חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ערים בקפריסין שחובה לבקר בטיול

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

איפה לטייל בקפריסין? ערים בקפריסין שחובה לראות! קפריסין זה לא רק חוף ובטן גב אלא גם טיולי נופים, טבע, ערים קסומות ומגוון אטרקציות בין אם 3 ימים או שבוע!

לאחר שמצאת את הזמן האידיאלי לבקר בקפריסין, הגיע הזמן להעריך כמה ימים אתה זקוק לטיול שלך. כדי לתת לכם סקירה כללית של מזג האוויר בצפון קפריסין וכדי לעזור לכם לראות את החודשים האידיאליים לחופשה בגן העדן של קפריסין, ריכזנו עבורכם את ששת מקומות הלינה הטובים ביותר בערים בקפריסין. רשימת הערים בקפריסין מספקת לכם מידע על הערים המובילות בקפריסין בהן תוכלו לבקר בחודשי הקיץ אוגוסט, ספטמבר, אוקטובר, נובמבר ודצמבר, ומספקת רשימה מקיפה של כל הערים הטובות ביותר לביקור. לאחר שגיליתם, יהיה עליכם למצוא שישה מקומות טובים לשהות בהם בקפריסין ולסווג אותם על סמך העובדה שהם הטובים ביותר מבחינת מחיר, מיקום, איכות חיים, נגישות וגורמים אחרים.

אם אתה רוצה לראות כמה מנופי הטבע המדהימים, אתה יכול ללכת לאיה נאפה, לבקר במערות הים המדהימות, להתפעל מהמים הצלולים, לנסוע בהרי קפריסין ואז לחקור את החופים היפים של לרנקה, יעד התיירות הפופולרי ביותר בצפון קפריסין. בשטח יוון יש הזדמנות מצוינת לגלות איך זה מרגיש בשטח יוון. בטיולנו בקפריסין טסנו ל- L Carnaca והשהייה השנייה שלנו הייתה קצת יותר פעילה, עם ביקור בעיר העתיקה ניקוסיה ועצירת ביניים בקוואלה ליום אחד.

אם יש לך רק זמן למקום אחד בקפריסין, לימסול תתן לך סקירה טובה על המדינה. בעוד שבוע באי הים התיכון תוכלו להפיק את המיטב מכל המראות הטובים ביותר בקפריסין. עיין במדריך הטיולים שלנו בקפריסין, שמסביר כיצד לבלות שלושה ימים ומעלה על האי. בקר במקומות הטובים בהתחלה ובדוק אם תוכל לשלב אותם ברעיון החג הבא שלך. קרא עוד מדוע כדאי לבקר בקפריסין בחורף ולקבל השראה לטיול הבא שלך. קרא מה אתה יכול לעשות בקפריסין וכיצד להפיק את המיטב מדרך הנסיעה שלך בקפריסין! בואו נסכם תחילה כמה מהמקומות הטובים ביותר בקפריסין, כולל העיר לימסול, אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר בקפריסין.

זה לא בדיוק אחד החופים הטובים ביותר בקפריסין, אבל זה לא אומר שהוא פחות ידוע מרבים אחרים ברשימה זו. יש הרבה חופים נהדרים וחופים עם נוף נהדר, כמו גם כמה מסעדות ובתי קפה נהדרים. במהלך הביקור שלך הוא מלא בהיסטוריה וזה לא בדיוק יעד התיירות הפופולרי ביותר בקפריסין ואפילו לא בקפריסין כולה. לא משנה היכן אתה נוחת, כל הדברים הטובים שאתה יכול לעשות והמקומות שאתה יכול לבקר בהם נמצאים ממש בקצות האצבעות שלך. זה רחוק מאחת האטרקציות התיירותיות העיקריות של קפריסין, ללא קשר למקום בו אתם נמצאים במהלך הטיול בקפריסין.

זה נהדר, אך דאג להקדיש זמן לחקור את המקומות הטובים ביותר בקפריסין כדי לחוות את חיי האי. באופן אישי, הייתי ממליץ על ביקור בקפריסין לפחות פעם אחת במהלך הטיול שלך, ואם אתה מתכנן לבקר בקרוב, הפוך אותו לחובה לראות את 10 הביקורים האלה בקפריסין. ישנם מקומות אחרים ברחבי אירופה שבהם אתה יכול לבקר בפחות מ- 30 יום, אז בוא לבקר. זו הזדמנות נהדרת לשים מעט קרם הגנה ולחקור כמה מהחופים היפים ביותר במדינה, כמו גם כמה מסעדות וברים נהדרים.

אם מעולם לא התנסית בקפריסין לפני כן, התכונן לתכנן את החופשה בקפריסין עם מומחי הנסיעות המובילים שלנו. אם מעולם לא חוויתם את קפריסין בעבר, תוכלו לקבל מושג טוב מה תוכלו לעשות כאשר אתם מתכננים איתם חופשה בקפריסין. עליכם לחוות את החיים הקפריסאים באופן שמעולם לא חוויתם עם טיפים וטריקים מומחים.

קפריסין היא מקום נפלא לבקר בו, שכן בוודאי תראו הרבה ויש לכם הרבה מה לספר לכם. במשך שבוע תוכלו לראות את כל חלקי האזור ולגלות את ההיסטוריה ההופכת את קפריסין למקום ייחודי לביקור. תוכלו לבלות יום בחקר אתרים עתיקים בפאפוס, תוך ניצול חופים ואתרי טבע. בקרו במנזרים יפהפיים, ראו את חיי הכפר המסורתיים, טעמו יין קפריסאי ובקרו במנזר היפהפה של סנט ג'ורג ', המנזר העתיק ביותר בקפריסין.

גם אם זה לא כל מה שיש לקפריסין להציע, הניסיון מבטיח שתיהנו ממיטב קפריסין. שלב את כל זה עם החופים היפים של פאפוס והתרבות וההיסטוריה המדהימים של האי, וקפריסין היא אולי המקום האידיאלי לבקר בו אם אתה מעוניין בהרפתקאות ים תיכוניות.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!