חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות הכל כלול בקפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

קפריסין היא יעד נהדר לחופשה, היא מציעה מלונות הכל כלול פנטסטיים .הפלא בין אם אתם  מטיילים עם בן הזוג ובין אם אתם יוצאים בהרכב משפחתי הים והמתקנים, הספא, תוכניות הבידור, הבריכות, האוכל המשובח, כל אלה יבטיחו לכם הנאה מירבית. שפע של אתרי נופש פופולריים כמו פרוטאראס, לרנקה, לימסול ופאפוס מציעים חופשת הכל כלול לקפריסין.

תמצאו  מגוון רחב של אפשרויות לכל התקציבים והטעמים,תמצאו אתר נופש עם מסיבות או פינה שקטה יותר שתאפשר לכם להירגע בשלווה.

להלן אתרי הנופש  המומלצים בקפריסין עם חבילות הכל כלול .

Crystal Springs Beach Hotel

חוף קריסטל ספרינגס הוא מתחם 4 כוכבים הממוקם בפאתי פרוטאראס, קפריסין. הוא מורכב מ-125 חדרים מפוארים , מסעדה אלגנטית, 2 הברים, 2 הבריכות ,מגרש הטניס, חדר הכושר, הסאונה ושאר המתקנים יבטיחו לכם שהות  מהנה, זהו המלון האידיאלי עבור משפחות וזוגות בשל היותו ממוקם ישירות על החוף, מלון זה ממוקם 68 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של לרנקה.

לכל החדרים יש נוף צדדי או חזיתי לים. ל-20 חדרים יש דלתות מקשרות ו-10 חדרים משפחתיים (חלקם עם מיטות קומותיים) עם נוף חזיתי לים.

כל חדרי האירוח מודרניים ומרוהטים באלגנטיות, עם מרפסות פרטיות המשקיפות לים. בכל החדרים מיזוג אוויר בשליטה אישית, מקרר קטן (בתשלום), טלפון בחיוג ישיר, חדרי רחצה צמודים ושירותים.

מסעדת Salamina מציעה ערבי נושא, מנות בינלאומיות ומטבח אזורי. ל-Crystal Springs יש גם בר יווני המגיש מנות קלות טריות ומשקיף לחוף הים. מי שלוקח את חבילת ההכל כלול הולך להתפנק מאוכל קפריסאי משובח, עם מגוון רחב של סלטים, מתבלים, תבשילים, פיתות טריות, ארוחות בוקר מפנקות וקינוחים וחטיפי ביניים, גלידות ועוד.

מתקני הפנאי כוללים בריכת שחייה עם בריכת ילדים נפרדת, מדשאת שיזוף ומרפסת שמש עם שמשיות וכסאות נוח עם כריות ומגבות, מזנון חטיפים לצד הבריכה, סאונה, מרחצאות אדים ושירות עיסוי זמינים לשימוש ומגוון ספורט ימי כגון צלילה מוצעים מספקים מקומיים על החוף . חובבי ספורט יכולים לנסות טניס , טניס שולחן, כדורעף חופים, סנוקר ביליארד, אירובי, ושירות השכרת אופניים מוצעים בנוסף. תוכנית בידור עונתית למבוגרים היא מהטובות על האי, עם מופעי ענק, להטוטנים, מופעי אקרובטיקה, תחרויות שירה ועוד, פעילויות מסוימות ידרשו תשלום נוסף.

Hotel Nestor

מלון נסטור הוא מלון יוקרה  ארבעה כוכבים, ידידותי למשפחות הממוקם במרחק של דקות הליכה ספורות ממרכז איה נאפה. הוא מלון הכל כלול מפנק במיוחד  ומציע מגוון פעילויות, מהמלון ניתן לראות נופים מרהיבים של העיר, נמל הדייגים הציורי והחוף .

המלון נמצא במרחק של 300 מטר מהחוף הקרוב ביותר ו- 56 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של לרנקה.

במלון 206 חדרים משופצים לחלוטין ,האורחים יכולים לבחור מתוך חדרי סופיריור, חדרי סופיריור משפחתיים, חדרי דלוקס וסוויטות ג'וניור משפחתיות. כל החדרים מגיעים עם מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם, מייבש שיער, טלפון בחיוג ישיר, מקרר קטן, כספת ומרפסת עם נוף צדדי לים או נוף ישיר לים.

