חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שדות תעופה בקפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

כל מה שצריך לדעת על שדות תעופה בקפריסין

קפריסין היא אי מתוייר ונכנסים אליה מיליוני תיירים מדיי שנה, רובם מגיעים לאי בטיסה. למרות שקפריסין היא אי לא גדול במיוחד, יש קפריסין 6 שדות התעופה, שניים מהם בינלאומיים וממוקמים בלרנקה ופאפוס.

שדות התעופה הגדולים ביותר בדרום קפריסין הם לרנקה ופאפוס
שדות התעופה הגדולים ביותר בדרום קפריסין הם לרנקה ופאפוס

שדה התעופה של לרנקה

 נמל התעופה של לרנקה הוא הגדול ביותר באי. הוא מתפרש על כ-112 מ"ר, לא שדה קטן, אבל הקפריסאים ידועים בסדר שלהם  שמסייעלהימנע מתורים ארוכים בדלפקי ביקורת הדרכונים והצ'ק-אין. 

הטיסות הסדירות ביותר יוצאות ומגיעות לכאן, כולל טיסות ישירות לקפריסין מאירופה, איחוד האמירויות, סין ומדינות נוספות. בחודשי הקיץ יש גם טיסות שכר ממדינות שונות בנמל התעופה של לרנקה. 

בסך הכל, נמל התעופה של לרנקה לוקח כ-8 מיליון נוסעים מרחבי העולם מדי שנה. שדה התעופה הוא מרכזי וממוקם בערך באותו מרחק מכל עיירות הנופש הגדולות בקפריסין ובירתה, ניקוסיה , במרחק של כ-50 ק"מ מאיה נאפה , פרוטאראס , לימסול . 

רק פאפוס רחוקה יותר , המרחק אליה הוא כ-100 ק"מ. על מנת להגיע משדה התעופה לכל אחד מאתרי הנופש הקפריסאיים תוכלו לקחת מונית (כ-50 יורו לאתרי הנופש הגדולים וכ-100 יורו לפאפוס), 

לשכור רכב, אותו תוכלו למצוא בשדה התעופה או להגיע באוטובוס.אתם יכולים לתפוס מונית בשדה התעופה של לרנקה ממש ביציאה משדה התעופה.

שירותי אוטובוס הנוסעים משדה התעופה ללימסול פועלים מדי יום מ-3:00 בבוקר עד 12 בחצות. מחיר הנסיעה הוא 8-9 יורו, כולל עלות המזוודה. 

כדי לעלות על האוטובוס בשדה התעופה, תצטרכו לעקוב אחר השילוט לאזור המיוחד שנותר מחוץ לשדה התעופה. אתם יכולים לקחת את האוטובוס לשדה התעופה של לרנקה בלימסול מול כנסיית אגיוס גאורגיוס האווזס או באגיוס אתנסיוס. 

מחיר מונית ממקום תחנות האוטובוס למרכז אזור התיירות יעמוד על כ-15 יורו. האוטובוס שייקח אתכם משדה התעופה לא נכנס למרכז האזור התיירותי בלימסול , כך שייתכן שתצרכו לקחת מונית או אוטובוס נוסף אל המלון. 

כדאי להגיע לשדה התעופה של לרנקה מינימום שעתיים לפני היציאה , במיוחד בקיץ כשיש עומס גדול על שדה התעופה, כך תוכלו לשתות כוס קפה  ולהירגע לפני הטיסה. 

תוכלו גם לעשות שופינג ללא מס בשדה התעופה. לאחר דלפק הצ'ק אין וביקורת הדרכונים תוכלו לבקר בחנויות הפטורות ממכס, תוכלו להתפנק במוצרי הקוסמטיקה, המשקאות האלכוהוליים המיובאים וכו'. 

אבל את המזכרות הקפריסאיות המסורתיות, יין מקומי, שוקולדים וממתקים, עדיף לקנות מראש, מכיוון שבשדה התעופה יש פחות אפשרויות והמחירים גבוהים יותר.

