיר העתיקה של ניקוסיה והפארק הארכיאולוגי של פאפוס. שרידי העיר הקוריונית העתיקה קורסיון הם האתר הארכיאולוגי המתוייר ביותר בעולם וכמובן אחת האטרקציות התיירותיות הטובות ביותר בקפריסין. מוקף בגדר הוונציאנית, אזור מפורסם זה של ניקוסיה העתיקה הוא המקום בו תיירים יכולים ללמוד על ההיסטוריה העשירה של פרוס. למד עוד אודות אתרים עתיקים ואחרים של ההיסטוריה הקפריסאית בפאפוס, בפרט "הפארק הארכיאולוגי פאפוס", המאכלס את האוסף הגדול ביותר של שרידים שנחפרו ואתר רשום על ידי אונסק"ו מסוגו באירופה.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!