אם לקחתם את דיל הכל כלול, קרוב לוודאי שלא תרגישו צורך במשהו נוסף אחרי הבופה העשיר, אבל אם בכל זאת יתחשק לכם,ישנן שתי מסעדות ושני ברים במלון. Minos היא מסעדה אלגנטית המשקיפה על בריכת השחייה.המציעה  מקומות ישיבה בפנים ובחוץ ויש לה מזנוני ערב לפי נושא – האורחים יכולים ליהנות ממופעי בישול, עמדות סלטים ופסטות ופינת עוגות וקינוחים. בנוסף יש גם מסעדת א-לה-קארט – Thetis, בר בריכה ובר חיצוני המגיש משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים.

הבופה הכל כלול עשיר מאוד ומציע מגוון רחב של מנות כיד המלך, הן ארוחות הבוקר מושקעות וכוללות את מיטב הגבינות ובעיקר גבינת החלומי המפורסמת, ביצים, סלטים, לחמים וממרחים והכל בטריות ואיכות מירבית, לארוחת צהריים או ערב תוכלו לבחור מבין עשרות סוגי בשרים ותוספות חמות, בין יתר המנות האהובות מרקים, תבשילי קדרה, שיפודים וממולאים.

המלון כולל בריכה מקורה ובריכה חיצונית עם ג'קוזי. בנוסף, יש מגרש טניס, ביליארד, ומגוון ספורט ימי בחוף, לרבות סקי מים, גלישת רוח ומצנחי רחיפה. לאורחים מוצע גם מגוון של בידור כמו סדנאות בישול במהלכן תתנסו בהכנת מאכלים קפריסאים, מוזיקה חיה בכל ערב וריקודים קפריסאים ויווניים. במלון יש מרכז ספא המציע עיסויים, מניקור, מספרות וסאונה. ילדים יכולים להשתמש במגרש המשחקים של המלון וליהנות מפעילויות מיוחדות.

Azia Resort and Spa

מלון היוקרה, של חמישה כוכבים, הוא מלון אלגנטי השוכן בתוך גנים טרופיים יפהפיים, אתר הנופש והספא Azia מציע יוקרה  ומפלט מרגיע על חוף הים. המלון ממוקם על חוף הים ונמצא במרחק של 180 מטר מהחוף. המלון כולל שלוש בריכות שחייה, ספא עטור פרסים, חמש מסעדות טעימות ושבעה ברים. המלון מספק בידור בשעות היום והערב לכל הגילאים ויש גם מועדון לילדים ולקטנטנים. זוהי בחירה מושלמת עבור משפחות וזוגות כאחד. נמל התעופה של פאפוס נמצא במרחק של 22 ק"מ מהמלון.

המלון מציע מגוון רחב של חדרים וסוויטות מפוארים מוצעים במלון, לרבות אירוח משפחתי, פרימיום ואירוח למבוגרים בלבד. כל חדר אירוח מצויד במיזוג אוויר אינטרנט אלחוטי חינם, מייבש שיער, כספת בחינם, מיני בר, ​​אמצעים להכנת תה/קפה ומרפסת או טרסה.אורחים השוהים בחדרים ובסוויטות פרימיום ולמבוגרים בלבד נהנים גם מעיסוי של חצי שעה לכל שהייה ומשימוש בטרקלין הפרימיום האקסקלוסיבי.

אם לקחתם את דיל הכל כלול תתכוננו להעלות כמה קילוגרמים, אבל השהות במלון הזה  בהחלט שווה את דחיית הדיאטה, האוכל במלון משובח, תוכלו למצוא מטעמים ותבשילים עם קטניות, בשרים, פירות וירקות טריים ויוגורט שנשפך כמו מים, האוכל מותאם מאוד לחיך הישראלי, תזהו כאן כמה מנות שאתם מכירים מהבית, גם הקינוחים והממתקים הקפריסאים הם ממכרים, עד שלא תפסיקו לאכול מהם.

במלון הכל כלול, יש בנוסף, חמש מסעדות זמינות באתר, כולל המסעדה הראשית בסגנון מזנון, הכוללת סדנאות בישול, מזנון לילדים ואזור למבוגרים בלבד. אפשרויות נוספות כוללות טעמים איטלקיים אותנטיים ממסעדת Cipro, מטבח אסייתי משובח במסעדת א-לה-קארט עם נוף לים ומוצרים בריאים טריים באווירה שלווה במסעדת Adults Only Latino Grill. ישנה גם אפשרות לחוויית סעודה באוויר הפתוח ב-Akamas Terrace, בה האורחים יכולים ליהנות ממנות צרפתיות לוהטות ומבחר של מזוה . משקאות זמינים בשבעה ברים ברחבי אתר הנופש, כולל בר לבריכה (עם מקומות ישיבה בתוך המים), בר לובי ובר Cava.