יש בקפריסין 6 שדות התעופה, שניים מהם בינלאומיים
יש בקפריסין 6 שדות התעופה, שניים מהם בינלאומיים

שדה התעופה של פאפוס

שדה התעופה הבינלאומי השני ברפובליקה של קפריסין הוא שדה התעופה של פאפוס, הממוקם כ-15 ק"מ מאתר הנופש. שדה התעופה הזה יותר קטן מזה שבלרנקה. 

שדה התעופה בפאפוס בדרך כלל מקבל ושולח טיסות שכר למדינות אירופה (בעיקר טיסות לואו קוסט, למשל חברת Ryanair, המבצעת טיסות מקפריסין למדינות רבות באירופה). הגעה לשדה התעופה במונית עולה כ-20 יורו מפאפוס. 

מרחק שדה התעופה ללימסול הוא כ-60 ק"מ, עלות הנסיעה במונית היא כ-70 יורו ומאיה נאפה ומפרוטאראס כ-170 ק"מ. 

משדה התעופה של פאפוס יוצאים שני אוטובוסים – קו 612, ליד הנמל של פאפוס (האוטובוס יוצא בערך פעם בשעה), וקו 613 מהתחנה ליד שוק קארבל (פעמיים ביום).

 מחיר הנסיעה הוא 8 יורו. מלימסול, נמל התעופה של פאפוס נגיש גם באוטובוס אקספרס – התעריף יהיה 9 יורו. בשדה התעופה של פאפוס, יש מגוון חנויות ובתי קפה, חברות השכרת רכב וכספומטים.

שדות תעופה בצפון קפריסין

נכון לעכשיו, שדה התעופה הראשי בצפון קפריסין הוא "ארקן", הממוקם בצפון מזרח ניקוסיה. שדה התעופה קטן והנוסעים בדרך כלל יוצאים מהמטוס לטרמינל ברגל. אם אתם מתכננים טיול לצפון קפריסין, תוכלו להגיע לשדה התעופה "ארקן" רק דרך טורקיה. 

נכון להיום אין עדיין טיסות סדירות ישירות לצפון קפריסין. תגיעו לאנטליה או איסטנבול, ואז תקחו טיסה לאי. כדי להגיע לרפובליקה של קפריסין, החלק היווני, כדאי לעבור רק בשדות התעופה בלרנקה ובפאפוס. 

כניסה משטח צפון קפריסין לחלק זה מנוגדת לחוק. בנסיעה לצד הכיבוש הטורקי (צפון קפריסין), אתה יכול להשתמש בשדות התעופה לרנקה או בפאפוס ובשדה התעופה "ארקן". בצד הטורקי, יש גם שדה תעופה נטוש בניקוסיה, שהיה שדה התעופה הבינלאומי המרכזי של האי לפני הפלישה הטורקית.

לפני שתטיילו בקפריסין, תגיעו לאחד משדות התעופה הבינלאומיים של האי – לרנקה או פאפוס. ככלל, טיסות סדירות מרוב המדינות מתבצעות בשדה התעופה בלרנקה. 

טיסות שכר של מפעילי תיירות גדולים (סיורי "Biblio-Globus", "Tez Tour", "Pegasus") מתבצעות בשדה התעופה בלרנקה ובפאפוס, בהתאם לאתר הנופש שנבחר על ידי התיירים. טיסות ישירות של חברות (למשל, Ryanair) מתבצעות בשדה התעופה בפאפוס.

The airport in Larnaca, Cyprus

נמל התעופה של לרנקה הוא שדה התעופה הבינלאומי המוביל והגדול ביותר של הרפובליקה של קפריסין והוא ממוקם במערב העיר, רק 5.5 ק"מ מחוף הים פיניקודס במרכז העיר.  

מרבית הטיסות הנוחתות בקפריסין  נוחתות בשדה תעופה זה, והוא הקרוב ביותר אל אתרי הנופש הפופולריים של איה נאפה , Protaras , לימסול וניקוסיה . 

