חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קפריסין – באיזה איזורים כדאי לטייל?

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

קפריסין היא יעד מאוד פופולרי בקרב צעירים, שכן היא ממוקמת בים התיכון והיא אחד היעדים הפופולאריים ביותר באירופה ובמזרח התיכון. חיי הלילה בקפריסין בוערים בקיץ וזה מקום נהדר לבלות בו לילה עם חברים, משפחה וחברים של חברים. קפריסין היא יעד תיירותי הרבה מעבר לחיי לילה, יש טיולים ואיזורי טיולים מדהימים שאסור לפספס! אז באיזה איזורים בקפריסין כדאי לטייל? הכל כאן!

השכרת רכב בצפון קפריסין היא קלה כמו בכל מדינה אירופאית אחרת. אם אתם מתכננים להירגע בטרקלין השמש ולא לעשות הרבה אחר, יהיה כמעט חיוני לקחת את המכונית כדי לראות את רוב המראות הקפריסאים.

זה גם די קל להקיף את צפון קפריסין

אבל יש עדיין כמה דברים שכדאי לדעת. למידע נוסף על מה לעשות בקפריסין, אנא קרא את המדריך שלנו לכמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בקפריסין. איפה קפריסין ואיפה עלינו להיות מודעים לכך לפני שנבקר ביעד כלשהו? סיקרנו אותך, ולמידע נוסף על מעבר לקפריסין בקר במדריך המגורים שלנו בקפריסין.

תוכלו להיכנס ולעזוב את הרפובליקה של קפריסין דרך הכניסה הראשית של ניקוסיה, בירת צפון קפריסין. אתה יכול לצאת ולהיכנס לרפובליקה של קפריסין דרך העיר לימסול, ואז לעזוב אותה באותה שעה כשנכנס אליה.

אם אתה נוסע לקפריסין

עליך למלא את הדרכון שלך ברפובליקה של קפריסין באופן מקוון ולקבל אישור לפני היציאה. אם אתם שוהים בצפון קפריסין לשהייה או חופשה ארוכה יותר, מטיילים המעוניינים לטוס לקפריסין חייבים לרכוש כרטיס טיסה לקפריסין ולמלא אותו לפני הנסיעה. אינך יכול לנהוג בצפון קפריסין ללא רישיון נהיגה קפריסאי טורקי, עליו עליך להגיש בקשה.

ראה להלן את כל המידע הדרוש לך

כדי לנסוע לקפריסין עם תינוק או פעוט. אם ברצונך ללמוד כיצד להשיג נקודות A ו- B, עיין במאמר למטה. אז אם אתם נוהגים בקפריסין ורוצים לשכור רכב כדי לנסוע מדרום לצפון קפריסין, דאגו לקרוא את שני החלקים הבאים לקבלת טיפים חשובים. בין אם אתם זקוקים למדריך לבירור היעד בו תרצו לבקר, ובין אם למצוא את המסלול המושלם עבורכם בתוך קפריסין ומחוצה לה, אנא עיינו במאמרים למטה!

כשנוסעים מצפון לדרום קפריסין, זכרו שמבחינה טכנית אין נקודות כניסה בלתי חוקיות. פאפוס אינו משמש כבסיס, אך אתה יכול לבקר בו אם תרצה, כל עוד אינך משתמש בו כבסיס.

אם אתה טס משדה התעופה Ercan לצפון קפריסין

יש עצירה קצרה בטורקיה, למרות שאתה לא נכנס רשמית, תעבור דרך טרקלין המעבר ותעבור. ממשלת טורקיה, צפון קפריסין נמצאת תחת ממשלתך ואתה זקוק לויזה טורקית כדי להיכנס לקפריסין. הטיסה ללרנקה ישירה, אך אם טסים מצפון קפריסין לטורקיה, יש עצירה קצרה יותר בטורקיה. אם אתם טסים בצפון קפריסין וצריכים ויזה מטורקיה, תוכלו להגיש בקשה לשדה תעופה בפאפוס, או שתצטרכו לבצע העברה ולהיכנס לקפריסין.

מכיוון שנמל התעופה של ניקוסיה ננטש

אם אתה רוצה לטוס לקפריסין היום, אתה יכול להשתמש בשדה התעופה Ercan, אך מכיוון שקפריסין היא חברה באיחוד האירופי ויש לה קשרים הדוקים מאוד עם אירופה, היא יכולה לשמש כ עצירת ביניים לטיסות לשאר אירופה. אתה יכול לקחת הסעה מ וצפון קפריסין וממנה תועבר למלון או לווילה או לשכור רכב, או לטוס משדה התעופה פאפוס או משדה התעופה בצפון קפריסין ללרנקה. מכיוון שקפריסין היא חברה באיחוד האירופי ויש לה קשרים הדוקים מאוד עם אירופה, ישנן גם טיסות זולות לקפריסין מכל רחבי אירופה.

אם ברצונך לבקר בקפריסין כמדינה בקטגוריה A או B

לא תתקשה להשיג כרטיס. חיפוש ב- Wego מציג מגוון רחב של טיסות לקפריסין מכל רחבי אירופה כמו גם משאר העולם. אם תרצה לבקר בקפריסין בקטגוריה A או B, לא תהיה לך שום בעיה להשיג כרטיסים. אם אתם מחפשים תוכנית נסיעות לקפריסין, בקרו במדינות בקטגוריות a ו- b.

אם יש לך רק זמן למקום אחד בקפריסין

לימסול תתן לך סקירה טובה על המדינה. אם אתם מתכננים את הטיול שלכם לקפריסין, תוכלו ללמוד מה עליכם לדעת על נגיף העטרה שם. כדי לתת סקירה כללית של מזג האוויר בצפון קפריסין, פירקנו אותו לפי חודשים, כך שתוכלו לראות את החודשים האידיאליים להזמין חופשה בגן העדן של קפריסין.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!