במלון בריכת לגונה חיצונית עם אגף לילדים, וכן בריכה למבוגרים בלבד ובריכה מקורה. מועדוני ילדים ונוער זמינים לגילאי 6 חודשים עד 18.

 בין יתר מתקני המלון, תמצאו גם מגרש הטניס, חדר היוגה והאימונים וחדר הכושר המאובזר היטב. פעילויות בשעות היום ובידור בערב זמינות גם לכל הגילאים, כולל מופעי קוסמות, הופעות מוזיקליות, הצגות. ספא Asphodel עטור הפרסים מציע מגוון טיפולים, סאונה, מרחץ אדים, ג'קוזי וחמאם, ליד הבריכה תוכלו לשחק  טניס שולחן, יש שולחן ביליארד וחדר משחקים זמינים גם כן באתר. אינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל המתחם.

Constantinou Bros Athena Royal Beach Hotel

מלון למבוגרים בלבד, מלון אתנה רויאל ביץ' בעל ארבעה כוכבים מעולה, מכיל מגוון רחב של מתקנים יוקרתיים. הוא מציע יעד מושלם למבוגרים ולזוגות המחפשים סביבה מרגיעה ושלווה. הוא ממוקם במרחק של 1.5 ק"מ ממרכז העיירה של פאפוס, ונמצא  במרחק קצר מהחנויות והמסעדות המקומיות.

המלון ממוקם 15 ק"מ מנמל התעופה של פאפוס.

חדרי האירוח מציעים מגוון רחב של מתקנים, לרבות מיזוג אוויר או חימום (בהתאם לעונה), LCD עם מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם, טלפון בחיוג ישיר, כספת בחינם, מייבש שיער, אמבטיה. אמבטיה או מקלחת גשם, מראה מגדילה, חלוקי רחצה ונעלי בית, מוצרי טיפוח ומשקל. מיטות יוקרתיות, אביזרי תה וקפה, מכונת אספרסו, מקרר, מיני בר ( בקבוקי מים מינרליים בהגעה, פירות ויין בהגעה, שקע USB , אביזרי גיהוץ, שימוש חופשי בסאונה ובאמבט האדים ומרפסת עם נוף חלקי או מלא לים.

במלון יש דיל הכל כלול עם שלל פינוקים וערבוב מטבחים, המזנון מכיל אוכל קפריסאי מסורתי לצד אוכל איטלקי, אסייתי , יפני ועוד. במלון יש גם שתי מסעדות ,ניתן ליהנות מארוחות במסעדת המזנון הראשית המקורה או במסעדת הא-לה-קארט המבוססת על חוף הים,  בנוסף יש מסעדות לצד הבריכה המוכרות שתיה וארוחה קלה כמו צ'יפס ונקניקיות, גלידות ועוד,לאורחים יש גישה לשני הברים בתוך המלון (אחד הפועל רק במהלך הקיץ).

למלון אתנה רויאל ביץ' יש מגוון רחב של מתקני פנאי מהם יכולים האורחים ליהנות וכוללים שלוש בריכות שחייה עם מים מתוקים, ג'קוזי חיצוני ומקורה, מגרש טניס, טניס שולחן, בריכת שחיה מקורה ומחוממת אחת (עונתית), מיני גולף עם  18 משטחים. מתחם באולינג חיצוני ומגרש מקורה במהלך החורף. אורחי המלון יכולים ליהנות משימוש חופשי בסאונה ובאמבט האדים בספא Elixir (בכפוף לזמינות).

במלון יש צוות בידור המציע מופעים מוזיקליים בערבים, שיעורי ריקוד בחורף, מכוני כושר ופעילות כושר בבוקר ליד הבריכות. לאורחי המלון ניתנת גישה למיטות שיזוף, שמשיות ומגבות חוף ללא תשלום.

יש שירות השכרת אופניים/אופני הרים בתשלום ואחסון אופניים בחינם, חברות מקומיות מציעות ספורט ימי.

The King Jason Paphos-Adults Only

המלך ג'ייסון פאפוס הוא מלון בוטיק שקט  המציע  127 החדרים עכשוויים ולכולם יש מטבחונים עם כיריים ומקררים, מה שהופך אפשרות לשירות עצמי. עם זאת, רוב האורחים בוחרים בחבילת הכל כלול הכוללת מזנון איכותי ומגוונים עם שלוש ארוחות מלאות ומפנקות, בתוספת חטיף אחר הצהריים ושירות תה.  תוכלו להתפנק עם פנקייקים בבוקר, קרואסונים ועוגות, לחמים, גבינות, טונה, עלי גפן ממולאים ובארוחת צהריים וערב תוכלו להתפנק מארוחות שף מעולות עם מנות פתיחה, מרקים, מנות עיקריות וקינוחים. השירותים כוללים מרכז כושר קטן, חדר טיפולי עיסוי וארבע בריכות, כולל בריכת הידרותרפיה.

