חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים בלרנקה

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

מלונות מומלצים בלרנקה: רשימת מלונות 4-5 כוכבים טובים, מפנקים, יוקרתיים חלק הכל כלול וחלק עם פארק מים. צפו כאן!

בלרנקה, העיר הגדולה והמרכזית של קפרסין, היא אחת הערים האהובות ביותר על התיירים באי היווני-טורקי המקסים. ביקור בלרנקה בדרך כלל יהיה חופשה מקסימה ומהנה במיוחד לזוגות, למשפחות, לחברים או אפילו לקבוצה מאורגנת. כדי ליהנות מהטיול כמו שצריך ועד הסוף, מומלץ לבחור במלון שמתאים בדיוק לצרכיכם. אספנו עבורכם המלצות למלונות השווים ביותר בעיר החוף המקסימה.

מלון רדיסון בלו הוא מלון שמתאים במיוחד למי שרוצה להתפנק. זהו מלון חמישה כוכבים, הממוקם במיקום נפלא ומרכזי במיוחד בלרנקה, ממש מול הנמל התוסס. חדרי המלון מעוצבים כולם בקפדנות רבה עם כל החידושים הטכנולוגיים האפשריים ועם מרפסת פרטית. הסוויטות המפוארות ממוקמות באזור מגורים נפרד, לפרטיות מלאה. אורחי המלון יוכלו ליהנות מארוחות טובות במסעדת המלון המשובחת, וכן מבר הגג הממחה בארוחות סושי. המלון מציע לאורחיו בריכת שחייה מפוארת, מרכז ספא מודרני עם מגוון חדרי טיפולים, חדר כושר מאובזר ועוד.  ניתן לבקש ללון בחדר משפחה, וכן להזמין שירותי הסעות אל ומשדה התעופה. המלון זכה לדירוג כללי של 8.9 באתר Booking, ולדירוג של 9.4 עבור טיולי זוגות.

כשמחפשים מלונות מומלצים בלרנקה, אי אפשר שלא לחשוב על מלון גולדן ביי ביץ'. המלון ממוקם במיקום מדהים עבור חובבי הים – במרחק מאה מטר בלבד מהחוף. זהו מלון חמישה כוכבים מפואר, המציע לאורחיו בריכה חיצונית גדולה עם מגלשת מים, טרסה, גנים מטופחים ומקסימים, מתקני ספורט מים, מתקני שעשועים, שירותי בייביסיטנג, מספר אפשרויות סעודה, פאב אנגלי ועוד. אורחי המלון יוכלו לבחור בין סוויטות גדולות או קטנות. הסוויטות כוללות כולן מרפסות פרטיות או טרסות, ואמבט עיסוי פרטי עם נוף מקסים לים התיכון. המלון זכה לציון 8.3 באתר Booking.

מלון בסט ווסטרן לארקו הוא מלון ארבעה כוכבים, הממוקם ממש על חוף לרנקה. כשמחפשים מלון מומלץ בלרנקה, זהו אחד המלונות הטובים והשווים בעיר. המלון מציע לאורחיו בריכת שחייה חיצונית ומפנקת במיוחד, מסעדת מלון המגישה ארוחת בוקר קונטיננטלית על פי המסורת האנגלית,  בר, חדר כושר, סאונה ומרכז בריאות וספא. חדרי האירוח מעוצבים במודרניות מוקפדת ומאובזרים באופן מלא. המלון קיבל את הציון המרשים 9.2 באתר Booking.

מלון וספא לורדוס ביץ' הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ במיוחד. יש הרבה מלונות בלרנקה, אבל אין הרבה מלונות שממוקמים על חוף פרטי ומבודד לגמרי. המלון מציע לאורחיו חמש בריכות שחייה (חלקן פתוחות וחלקן מקורות), מרכז ספא עם מגוון טיפולים מרגיעים, פעילויות ספורט מים כמו צלילה, גלישת רוח וסקי מים, שתי מסעדות עם מנות קפריסאיות ומנות בינלאומיות, שלושה ברים ועוד. כלומר, על אף שהמלון הוא "רק" מלון ארבעה כוכבים – הוא מציע חווית אירוח ברמה גבוהה במיוחד. כל החדרים והסוויטות במקום כוללים מרפסת עם נוף לים. חלק מהחדרים כוללים גינה פרטית ומרפסת דק.
המלון זכה לציון 8.4 באתר Booking.

