חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקעת נדלן בקפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

מדריך מלא זה לנדל"ן קפריסאי מכסה את כל מה שצריך לדעת על רכישת נדל"ן קפריסאי. שוק הנדל"ן בצפון קפריסין הוא אחד השווקים התחרותיים ביותר במזרח התיכון ובצפון אפריקה.

זה גורם למפתה להפליא לגולים לקנות נכסים בקפריסין, מכיוון שרוב המשפחות בוחרות לעבור לחלקת גן העדן הזו ולהחזיק בבית שני. האפשרות להשיג דרכון של האיחוד האירופי אינה הסיבה היחידה להשקיע ברכוש קפריסאי. ישנם מספר בתים שניים שמשפחות יכולות להשיג, ולאלה החיים, עובדים ולומדים מחוץ לקפריסין יש גישה לבתים אלה.

ספרד היא לא המדינה היחידה באירופה שמציעה אשרת זהב או אישור שהייה להשקעה בנכס. ישנן גם מספר אפשרויות נוספות עבור המשפחה הקרובה לקבל אישור שהייה לקפריסין, כגון אישור שהייה מספרד או דרכון של האיחוד האירופי.

אם אתם מחפשים מקום מגורים באי יפהפה זה, רכישת נכס בקפריסין בהחלט שווה את זה. קבלת אזרחות קפריסאית כהשקעה בנדל"ן יכולה להיות משתלמת ביותר, מכיוון שהיא מעניקה לך למעשה דרכון קפריסאי ואפשרות ללמוד, לעבוד ולגור בכל מקום באיחוד האירופי.

אם ברצונך להשכיר את הנכס שלך לדיירים, השכרת נדל"ן בקפריסין מבוקשת מאוד בשל הביקוש הגובר לנכסים להשכרה בקפריסין. החשוב מכל, רוב מכירות הנדל"ן בקפריסין נובעות מהרועי הגדול והצפוי.

מחירי נכסים הם הזמן הטוב ביותר להשקעה ברכוש קפריסאי, במיוחד במחצית הראשונה של השנה. מע"מ על נכסים חדשים הוא גבוה, אך שיעורי המס על נכסי השכרה וקנייה להשכרה הם בינוניים.

אל תשכח ליידע את עצמך לגבי הדרישות והתיעוד הספציפיים הנדרשים לרכישת נכס. מומלץ מאוד להתייעץ עם עורך דין מקרקעין בקפריסין לפני הקנייה. אנו ממליצים לך לשקול 15% מעל מחיר הרכישה כדי לכסות את דמי ההרשמה ואת עלויות המשפט בהתאמה אם תחליט להשתתף איתם.

כדי להשוות את עלויות העסקה של נדל"ן קפריסאי עם אלה של שאר אירופה, ראה השוואה שלנו של עלויות העסקה של נדל"ן קפריסאי עם מדינות אחרות באירופה ובמזרח התיכון. המחיר הממוצע של בית צמוד קרקע בקפריסין בשנת 2016 היה 5,200 דולר למ"ר.

אם ברצונך למכור את ההשקעה שלך לאחר 5 שנים, יש לך מינימום שערך מחיר הרכישה הוא מינימלי. דרישה נוספת היא שעל המשקיעים להחזיק נכסים בשווי של 500,000 יורו לפחות במשך חמש שנים, תוך ציפייה שרק 1,500 יורו יוחזרו בתום חמש שנים. משקיעים בנדל"ן ביוון יצטרכו גם הם לתכנן מס נוסף של 23% על הנכסים.

אם ברצונך לברר מידע נוסף על שירותי השקעות נדל"ן בקפריסין, אנו ממליצים לפנות לאחד ממומחי הנדל"ן שלנו. עליך לעמוד ברף ההשקעה המינימלי כדי לקבל החזר מס בשיעור של עד 23% על השקעתך בסך 500,000 אירו לפחות. אם יש לך עורך דין מקרקעין בקפריסין שמוכן לטפל בענייניך, הוא יכול לרשום עבורך את הנכס שלך. מדוע לא לדבר איתו על האפשרות לרכוש נכס בקפריסין, בין אם זה בית מגורים או אזרח?

לאילו תשואות יכולים משקיעים מוסדיים זרים לצפות בעת השקעה בפרויקטים של נדל"ן במדינה קפריסין? במאמר זה נבחן אפוא כמה מאפשרויות ההשקעה הפופולריות ביותר עבור משקיעים זרים בקפריסין ונדון באפשרויות השונות העומדות לרשותם בעת רכישת נכס בקפריסין.

מכירות נכסים בפאפוס, קפריסין, הן הזדמנות השקעה פופולרית עבור אנשים עסוקים שאוהבים לטייל הרבה. התשתית התיירותית המפותחת, איכות החיים הגבוהה והמחירים הגבוהים הם חלק מהגורמים המעודדים זרים לקנות נכסים בקפריסין. על פי מחקר שנערך לאחרונה על ידי המכון הלאומי למחקר כלכלי, על פי ההערכות, 60,000 בריטים רכשו נכס באי אפרודיטה בקפריסין בחמש השנים האחרונות, ומשכו אליהם מספר גבוה בהרבה של משקיעים זרים מאשר בבריטניה.

התפתחות ענף הנדל"ן נענתה היטב לדרישה זו וצפון קפריסין הועלה למעמד של יעד השקעה מושלם. משקיעים ומפתחים רבים של קנזינגטון מקבלים פרוסה מאזור מפותח ופוטנציאלי מאוד מפותח זה, הנהנים ממחירים גבוהים, איכות חיים גבוהה ותשתית טובה.

למשקיעים שנכנסים לשוק הנכסים בפורטוגל עם ויזה גולדן יש כעת סיכויים מצוינים לרווחי הון בשנים הקרובות. קפריסין מציעה סיכויי השקעה טובים לבעלי רווחים כספיים גרידא אשר יעדי ההשקעה שלהם בנדל"ן נקבעים על ידי דרכון שני, מגורים קבועים או אזרחות, אם למגורים קבועים בקפריסין או להשקעה ארוכת טווח בנכס בצפון קפריסין. למשקיעים עם ויזת זהב ומשקיעים שקונים כעת לשוק הנדל"ן הפורטוגלי יש סיכוי מצוין לרווחי הון בשנה הקרובה.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!