Louis St Elias Resort & Waterpark

זהו לא סתם עוד אתר נופש , האטרקציה היא שהוא כולל את פארק המים לואיס סנט אליאס ומשקיף על מפרץ פרוטאראס.המלון בעל ארבעה כוכבים מציע אוטובוס הסעות לחוף ולמרכז פרוטאראס. האורחים יכולים ליהנות ממאכלי ים תיכוניים ובינלאומיים במסעדת Lemon tree, לטבול בבריכות השחייה החיצוניות ולהירגע בספא. יש גם מגלשות מים ענקיות ומתקנים לילדים. מלון זה ממוקם 65 ק"מ מנמל התעופה של לרנקה.

כל סוגי החדרים מציעים מרפסת או מרפסת פטיו, מיזוג אוויר, חימום, מייבש שיער, כספת, מקרר קטן, מיקרוגל, שולחן אוכל ואמצעים להכנת תה/קפה.

האורחים יכולים ליהנות ממאכלים ים תיכוניים ובינלאומיים במסעדת Lemon tree, הפתוחה לארוחות בוקר, צהריים וערב. יש גם מסעדה יוונית המכינה מנות מסורתיות ובר בריכה וכמובן רבים מעדיפים את דיל הכל כלול ולאכול כפי היכולת וליהנות משלוש ארוחות מלאות ומזינות , בנוסף על חטיפים זמינים אחר הצהריים וקפה או תה..

יש בריכת שחייה חיצונית, 2 מועדוני ילדים, מגרש טניס, בריכה שנייה הכוללת שלוש מגלשות מים (מגלשת מירוץ דו מסלולית, מגלשת Float ומגלשת גוף גלי). ילדים מתחת לגיל 6 או מתחת לגובה 120 ס"מ לא מורשים להשתמש במגלשות המים. יש בריכת ילדים נפרדת עם משחקי מים ומגלשות קטנות יותר לאורחים הצעירים. הספא מציע סאונה, חדר אדים, חדר טיפולים (בתשלום נוסף) ומרכז כושר. שירות כביסה זמין תמורת תשלום נוסף.

Anastasia Beach Hotel

מלון אנסטסיה ביץ' בעל ארבעה כוכבים, בנוי על החוף הטוב ביותר של פרוטאראס, במרחק הליכה קצר מהאזור המיועד להולכי רגל . המלון מציע מגוון רחב של בידור  ואטרקציות, האורחים יכולים ליהנות מכניסה חופשית לפארק המים עם מגלשות רבות! יש בריכת שחייה חיצונית, חדר כושר, מגרש טניס ומלון זה ממוקם על חוף הים, בו תוכלו ליהנות מספורט ימי. מלון זה ממוקם 64 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של לרנקה.

יש 191 חדרי אירוח נוחים, מצוידים במיזוג אוויר/חימום, מייבש שיער, נקודת גילוח, שקע חשמל בינלאומי 220/240 וולט, טלפון בחיוג ישיר בינלאומי, מקרר קטן, חדר רחצה מלא, מטבחון, שירות משק בית. ומרפסת .

תוכנית הכל כלול  מורכבת מארוחות בוקר (07:00-10:00), צהריים (12:00-14:30) וערב (18:30-21:30), הכל בסגנון מזנון, המוגש במסעדה הראשית. חטיפים ומבחר כריכים קרים זמינים בין השעות 10:30-12:00, 14:30-17:00 ו-22:00-23:30. משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים מתוצרת מקומית כמו וויסקי, ברנדי, בירה מהחבית, יין ליד הקנקן, משקאות קלים, מים מינרליים, מיצים, קפה וכו' מוגשים בין השעות 10:00-24:00. כל החדרים מצוידים במיני בר.

במלון הכל כלול הזה יש פעילויות ספורט ופנאי הכוללות בריכת שחייה חיצונית עם מים מתוקים ומגרש טניס. יש גם תוכנית בידור מגוונת הכוללת פעילויות בשעות היום, ערבי נושא, מופעים, מוזיקה חיה וריקודים פולקלוריים בניהול חברת בידור פרטית. לילדים יש ארוחות מיוחדות, בריכות שחייה חיצוניות עם מים מתוקים, חדר משחקים, מגרש משחקים, שירותי בייביסיטר על פי בקשה בהתראה של 24 שעות, ומועדון ילדים. מתקני הספורט במלון כוללים חדר כושר, טניס שולחן וטניס!