מלון סאן הול ממוקם ממש מול החוף המקסים של לרנקה, ומתהדר בארבעה כוכבים. המלון מציע לאורחיו חדרי אירוח מודרניים, עם נוף לעיר היפה או אל הים. ניתן לחבר חדרים על מנת ליצור חדרי משפחה. אורחי המלון מוזמנים ליהנות מבריכת השחייה המפנקת, מסעדה משובחת, קפיטריה ובר קוקטיילים. המלון נמצא ממש על חוף פיניקודס התוסס, בו ניתן למצוא מגוון מתקני ספורט מים, מסעדות, פאבים וחנויות. מרחק הליכה מהמלון נמצא מבצר לרנקה המפורסם והיפה. המלון זכה לציון 8.8 באתר Booking.

מלון דה צ'או סטליו דלוקס הוא מלון המיועד למבוגרים בלבד – הוא לא מתאים לאירוח משפחות – בעל ארבעה כוכבים. המלון ממוקם על חוף הים, קרוב מאוד לכנסיית סנט לאזארוס ומבצר לרנקה. חדרי המלון והסוויטות מעוצבים כולם בעיצוב מודרני ומוקפד. אורחי המלון מוזמנים לסעוד במסעדת הא-לה-קארט הפועלת במלון, וכן ממרכז הכושר האיכותי והמאובזר. המלון קיבל את הציון 8.9 באתר Booking.

מלון דה צ'או סטליו דלוקס הוא מלון המיועד למבוגרים בלבד – הוא לא מתאים לאירוח משפחות – בעל ארבעה כוכבים. המלון ממוקם על חוף הים, קרוב מאוד לכנסיית סנט לאזארוס ומבצר לרנקה. חדרי המלון והסוויטות מעוצבים כולם בעיצוב מודרני ומוקפד. אורחי המלון מוזמנים לסעוד במסעדת הא-לה-קארט הפועלת במלון, וכן ממרכז הכושר האיכותי והמאובזר.
המלון קיבל את הציון 8.9 באתר Booking.

מלון דה קוואליטי לודג' הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז העיר של לרנקה. המלון מציע לאורחיו מזנון ארוחת בוקר, טרסת שמש, בריכת שחייה חיצונית, מרכז כושר, בר ועוד. ניתן להזמין דרך המלון שירותי הסעות אל ומנמל התעופה, וכן ליהנות מחניה מרווחת חינם. חדרי המלון מעוצבים בקפדנות רבה ובמודרניות. ניתן לבקש חדר משפחה. המלון קיבל את הציון 9.6 באתר Booking, והוא אהוב במיוחד על המבקרים בעיר.

שאלות נפוצות בנוגע למלונות בלרנקה - קפריסין

יש הרבה. לרנקה היא עיר תיירותית למדי, ויש בה הרבה מלונות. רוב המלונות מתאימים במיוחד לשהייה עם ילדים, וכוללים למשל מועדון ילדים וחדר משחקים.

בהחלט. בלרנקה פועלים מלונות המקבלים אורחים מגיל 18 ומעלה בלבד. המלונות הללו מותאמים במיוחד עבור שהייה של זוג בחופשה רומנטית, ומעוצבים בהתאם. במלונות האלו, תיהנו מחופשה שקטה ופרטית במיוחד, ללא רעשים חזקים של ילדים משתוללים.

יש הבוחרים לבלות בלרנקה את החופשה כולה, וליהנות מהעיר. יש המתכננים טיול כוכב, שמרכזו בלרנקה. עבור אחרים, לרנקה משמשת רק כתחנת מעבר אל ערים אחרות. יש להתאים את תכנון המסלול אל הרצונות הספציפיים שלך.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!