חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארקי מים בקפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

פארק מים אפרודיטה בפאפוס

פארקי מים קפריסין: מחפשים פארק מים מומלץ לילדים בקפריסין? רוצים חוויה של מים בסגנון לונה פארק בנופש המשפחתי שלכם בקפריסין? 

בחוף המזרחי היפה של קפריסין יש בהחלט את חופי האי, אבל זה לא רק עניין של רפיון על החופים החוליים. חייבים להכנס לעשרה המקומות הטובים ביותר לבקר בקפריסין: פארק השעשועים הגדול ביותר באירופה כולל מגוון של פארקי מים שמבטיחים לבדר אתכם ואת הקטנטנים שלכם במשך יום שלם. בין אם אתם מסתובבים במגלשות המרגשות, נרגעים בנהר העצלן או שוחים, יש משהו לכל אחד.

פארק המים ממוקם באזור הירוק של לימסול ומשתרע על שטח של מעל 100,000 מ"ר וזכה להצלחה רבה בשנים הראשונות לפעילותו.

פארק המים ממוקם באזור הירוק של לימסול ומשתרע על שטח של מעל 100,000 מ"ר, שם הוא נמצא באזור ירוק. פארקי המים ממוקמים בפאתי העיר, קרוב לכביש הראשי ומול מספר חנויות ומסעדות.

הנכס כולל גם מספר אטרקציות בולטות, כולל פארק מים, בריכת שחייה, לונה פארק ומגרש משחקים. פארקי המים המוזכרים לעיל בקפריסין הם טיול יום מושלם אם אתם מבקרים ביעדים בינלאומיים בים התיכון עם ילדיכם. פארקי מים מציעים את הזמן המרגש והמרגש ביותר למשפחות באופן כללי. אם תכננתם את בילוי המים שלכם לקפריסין, תוכלו לצאת לטיול יום באחד מפארקי המים בקפריסין. לא משנה היכן תישאר בקפריסין, לא תהיה בטוח היכן תישאר על האי, או אפילו אם אתה גר באותה עיירה בה נמצא פארק המים.

זהו אחד מפארקי המים הפופולאריים ביותר בקפריסין, שיציע לכם כמה מזיכרונות החג הטובים ביותר שלכם.

בנוסף להנאה והנאה, פארק מים זה מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה וחנויות מזכרות. כמעט כל פארקי המים מציעים אתרים רשמיים של פארק מים לביקורים חוזרים וכן רשימה של כל האטרקציות באתר האינטרנט שלהם.

עם אפשרויות כל כך נחמדות תוכלו להזמין בקלות את הדירות הטובות ביותר בקפריסין ולבלות חופשה נהדרת.

הנה רשימה של פארקי המים והפארקי שעשועים הטובים ביותר שיש לקפריסין להציע. פארק המים ספלאש כולל בריכה, מגלשות מים, מגרש משחקים ומגוון פעילויות לילדים ומבוגרים. נאמר כי הוא מציע מגוון רחב של אטרקציות מים, כולל מגלשות מרגשות ופעילויות עדינות למשפחות עם ילדים, כולל פארק מים, בריכות שחייה, רכבות הרים ואפילו רכבת הרים.

מרבית הרכיבות בפארק המים מיועדות לילדים ומבוגרים כאחד, כגון מגלשות מים, רכבות הרים ואפילו רכבת הרים. זוהי אטרקציה מהנה קבועה שניתן לראות ברוב פארקי השעשועים החופים ברחבי העולם.

אינך צריך לחפש פארק מים עם מרכז פעיל. בפארקי המים ובפארקי המים ניתן להצטייד במגוון פעילויות ספורט ימי, כמו שחייה, שייט, קיאקים, בריכות שחייה ופעילויות מים אחרות.

אם אתם מתכננים ביקור בפארק מים, עדיף להתקשר מראש כדי לוודא שאתם יכולים להיכנס. למידע נוסף על פארק המים WaterWorld, בקרו באתר www.waterworldwaterpark.com.

המבקרים יכולים ליהנות מהרכיבות והאטרקציות בפארק המים Aqua Splash לכניסה אחת. פארק המים בפאפוס מציע מגוון רחב של אטרקציות מים, כמו מגלשות מים, טיולי מים ומופעי מים. לאורחים השוהים באתר Aqua Paradise Resort מובטחת גישה חופשית לפארק, כולל פארקי מים, בריכות, מסעדות, חנויות ומתקנים אחרים. זה לא רק עבור אורחי המלון, אלא גם חייב להיות נוכח כדי להבטיח לכם גישה חופשית לכל הפארקים.

ישנם גם פארקי מים, שעשועוני מים ואוכל בפארק, וכן מגוון פעילויות לילדים. משפחות ייהנו מטיולי מים ואטרקציות כמו מגלשות מים, בריכות שחייה, מופע מים ופעילויות נוספות.

הפארק מציע גם העברות חינם לתושבי פאפוס שייקחו אותם לעיר העתיקה של קאטו פאפוס, ואוטובוסים למלונות באזור התיירותי של פפוס. אפשרות נוספת היא לקחת אוטובוס חינם מפופוס, הבירה ואזורי התיירות ניקוסיה ולימסול לצד השני של הפארק.

לבסוף, אפשר לומר שפארק המים פאפוס, שהוא קטן יותר מפאסורי, הוא אולי פארק המים הפופולרי ביותר בקפריסין, אך יש גם כמה הזדמנויות טובות לבקר בו. אם לא מתחשק לך לנסוע הביתה ביום עמוס, אשמח לנסות את פארק אפרודיטה של אבא. פארק המים פאסורי ווטרמניה נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה מפאפוס וממוקם במרכז העיר, ליד פארק השעשועים. זה בערך 10 דקות נסיעה מבירת קפריסין ורק כמה דקות מכל שאר פארקי המים.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!

דילוג לתוכן