השירותים בתשלום כוללים שימוש בסאונה, ג'קוזי, עיסוי, משחקי וידאו, שולחן ביליארד,כספות, בקבוקי יין.

Olympic Lagoon Resort Paphos

Olympic Lagoon Resort Paphos, שנפתח בקיץ 2015, הוא אתר נופש גדול הכל כלול שמושך אליו קהל לקוחות בריטי בעיקר (אך לא בלעדי). 276 החדרים כוללים חדרי רחצה משיש ומרפסות מרוהטות, ואגף חדרים למבוגרים בלבד כולל בריכה ייעודית משלו. יש המון שירותים עבור משפחות וזוגות כאחד, כולל כמה מועדוני ילדים לקבוצות גיל שונות, חמש בריכות לגונה מדהימות (אחת עם מקדש המאיה ומגלשת מים), ואפשרויות לסעודה שמעבירות את הטווח מאיטלקי לאסיה לקפריסין. המלון ממוקם ממש על החוף בפאפוס, לא רחוק מהאטרקציות הארכיאולוגיות הידועות של העיר.

חוף לואיס אימפריאל Louis Imperial Beach

ממש דרומית ללב פאפוס, לואיס אימפריאל ביץ' הוא מלון חוף הפופולרי בקרב תיירים מבריטניה, כולל משפחות וזוגות. 239 החדרים שופצו כולם בשנת 2012 וכוללים מרפסות עם נוף לבריכה האדירה ולחוף הים שמעבר להם.מעבר לדיל הכל כלול, יש גם מסעדות מזנון ומסעדות א-לה-קארט, בידור בשעות היום והערב, ספא, מרכז כושר, ובריכות מקורות וחיצוניות, כולל אחת המיועדת אך ורק למבוגרים. יש גם פארק שכשוך, בריכת שכשוך לילדים ומועדון ילדים. שימו לב שבמהלך חודשי הקיץ העמוסים, כל האורחים נדרשים להזמין את אפשרות הכל כלול.

חוף לואיס לדרה Louis Ledra Beach

Geroskipou, מחוז פאפוס, קפריסין

חוף לואי לדרה הוא אתר נופש משפחתי פשוט , למי שמעוניין בדיל הכל כלול במלון זול עם מדשאות גדולות מנוקדות דקלים המובילות אל טיילת פאפוס הראשית. 269 ​​החדרים כאן פשוטים ומתוחזקים היטב, ולכולם מרפסות ,שירותי המלון כוללים בריכות מקורות וחיצוניות, ספא, מרכז כושר, טניס וכדורעף חופים. בחדרי המשפחה יש שתי ספות מיטה לילדים , יש מועדון ילדים, מגרש משחקים ובריכת שכשוך לקטנטנים. הארוחות מוגשות בסגנון מזנון במסעדה הראשית או לצד הבריכה, ובמסעדה הראשית יש מזנון לילדים, פינת צמחונים ויש פעילויות בידור בערבים.

King Evelthon Beach Hotel and Resort

ממוקם ממש על החוף הסלעי Chlorakas, ה-King Evelthon מתגאה בסביבה  שתתקשו להיפרד ממנה בתום שהותכם, עם נוף פנורמי לים . המלון המפואר הזה בעל חמישה כוכבים של יוקרה עם מגוון יוצא דופן של מתקנים, כולל פארק מים ייעודי, זה מלון פנטסטי למשפחות .

פארק המים זמין מאפריל עד אוקטובר בלבד. המלון נמצא במרחק של 20 ק"מ מנמל התעופה של פאפוס.

חדרי האירוח המפוארים של הנכס כולם ממוזגים, ומובילים למרפסת פרטית , מייבש שיער,מקרר קטן ואינטרנט אלחוטי חינם. האורחים יכולים לבחור בין חדרי סופיריור, משפחה וחדרים רגילים, כמו גם סוויטות וסוויטות ג'וניור. חדרי המשפחה כוללים מיטות קומותיים.

