חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעיינות חמים בקפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

קפריסין אינסיידר ערכה רשימה של עשרה דברים נהדרים לעשות בקפריסין בעונת האביב, משיזוף עד טיולים ושחייה, רכיבה על אופניים וגינון.

הנה סקירה של כמה מהמעיינות החמים הטובים באירופה, אך יש לנו גם רשימה למבקרים שרוצים לשבת לאחור ולבחור. אלה האחרונים שימשו להקלת מגוון מצבי עור, והספא של המלון מציע מגוון טיפולים, כולל גלישת גוף, ג'קוזי, סאונות ומרחצאות חמים. משמש כמעיין התרמי החם ביותר בבלגיה, ובו מרחץ המים החמים הראשון בעולם עם בריכה, ספא, מרחץ אדים וחדר עיסוי.

אם ברצונך ללמוד עוד על מלונות הבריאות ואתרי הנופש בקפריסין, אנא מלא את טופס יצירת הקשר הבא. סוכנויות נסיעות המתמחות בכרתים יכולות לראות את Dolphin Hellas Fantasy Travel ולהקפיד לבדוק את תוכניות הקפיצה שלנו הכוללות את כרתים.

Pozar ממוקם למרגלות הר Kaimaktsalan ויש לו אמבט תרמי, אשר באופן טבעי מחומם על ידי המעיינות. התוכנית נקבעת בשבוע הראשון של אוגוסט, עם שהייה בת שלושה ימים מיוני עד ספטמבר.

המאפיינים הטיפוליים של מי הגופרית של Kalopanayioti היו ידועים עוד מימי קדם, וכיום מקומיים ותיירים רבים מבקרים במים התרמיים המפורסמים. העיירה ספא ידועה כמורשת המים הרפואיים שלה, המשמשת עד היום. נבנה באתר של סאונה רומית עתיקה, והוא מתוארך עוד יותר בזמן, עם ספא עם אקווריום ובריכה ואמבט עיסוי.

הטיפול בתלסותרפיה דומה מאוד למרחצאות התרמיים, כאשר ההבדל העיקרי הוא מקור המים. מעיינות תרמיים טבעיים ברחבי קפריסין נמצאים בחלקים שונים של קפריסין, כמו קלופנאייוטי, קפלוניה, פאפוס, כלקידיקי, סלוניקי וקוואלה. ההיסטוריה של השימוש במעיינות חמים ובאמבטיות תרמיות בתקווה לריפוי מחלות מסוימות חוזרת לפרהיסטוריה, וההיסטוריה נעוצה ביוון העתיקה. ספא Thalassa בקפריסין מציע גם את התכונות הטיפוליות של מים תרמיים ותכונותיהם הרפואיות. הוא נשאב למערבולת שם ניתן להשרות אותו בבוצה של גופרית עד 30 דקות למשך 2-3 שעות בסך הכל.

ניתן גם לישון עד שעתיים למשך 2-3 שעות בסך הכל, עם משך מרבי של 3-4 שעות טיפול.

חצי אי וולקני עתיק זה מבורך בהרי געש שלא היו פעילים יותר מ -2,000 שנה. המעיינות החמים המדורגים מוקפים ביצירת מינרלים פחמתי, מה שיוצר סביבה אידיאלית להיווצרות מעיינות חמים וקרים.

אם אתם נהנים מכל מה שבחוץ מבלי להזיע, המעיינות הללו הם הזמן האידיאלי לבקר באתרים העתיקים של המדינה. כשאתה מבקר בקפריסין בחופשה, אינך יכול לנצח את חווית הטיול בטבע, אם כי משתלם יותר להיות מקומי ולראות את הטיול כחלק מהחוויה הקפריסאית שלך.

מי ים חצי תרמיים נמצאים במעיינות החמים של האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר באי. אז תירגעו במעיין חם, שם תיהנו מההשפעות המטהרות והמתחדשות של המים התרמיים.

פטרה טו רומיו (סלע אפרודיטה) הוא עמוד תלול העולה מהאוקיאנוס 15 קילומטרים מפאפוס. קיוקוס שוכן בהרי טרודוס ובו מבנים מתוחזקים ללא רבב, מספר מעיינות חמים ושלל אטרקציות תיירותיות אחרות.

חלק ממתחמי העמודים ההיסטוריים בעיר מציעים שתייה מהמעיינות, ובאזורים הציבוריים יש מרחצאות רומאיים יפהפיים, כולל מעיינות תרמיים ומרחצאות אדים. הנוף היפה והטיפולים המרגיעים שלו, Ma Hot Springs Resort שואף להציע לאורחיו אוכל נקי, בריא וטעים. זהו מוסד רחצה מסורתי ומציע מגוון טיפולים מהם יכולים המבקרים לבחור.

אולי לא פחות חשוב, זה יכול להביא יתרונות משמעותיים לכלכלה היוונית. יוון מגלה בהדרגה את המעיינות החמים הטבעיים הידועים האלה, והיא באמת דיונת חול אפורה מובהקת. סנוניות ותנועות הן מבקרי האביב המפורסמים ביותר באי, שטסים מעל השמש בתחילת פברואר – ומנשקים את הגדות.

הטמפרטורה של מי המעיינות החמים (מעיינות גופרית) בקפריסין נעה בין 30 ל -40 מעלות צלזיוס, מבורכת בהשפעה מיטיבה של 100 מעלות צלזיוס, מה שנאמר מסייע לריפוי מספר מחלות. מעיינות תרמיים – מינרלים זורמים בארנל, וטמפרטורת המים של המעיינות החמים יכולה לנוע בין -30 ל -40 מעלות צלזיוס. מבורך בתכונות ריפוי, זהו אחד האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר ביוון.

הקיץ הקפריסאי יכול להיות חם, אבל דרך מהנה להתקרר היא פסורי ווטרמניה, פארק הרפתקאות בלימסול. בכפר קוואלה, יעד תיירותי פופולרי למבקרים במעיינות התרמיים, יש גם מעיין חם.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!