מסופי שדה התעופה של לרנקה הטרמינל הראשון בשדה התעופה של לרנקה נבנה ב-1975 לאחר שנמל התעופה  הישן של ניקוסיה נסגר עקב הסכסוך הצבאי ב-1974.

 טרמינל נמל התעופה החדש של לרנקה הוא מתחם בן שתי קומות והוא נפתח בנובמבר 2009. הטרמינל החדש כולל 16 גשרי עלייה למטוס, 48 שערי נוסעים, 67 עמדות צ'ק אין ושמונה דוכנים לרישום עצמי. 

טרמינל נמל התעופה החדש של לרנקה יכול לשרת עד 7.5 מיליון איש בשנה. יש מסוף VIP, המשרת ביקורים בינלאומיים רשמיים של משלחות ומטוסים פרטיים.  

שירותי שדה תעופה בלרנקה

כל שירותי שדה התעופה זמינים בנמל התעופה של לרנקה – חברות תעופה, בנקים, מרכז רפואי, אולם VIP, השכרת רכבים ומכס ונקודת החזרה פטורה ממס. 

יש מסעדות ובתי קפה, והנוסעים יכולים לרכוש סחורה בחנויות הפטורות ממכס . תמצאו נקודות המרת מטבע, מסוף פטור ממס, פטור ממכס, חנויות מזכרות, אחסון מזוודות, 

 תחבורה ציבורית, אחסון תיקי הובלה לאופניים, הובלה של בעלי חיים, שער אלקטרוני לכרטיסי עלייה למטוס.  לוח הגעה/יציאה ( הגעה לטיסות בשדה התעופה לרנקה ). 

לנוחיות הנוסעים, באתר הרשמי של נמל התעופה לרנקה יש לוח זמנים של טיסות, כמו גם שירותים לביצוע צ'ק-אין והזמנות חניה מקוונות. 

איך מגיעים לשדה התעופה של לרנקה

יש שירות מוניות בשדה התעופה של לרנקה  הממוקם במפלס התחתון ליד היציאה. מוניות ללימסול – 50-70 אירו, 35-40 דקות. מוניות לפאפוס – החל מ-100 אירו, שעה ו-20 דקות. מוניות לניקוסיה – 50-60 אירו, 30 דקות. מוניות לאיה נאפה ופרוטאראס – 50-70 אירו, 30-40 דקות. 

אוטובוסים ללימסול וניקוסיה – אוטובוס מהיר. לשדה התעופה של פאפוס – אוטובוס מהיר. ללרנקה –  קוים 407, 409, 418, 419, 425, 229. 

לאיה נאפה ופרוטאראס – באוטובוסים  קוים 407, 409, 418, 419, 425, 429 ללרנקה, ואז החליפו לאוטובוס מס' 711 .

בשדה התעופה של לרנקה יש מספר חניונים (לא בחינם), המיועדים לחניה לטווח קצר ולטווח ארוך.  

שירות העברות  Travel & Express נוסעים ישירות ללימסול, ניקוסיה ואיה נאפה. הנוסעים מועברים למלון וממנו וכו' במיני-אוטובוס.  

Airport in Paphos, Cyprus

זהו שדה התעופה הבינלאומי השני בגודלו של דרום קפריסין והוא ממוקם 6.5 ק"מ מזרחית לפאפוס ולוקח את רוב טיסות השכר המגיעות לקפריסין. 

שדה התעופה החל לפעול בשנת 1983 ויש לו טרמינל אחד המספק מדי שנה 2 מיליון נוסעים. תיירים הנופשים באתרי נופש בחוף המערבי של קפריסין בלימסול מעדיפים להשתמש בשדה התעופה של פאפוס. המרחק מלימסול לנמל התעופה של פאפוס – 60 ק"מ. 

שירותי נמל התעופה הבינלאומי של פאפוס

למרות גודלו הקטן, תוכלו למצוא את כל השירותים הבאים: המרת מטבע, WiFi בחינם, החזר ללא מס, חנויות דיוטי פרי, אחסון מזוודות, השכרת רכב, תחבורה ציבורית, כיסויים לאחסון אופניים. יש בשדה התעופה בתי קפה קטנים ומסעדות, משרדים להשכרת רכב, חנייה וכל אחד יכול לרכוש סחורה בחנות לפני טיסה, ולאסוף עם חזרתם. 