יש מגוון גדול של מקומות לסעודה לבחירה, עם מטבחים הכוללים איטלקי, יווני ומקסיקני. בנוסף, למשקאות ולמנות קלות יותר יש בר טרקלין אלגנטי ובר חוף ממש ליד הים התיכון.הברים והמסעדות החיצוניים פתוחים רק בעונת הקיץ. רבים בוחרים בדיל הכל כלול ומתפנקים ממזנון עם שפע רחב מאוד של מנות, בוקר, צהריים וערב, כולל קינוחים חלומיים , האוכל ברמה מאוד גבוהה וזכה לשבחים והמלצות רבות.

תוכלו להתענג בבריכת השחייה הענקית בסגנון לגונה, השוכנת ממש על שפת הים. יש גם בריכת שכשוך נהדרת לילדים ותינוקות ופארק מים עונתי עמוס במגלשות מים צבעוניות יחד עם בריכה מקורה .

יש מגרשי טניס, כדורעף, כדורסל וכדורגל. האורחים מוזמנים להתפנק בספא וחדר כושר למבוגרים, ומועדון ילדים עונתי (גילאי 4-12) לקטנטנים מאפריל עד אוקטובר. בנוסף, כל המשפחה תאהב את תוכנית הבידור, הכוללת פעילויות ביום ומופעי ערב חגיגיים, מופעי קוסמות שיותירו אתכם פעורי פה, הופעות מוזיקליות והפעלות לילדים. פארק המים ומועדון הילדים פתוחים רק בעונת הקיץ.

הכל כלול בקפריסין? שאלות נפוצות של מטיילים

Louis Phaethon Beach

Geroskipou, מחוז פאפוס, קפריסין

קישור לדף המלון בבוקינג – לחצו פה!

אתר נופש זה על החוף, הכל כלול עם אפשרויות לפעילויות והרפיה באתר. המלון ידידותי מאוד למשפחות הודות לבידור, מתקנים (כולל פארק מים ומועדון ילדים), ותפריטים המיועדים לילדים. יש אזורים שקטים יותר להירגע בהם, כמו הספא והבריכה השנייה. אוכל הכל כלול במסעדת המזנון הוא מגוון ואיכותי, בנוסף יש מסעדה אסייתית הפתוחה בעונת השיא. 422 החדרים קטנים ופשוטים .

מלון Constantinou Bros Athena Beach

Geroskipou, מחוז פאפוס, קפריסין

קישור למלון בבוקינג – לחצו פה!

מלון Constantinou Bros Athena ביץ' בעל 429 חדרים בטווח הבינוני ,הוא אתר נופש ידידותי למשפחות על חוף פרטי. המלון שוקק במהלך היום עם פעילויות לכל הגילאים, כולל באולינג וריקודים סלוניים, יש שלוש בריכות גדולות בסגנון לגונה, מגלשת מים, מגרשי טניס, מיני גולף ומועדון ילדים. בנכס יש חמש מסעדות ומגוון ברים, בתוספת חבילות הכל כלול זמינות. החדריםלא חדשים, אך מאובזרים היטב וכוללים מרפסות פרטיות.

מלון הסוויטות Constantinou Bros Asimina

Geroskipou, מחוז פאפוס, קפריסין

קישור למלון בבוקינג – לחצו פה

מלון Constantinou Bros Asimina Suites, הכולל 110 חדרים, הוא מקום אירוח רגוע למבוגרים בלבד, עם שפע של פעילויות,אך לא תמצאו כאן משחקי בריכה ולילות קריוקי. זהו אתר נופש למבוגרים, מקום אלגנטי עם קוד הלבוש הנדרש לארוחת ערב אווירה רגועה אך יוקרתית – עם משקאות קבלת פנים המוצעים עם ההגעה, ומגבות קרות המחולקות על מרפסת השיזוף בשעות אחר הצהריים. המתקנים כוללים שתי בריכות חיצוניות גדולות, ספא בשירות מלא ושלוש מסעדות. הסוויטות המוארות כוללות מיטות נוחות, מרפסות פרטיות , יש פעילויות בידור רגועות בערב, כמו פסנתרן וזמרת ועוד.



Alion Beach Hotel

איה נאפה, מחוז פמגוסטה, קפריסין

קישור למלון בבוקינג לחצו פה!

מלון אליון ביץ' בן 100 החדרים הוא אחד הנכסים השלווים יותר באזור איה נאפה, עם התמקדות ברוגע על פני מסיבות. המאפיינים כוללים בריכה חיצונית ומזנון חטיפים, שתי מסעדות , מגרשי טניס וגישה לחוף. החדרים כוללים מיני בר, ​​אמצעים להכנת קפה/תה ומרפסות פרטיות. חלק מהחדרים מציעים נוף מדהים לים. המלון נמצא במרחק של חמש דקות נסיעה מחיי הלילה והמסעדות של איה נאפה.

