חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלגונה הכחולה קפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

שייט אל הלגונה הכחולה בפאפוס קפריסין זו אטרקציה מספר אחת בעיר! לראות את הלגונה הקסומה לעשות באיזור שנורקלינג זו חוויה מדהימה.

אלו לא מערות כחולות מה שכחול זו הלגונה! זה מבנה גיאולוגי – טופוגרפי של התחפרות הים בסלע הגיר – עד הווצרות של מערות בקצוות האי. יש מסביב לאי אלפי מערות ים (SEA CAVES).

אך הרבה לא יודעים את זה וכאשר מחפשים בגוגל הלגונה הכחולה הם בכלל מחפשים מלון כשר הנקרא הלגונה הכחולה..אז כאן כל המידע בנושא!

אם אתה רוצה לעשות משהו הרפתקני ורומנטי עם החצי השני שלך, אז אל תסתכל רחוק יותר במים הכחולים של הפארק הלאומי אקמאס. זו בהחלט אחת מחוויות הטיול הרומנטיות ביותר בעולם שלא תרצו לפספס. אם אתם מחפשים הרפתקה משעשעת, סיור בחצי האי אקמאס ייקח אתכם תוך זמן קצר, לא משנה באיזו שעה ביום.

אם הגעתם לעמוד הזה והתכוונתם למלון הכשר הנקרא הלגונה הכחולה בפאפוס Blue Lagoon Kosher Hotel (by Capital Coast Resort & Spa אז זה הקישור אליו!

אם לא מתחשק לכם לחקור את האזור ביבשה, תוכלו לשכור סירה, לטייל בשביל אפרודיטה או להצטרף לסיור בסירות שכר. אם אינכם רוצים להגיע לנמל היציאה לבד, תוכלו להזמין שייט בסירה ללגונה הכחולה הכוללת איסוף מהמלון בפאפוס. שייט בסירה הוא כנראה אחת הדרכים הטובות ביותר לבקר ולחקור את הפארק הלאומי. בחרו חוף פרטי, שחו בכיף ותהנו מהבריכות החיצוניות והמקורות של המלון, כולל בריכת ילדים.

לאחר שהגעתי ללגונה הכחולה לא האמנתי עד כמה המים צלולים, ואני ממליץ בחום על פיקניק וכוס יין מקומי תוך שאני נהנה מנוף גן העדן שחייב להיראות כך. בין אם אתם מבקרים בפארק הארכיאולוגי של קאטו פאפוס או מבקרים ברגעים החביבים עליכם באמנות קפריסין, אחת הדרכים הטובות ביותר לחיות מחדש את הטבע היא לטבול בלגונה הכחולה של קפריסין.

הלגונה הכחולה רשומה על המפה והחלטנו שזה יהיה מקום טוב לחדש את יום השנורקלינג שלנו. אם אתם מטיילים בעונה נמוכה, זכרו שתוך מספר ימים תוכלו להיות בצד השני של האי וחוזר חלילה.

מצאנו את דרכנו ללאצ'י והחלטנו לצאת לשיט בלגונה הכחולה. בזמן שהיינו שם הלכנו לאורך הטיילת וביקשנו מפעיל תיירים המציע טיולי שייט ללגונה הכחולה. הרבה יותר כיף להגיע לשם מאשר על סירת תיירים שכורה, אז עלינו על הסיפון. לאחר שעזבתם את לאצ'סי, תוכלו לטייל בעיירה, בחוף הים ובטיילת, או להביט בטיול הסירה.

אם אתם באזור לרנקה, איה או נאפה, זה בהחלט יום טוב, אבל אם אתם חוזרים ללאצ'י, כדאי לא לפספס את טיול הסירה של הלגונה הכחולה או אפילו את הנסיעה באוטובוס. אם אתם עוקבים אחרי האוטובוסים, תוכלו לנסוע ללצ'סי לביקור בעיר, בטיילת ובלגונה הכחולה, כמו גם לצאת לשיט. לקפריסין היו כמה מתיישבים לפני מצרים העתיקה, והרומאים הם שהשאירו אחריהם את ההריסות המרשימות ביותר שאפשר למצוא עדיין בקפריסין כיום.

הוא ממוקם בקצה הפארק הלאומי של חצי האי אקמאס והוא אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר בקפריסין, יחד עם לאצ'י, לרנקה, איה ונאפה.

צבי הים (צבי עץ ירוקים) מטילים את ביציהם על חצי האי, במיוחד על חוף לארה, אך הדגים הגדולים ביותר הם צבי הים. הלגונה הכחולה בקפריסין כוללת אזור שונית המושלם לשנורקלינג וצלילה, שכן ניתן לראות דגים רבים מתחת לסלעים. זהו מיקום מדהים והמים הצלולים של מפרץ חצי האי אקמאס מעניקים לכם אפשרות להשקיף אל הים מהמעבה. יש גם חוף קטן בקרבת מקום בו תוכלו לשחות ולראות מגוון דגים, ויש גם כמה אתרי צלילה נהדרים, כמו שונית המחסום הגדולה, בה תוכלו גם לראות אותם.

