חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון כשר בקפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

מלונות כשרים הם ללא ספק הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות בקפריסין ועבור אנשים רבים ברחבי העולם, הם נחשבים כיום לאחד ההיבטים החשובים ביותר בשהותם מסיבות שונות. המציאות העגומה היא, עם זאת, שקשה למדי למצוא מלון כשר שהוא כשר ועומד בכל הכללים והתקנות שיש להקפיד עליהם. אז אחת הדרכים למצוא מלונות כשרים היא לברר מה עדיף לכם ולכן עשינו זאת.

אולי אתה רוצה לבלות קצת חופשה בקפריסין וסקרן באיזה מלון אתה יכול ללון? אחד המלונות הטובים ביותר לשהות בהם במהלך שהותכם בפרוס הוא Mikes Kanurium City Hotel.

המלון ממוקם ביחידה נפרדת, שהיא כשרה למהדרין ושמורה לאורחים בפיקוחו של הרב שיינפלד. במרכז הקהילה היהודית של לרנקה יש את מסעדת Sambatyon, בה שף הבשר פונה לכל המלונות באי.

השנה יותר מ -300,000 ישראלים יבקרו בקפריסין בדרך האוויר, לעומת 265,000 השנה, ונעשים ניסיונות למשוך מאות ישראלים בקיץ.

אחת האטרקציות המרכזיות ששמתי לב אלין לאחר הגעתי לקפריסין הייתה העובדה שיש בית מלון כשר. מכיוון שמדובר במלון "הכשר" בקפריסין, ציפיתי שרוב האנשים השוהים במלון יהיו דתיים למדי או לא.

רוב המלונות הכשרים הם מאוד בטוחים ושקטים, עם זאת, מכיוון שאנשים רבים המתגוררים שם הם בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים מאוד. עם זאת, מלון כשר גדול כלל אינו מטופל היטב על ידי עובדיו, שהם מאומנים גרועים ואינם מסוגלים לקבל על עצמם את מבוקשם באופן מלא. מרבית המלונות ה"כשרים "הגדולים בקפריסין ידועים באיכותם הירודה בכל הנוגע לאוכל שמוכן ומוגש.

אם אתה רואה מלון כשר שפשוט לא מספיק טוב מבחינת אוכל, אתה יכול בקלות לראות שהוא במצב נורא ולא הולם. אם ראיתם "מלון כשר" שהיה במצב גרוע הן במבנה והן בציוד, יתכן שתזהו מלון כשר רע.

מלון שאינו מתמקד בהפיכת שירותים לאדם דתי מאוד אינו יכול להיחשב כמלון כשר.

לכן מלונות כשרים נחשבים פשוט הטובים בעולם, לא רק בזכות האיכות שלהם אלא גם בזכות השירות שלהם. לכן אין זה מפתיע שמלון כשר חשוב מאוד מבחינת איכות מתקני המלון. כדי לתת לטיול שלכם טעימה קטנה עליכם לוודא שהמלון הכשר שלכם איכותי וברמה הגבוהה ביותר מבחינת השירות, הנוחיות והמתקנים. אני יכול להבטיח לך כי בעת בחירת מלון כשר, אנא בחר איכות ברמה גבוהה יותר.

יהודי – מלון כשר בוטיק ומפואר בלב קפריסין, באחת השכונות היוקרתיות ביותר, ירוואן.

הרפובליקה הקפריסאית דוברת היוונית בעיקר, בה מתגוררים יותר מ -3,500 יהודים, חווה כיום תנופה ישראלית חסרת תקדים. יוקר המחיה עדיין גבוה משמעותית מאשר באזורים אחרים בעולם, במיוחד באזורים הכבושים בטורקיה. בבירת ישראל תל אביב יש את בית הכנסת הקרוב ביותר בעולם מחוץ לישראל.

התפנקו במלון פרידמן בצפון קפריסין, מלון יוקרתי באלמירה עם ספא חינם ובריכה מקורה ומחוממת. המחיר לשלושה לילות הוא 1,000 דולר ללילה אחד בפאפוס, 2,500 דולר לשני לילות בתל אביב ו -3,400 דולר לארבעה ימים בירושלים.

ארוחות כשרות בשבת זמינות בבית חב"ד ויועברו כשרות למלון לרנקה בהתראה מראש. המלון עמוס ב -4 ימי פינוק בימי ראשון וחמישי, כולל כשרות. המבקרים בחוף ינאס ימצאו מקומות לינה במרחק הליכה מחוף הים, והמבקרים ב- L קרנקה ימצאו מקומות לינה במרחק הליכה – לבית חב"ד.

אתה יכול לדמיין שאתה מבלה שבוע באי שטוף השמש הזה וללא ספק היית נהנה מהשקט והשלווה שמביא לשהייה במלון כשר בקפריסין.

אם אתם מחפשים את המלון הטוב ביותר לשהותכם בקפריסין ואין לכם מושג כיצד לעשות זאת, אולי תגלו כי מלון כשר הוא פשוט האופציה הטובה ביותר שלכם. אז בפעם הבאה שאתה נמצא בקפריסין לבקר, נסה להישאר במלון כשר בקפריסין. אם יתמזל מזלכם למצוא מלון שמגיש גם ארוחות היגייניות, זה יהיה מושלם עבורכם. ואם אתם מחפשים את המלונות הטובים שבהם תוכלו להישאר ואין לכם מושג איך נראית קפריסין ואיך זה לחיות בה אז אולי מצאתם לעצמכם את המקום הנכון.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!