SENTIDO Thalassa Coral Bay

פאפוס, מחוז פאפוס, קפריסין

קישור למלון בבוקינג!

מלון SENTIDO Thalassa Coral Bay בעל ארבע כוכבים  הוא מלון שקט על חוף הים ממש צפונית לפאפוס. כל 100 החדרים משקיפים לים וכוללים עיצוב אלגנטי ומרפסות. המלון מציע ספא מקסים עם מתקני אדים וסאונה ללא תשלום, בריכות מקורות וחיצוניות, מרכז כושר וגישה ישירה לחוף חולי עם כסאות נוח וחוף ים. בָּר. יש גם שתי מסעדות באתר, האחת עם סדנאות בישול ולילות נושאים, והשנייה עם אוכל משובח א-לה-קארט.

Leonardo Cypria Bay

Geroskipou, מחוז פאפוס, קפריסין

קישור למלון בבוקינג!

Leonardo Cypria Bay הוא אתר נופש בטווח הבינוני המושך משפחות, בעיקר מישראל, בריטניה וגרמניה, לחופשות חבילות הכל כלול. ישנם 293 חדרים בסך הכל, רבים מהם עם נוף לים, וכולם מעוצבים עם מחשבה על משפחות, המתקנים כוללים בריכת לגונה חיצונית ענקית עם בר בריכה ובריכת ילדים צמודה, חדר משחקים עם בריכה, הוקי אוויר, משחקי ארקייד, מגרשי טניס, מרכז כושר עם שיעורים חינם, בריכה מקורה עם ג'קוזי ענק. ומסעדת מזנון עם בידור בערב שישה לילות בשבוע.

Columbia Beach Resort Pissouri

פיסורי, מחוז לימסול, קפריסין

קישור לדף המלון בבוקינג – לחצו פה!

מלון קולומביה ביץ' פיסורי היוקרתי בן 95 חדרים הוא מלון סוויטות המשקיף על חוף מפרץ פרטי. מקום האירוח ממוקם בין לימסול ופאפוס, ובמרחק של 10 דקות נסיעה מהכפר פיסורי. השטח כולל גנים מעוצבים ושבילי אבן, כמו גם תצפיות מדהימות אל הים.  המלון כולל בריכה ענקית בסגנון לגונה, מגרשי טניס, ספורט מים ומספר אפשרויות לשתייה וסעודה חיצונית – עם חבילות הכל כלול זמינות. ספא היום מציע עיסויים יוקרתיים וטיפולי גוף, ומועדון ילדים עונתי מעסיק את הילדים. חדרי האירוח העכשוויים גדולים ומצוידים במכונות אספרסו, מרפסות פרטיות ותוכניות בידור בערב.

אתרי הנופש היוקרתיים הטובים ביותר עם הכל כלול בקפריסין הם כאלה שיש להם בריכה, כולל אחד ממלונות היוקרה הפופולאריים ביותר באי קפריסין, והטובים שבהם הם הכל כלול. חלקם הם מלון עם בריכה וחוף פרטי, כמו גם מרכז בריאות וכושר. אתר הנופש היוקרתי הכל כלול הטוב ביותר בקפריסין הוא שיש בו בריכה, כולל מלון היוקרה הראשון והיחיד באיים עם בריכה הכול כלול.

חלק מהמבוגרים – מלונות הכל כלול בקפריסין בלבד, הכוללים בריכת שחייה, כוללים כמה ממלונות היוקרה הפופולריים ביותר באי קפריסין, כמו גם בתי המלון הטובים ביותר למבוגרים. לחלקם יש חניה בחינם ותוכלו ליהנות מארוחת בוקר חינם בכל בוקר בכל המלונות שלהם בזמן שיש להם בריכות.

בחלק מאתרי הנופש הכוללים 5 כוכבים הכל כלול בקפריסין יש חניה חינם ותוכלו ליהנות מארוחת בוקר חינם בכל בוקר בכל המלונות שלהם, בעוד שיש להם בריכות. יש כאלה שמציעים חדרי כושר, וכל אלה אתרי נופש 5 כוכבים הכל כלול בקפריסין מציעים גישה חופשית לחדרי כושר, מקלחות חינם ואוכל ומשקאות בחינם.