אזור זה הוא באמת אחד האזורים הפחות מיושבים בקפריסין, אך הוא נהדר לטיולים רגליים ולרכיבה על אופני הרים, והוא גם מקום נהדר לטיולים רגליים ורכיבה על אופניים.

יש לה היסטוריה ארוכה כאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בקפריסין והיא גם מקום נהדר לטיולים רגליים, רכיבה על אופני הרים, רכיבה על אופניים וסקי.

חוף פאפוס הוא מקום הולדתו של אפרודיטה, אלת האהבה והיופי, ומקום המרחצאות שלה שוכן כל הדרך מלצ'י עד הלגונה הכחולה. מלבד היופי הטבעי הברור, קיימת עובדה נוספת המעניקה קסם לאזור זה: כאן פגשה האלה היוונית את אהובה אדוניס. כיום, אינך יכול עוד לשחות בבריכה כמו פעם, אלא להמריא עם בן זוגך ללגונה הכחולה הבאה.

באזור זה יש הרבה דגים וסלעים, ואם אתה רוצה לשנרקל או לצלול, שכן יש לגונה כחולה במפרץ, זה לא רחוק מדי להירגע בבריכה טבעית. אני מסרב להאמין שיש הרבה מקומות רחצה בעולם שיכולים לנצח את הלגונות היפות האלה. שום טיול לקפריסין לא יהיה שלם מבלי לטעום את היינות עטורי הפרסים הרבים שיש לאי להציע.

הלגונה הכחולה בפאפוס

הלגונה הכחולה אינה נגישה בקלות ברכב, ולכן רוב האנשים מבקרים בה בסירה. סיורי סירה שונים זמינים מפאפוס ומהערים הסמוכות, הכוללים לעתים קרובות עצירות במקומות ציוריים אחרים לאורך הדרך. חלק מהסיורים מציעים את ההזדמנות לשחות או לשנרקל בלגונה, והמים הצלולים מקלים על לראות מגוון של חיות ימיות.

אם אתם טיפוסים הרפתקנים, תוכלו להגיע ללגונה הכחולה גם ברכב שטח או בטיול, למרות שהמסלולים יכולים להיות מאתגרים ומתאימים ביותר למטיילים מנוסים. היופי הטבעי של האזור הופך את המסע לכדאי, והלגונה עצמה לרוב פחות צפופה מיעדי תיירות אחרים בקפריסין.

הלגונה הכחולה ליד פאפוס - מה נראה שם?

הלגונה הכחולה ליד פאפוס, קפריסין, ידועה בעיקר ביופיה הטבעי המדהים. הנה מה שאתה יכול לצפות לראות ולחוות:

תכונות טבעיות:
מי טורקיז: הלגונה מפורסמת במימי הטורקיז הצלולים והכחולים שלה שהם רדודים יחסית, מה שהופך אותה לאידיאלית לשחייה ולשנורקלינג.

תצורות סלע: האזור שמסביב ללגונה כולל תצורות גיאולוגיות מעניינות, כולל צוקים ומערות תת-מימיות.

חיים ימיים: המים הצלולים מאפשרים לראות בקלות מגוון דגים ואולי יצורים ימיים אחרים כמו תמנונים או צבי ים. שנורקלינג היא פעילות פופולרית מסיבה זו.

החי והצומח: חצי האי אקאמאס, שבו נמצאת הלגונה הכחולה, הוא שמורת טבע עם מגוון מיני צמחים וכמה חיות יבשה כמו ציפורים ויונקים קטנים.

פעילויות פנאי:
שחייה: המים השקטים והצלולים הם אידיאליים לשחייה.

שנורקלינג: מכיוון שהראות לרוב מצוינת, זה מקום נהדר לשנורקלינג.

שייט: מבקרים רבים מגיעים כחלק מסיורי סירה, וסיורים מסוימים מציעים קיאקים או גלשני סירה לחקר מקרוב.

צילום: היופי הנופי של האזור הופך אותו למקום פופולרי לצילום.

פיקניק: חלק מהסיורים בסירה מציעים אוכל ושתייה, והסביבה השלווה מהווה מקום פיקניק מקסים אם אתה מביא אספקה משלך.

אטרקציות בקרבת מקום:
מפרצים וחופים אחרים: בחצי האי אקאמאס יש מקומות יפים אחרים כמו חוף לארה, הידוע במאמצי שימור הצבים שלו.

מסלולי הליכה: עבור ההרפתקנים יותר, ישנם מסלולי הליכה בחצי האי אקאמאס, למרות שהם יכולים להיות מאתגרים ומתאימים ביותר למטיילים מנוסים.

תרבות מקומית: בהתאם לנקודת המוצא שלכם, אתם עשויים לעבור דרך כפרים קפריסאיים קטנים שבהם תוכלו לחוות תרבות ומטבח מקומיים.

זכרו שהאזור הוא שמורת טבע ולכן חשוב לכבד את הסביבה. עקבו אחר כל ההנחיות והתקנות, והשתדלו לא להשאיר עקבות כדי לסייע בשמירה על היופי הטבעי של האזור לדורות הבאים.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!