איך מגיעים לשדה התעופה של פאפוס

מוֹנִית שירותי מוניות זמינים בכל קפריסין, כולל נמל התעופה של פאפוס. נוסעים תמיד מודאגים לגבי איך להגיע משדה התעופה ברכב, ומהעלות של תעריף המונית. 

אל Coral Bay במונית משדה התעופה, Peyyu – €25-€40, 10-15 דקות. ללימסול במונית משדה התעופה- €50-€70, 30-45 דקות. כדי לרנקה במונית מנמל התעופה פאפוס – מ 100 €, 1 שעה ו 20 דקות. 

אוֹטוֹבּוּס אתה יכול להגיע לנמל התעופה של פאפוס באמצעות אוטובוסים מס' 612 ו-613. אוטובוסים אקספרס מסופקים מנמל התעופה של פאפוס לאלו המעוניינים לנסוע ללימסול ולרנקה. 

מי שצריך להגיע ללרנקה או לאיה נאפה , צריך לנסוע ללימסול או פאפוס בשאטל או אוטובוס. קווי אוטובוסים ולוחות זמנים נמצאים באתר האינטרנט של חברת האוטובוסים הקפריסאית .

מונית קבועה למוניות אין תחנות קבועות והן יכולות לאסוף ולהעביר נוסעים כמעט לכל מלון או בניין בעיר. מיני-אוטובוסים ל-9-11 מקומות משמשים להעברת מטיילים. 

מוניות לא עובדות בלילה, נסיעות ללא הפסקה משדה התעופה של פאפוס מגיעות רק ללימסול ולפאפוס. כל שאר הערים בקפריסין צריכות לקבל העברה באחת מאותן עיירות. מידע מפורט ומספרי טלפון באתר.

Airport in Nicosia, Cyprus

נמל התעופה הבינלאומי של ניקוסיה ממוקם ממערב לניקוסיה והיה נמל התעופה הראשי של קפריסין לפני הפלישה הטורקית ב-1974. כעת הוא נמצא באזור החיץ המפריד בין דרום קפריסין הכבושה . לאחר אירועי 1974 נמל התעופה בניקוסיה נסגר לתעופה אזרחית וכעת הוא משמש כמפקדה של כוחות האו"ם. 

זהו שדה התעופה הקרוב ביותר לניקוסיה, אך רוב הטיסות מאירופה ומרוסיה מגיעות ללרנקה שנמצאת כחצי שעה נסיעה והיא הקרובה ביותר לניקוסיה, במרחק של 40 ק"מ משם. פאפוס הוא נמל התעופה הבינלאומי הנוסף של קפריסין, 140 ק"מ מניקוסיה. 

רוב הטיסות מבריטניה וחברות תעופה בתקציב נמוך טסות לכאן והנסיעה לכאן מניקוסיה אורכת בערך כשעה וחצי. 

שני שדות התעופה של פאפוס ולרנקה מקבלים שירות על ידי שדות התעופה הרמס ויש להם תשתית מודרנית, לרבות חניונים, חנויות פטורות ממכס , בתי קפה ורשתות מזון מהיר, כמו גם מרכזי שירות להשכרת רכב . 

אם אתם מגיעים מטורקיה, יש טיסה ישירה לשדה התעופה ארקן, הממוקם בצפון קפריסין. זכרו שכניסה לדרום קפריסין מהשטח הכבוש היא עבירה על החוק. טיסות רשמיות מטורקיה אפשריות רק עם העברות ורק באמצעות שדות התעופה הבינלאומיים של לרנקה ופאפוס. 