לחלק מהמבוגרים – מלונות הכל כלול בקפריסין בלבד – יש חדרים עם מרפסות פרטיות, חלקם הם אולפני כושר, ובאחד התנ"כים שלהם יש מכון כושר. בחלק מאתרי הנופש המפוארים הכוללים אתרי נופש בקפריסין יש חדרים עם מרפסות פרטיות. כל המבוגרים הללו – רק אתר הנופש הכל כלול בקפריסין כולל חדר ללא מרפסת, אך חדר הכושר ממוקם בקומה הראשונה של מלון 5 כוכבים, בלובי הראשי של כל המלונות. מבוגרים אלה – רק במלונות הכל כלול בקפריסין ישנם חדרים ללא בלקלאבות פרטיות.

מבוגרים אלה – רק מלונות הכל כלול בקפריסין הם רומנטיים, עם נוף נהדר, טובים – פופולריים בקרב מטיילים ורומנטיים. לחלקם יש נוף מרהיב, חלקם כוללים מרפסות פרטיות, בלובי הראשי של כל המלונות, עם חדר כושר באחד התנ"כים שלהם. הם רומנטיים – כן, רומנטיים ונוף טוב לים התיכון ולאי קפריסין.

אתרי נופש מפוארים הכול כלול בקפריסין טובים עבור משפחות והכי טובים למשפחה. המטיילים נהנים מנוף נהדר של הים התיכון ושל האי קפריסין ונוף טוב בלובי הראשי של כל המלונות. אתרי נופש יוקרתיים הכוללים הכל כלול של מלונות קפריסאים בקפריסין הם אידיאליים למטיילים הנהנים מנוף נהדר, מנוף נהדר עם מרפסות פרטיות, מכון כושר באחד התנ"כים שלהם, ומועדפים על מטיילים.

אם אתם מחפשים אתר נופש עם הכל כלול בקפריסין, מלונות בפפוס הם בסיס טוב, כאשר קורל ביץ 'ריזורט הוטל הוא רק אחת מהאפשרויות הרבות. אתרי נופש הכל כלול מפוארים בקפריסין פופולריים בקרב מטיילים, עם נוף נהדר, הם רומנטיים ונופים נהדרים בלובי הראשי של כל בתי המלון שלהם. אלה כוללים את האמבי, מה שהופך אותו לאידיאלי למשפחות והכי טוב למשפחה וטוב לבעלי ילדים קטנים וילדים עם צרכים מיוחדים. אתר נופש מפואר זה הכל כלול של מלונות קפריסאים בקפריסין הוא רומנטי, מציע נופים נהדרים והוא טוב כמו כל מטייל.

מלונות אטלנטיקה הם האטרקטיביים ביותר, עם חוף מפרץ לרנקה מפתה, כמו למשל מלון סנדי ביץ 'ששופץ לאחרונה.

ניתן למצוא מספר ברים ומסעדות גם באתרי הנופש הכלולים בקפריסין, וזה לא שונה בכפר התיירותי חוף קפלוס. מלונות הכל כלול בקפריסין יש בשפע, החל ממלונות המוטסים מנמלי התעופה לרנקה ופאפוס וכלה במלונות המתאימים לתקציבכם וטעמכם, כמו למשל מלון אמנסיפאטו המפואר ומלון פאפוס היפהפה בניקוסיה, כמו גם כמה מלונות יקרים יותר ב לימסול וקוואלה. מלונות כלולים בקפריסין יש בשפע, עם מגוון רחב של אפשרויות עבור מי שטס פנימה ומחוצה לארנה ובורנמות ', קפריסין, כמו גם לחלקים אחרים של אירופה ואסיה, כדי לתת מענה לכל תקציב וטעם. ומלון הכל כלול באיים הקפריסאים, שכולם נגישים בקלות, בין אם במטוס ובין אם בסירה, בין אם במטוס ובין אם במטוס משדה התעופה בקרנקה או מפאפוס.

מלונות הכל כלול בקפריסין יש בשפע, החל ממלונות המוטסים מנמלי תעופה לרנקה ופאפוס וכלה במלונות המתאימים לתקציבכם וטעמכם, כמו למשל מלון אמנסיפאטו המפואר ומלון פאפוס היפה בניקוסיה, כמו גם חלק מ המלונות היקרים יותר בלימסול ובקוואלה. מלון הכל כלול קפריסין יש בשפע, עם מגוון רחב של אפשרויות למי שטס מלארנה ובורנמות ', קפריסין ואזורים אחרים באירופה ואסיה בכדי לתת מענה לכל תקציב וטעם. עם אפשרויות מלונות הכל כלול בקפריסין, תוכלו להזמין מיד ולמצוא מתקנים העונים על כל צרכיכם, בין אם אתם ויקיריכם נוסעים במטוס, סירה או רכבת או אפילו ברכב.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!