הגעה לנמל התעופה של לרנקה מניקוסיה: 

השיטה הקלה והמהירה ביותר, אך ללא ספק היקרה ביותר, היא באמצעות מונית, אותה ניתן להזמין בקבלה או בדלפק העזרה של המלון.  הגעה לנמל התעופה של לרנקה אל ניקוסיה באמצעות מונית נוחה, שכן נקודת שירות למוניות ממוקמת ממש ליד היציאה.

אוטובוס אקספרס מתוכנן לנמל התעופה של לרנקה יוצא מקפנוס, (תחנת ההסעות לשדה התעופה של קפנוס).אוטובוסים אקספרס הם הדרך החסכונית ביותר למעבר. 

מוניות נמל התעופה, בניגוד לאוטובוסים המהירים, יאספו תכם מכל מקום בניקוסיה. ככלל, מוניות מספקות שירות הסעות מדי שעה. שימו לב שמוניות אינן מבצעות הסעות משדה התעופה בלילה. 

ניקוסיה מנמל התעופה של פאפוס:  העברה ישירה מניקוסיה לשדה התעופה אפשרית במונית ובאוטובוסים מהירים. מוניות נמל התעופה של פאפוס נושאות נוסעים למעבר בלימסול . 

Airport in Ayia Napa, Cyprus

לאיה נאפה , למרבה הצער, אין שדה תעופה. לרנקה היא הקרובה ביותר הממוקמת במרחק של 55 ק"מ משם. אך 170 ק"מ משם, נמצא נמל התעופה של פאפוס. למרות ששדה התעופה של לרנקה נוח וגדול יותר, איה נאפה הוא היעד האולטימטיבי בקיץ, ונמל התעופה של פאפוס לוקח את רוב טיסות התקציב והצ'רטר עם נוסעים שיעדם הוא אתר הנופש המסיבות של האי. 

נמל התעופה של לרנקה – לאיה נאפה

תחבורה ציבורית 

העברות הן האפשרות היחידה מכיוון שאין אוטובוסים ישירים. השתמש באוטובוס מס' 407, 409, 418, 419, 425, 429 והמשך לשדה התעופה הבינלאומי של לרנקה. העברה: שאטל או קו בין עירוני מלרנקה לאיה נאפה ופרוטאראס . תחנת האוטובוס נמצאת משמאל מהיציאה מנמל התעופה של לרנקה. 

אפשרות ההעברה החסכונית ביותר היא נסיעה באוטובוס. העלות היא €1.5 לכל אוטובוס. אוטובוסים מס' 407, 409, 418, 419, 425, 429 לוקחים אותך לרחוב הארכיבישוף מקריוס (שדרת הארכיבישוף מקריוס סי), החלף לאוטובוס מס' 711. זמן הנסיעה הממוצע עם 711 לאיה נאפה הוא חצי שעה. אפשרות נוספת היא האוטובוס הבינעירוני בעלות של 5.5 אירו – 1.5 אירו לאוטובוס עירוני ללרנקה ו-4 אירו לאוטובוס הבין עירוני. משדה התעופה, סעו באוטובוסים  קו 425 ו-429 לחוף הים של פיניקודס (תחנת אוטובוס פיניקודס), שם עליכם לעבור לאוטובוס הבין עירוני לרנקה – פמגוסטה. זמן הנסיעה באוטובוס הבינעירוני לרנקה – פמגוסטה הוא כ-50 דקות. לא ניתן להזמין  מראש מקום באוטובוס. 

מכונית או מונית

ישנם סניפים רבים של השכרת רכב בקפריסין בנמל התעופה של לרנקה (אולם כניסות). מוניות נמצאות גם ביציאה ועלותן לאיה נאפה – 50 אירו ל-4 מושבים ו-65 אירו ל-6 מושבים בערך. נסיעה ברכב אורכת כ-35 דקות. 

יש שירות העברות  מנמל התעופה של לרנקה , שירות המיני-אוטובוס הפועל לאורך כל היום.  בניגוד לאוטובוס, המיני-אוטובוס לוקח את הנוסעים ישירות לבתי המלון שלהם, יש להזמין מקום מראש. המיני-אוטובוסים האקספרס אינם מספקים שירותים בלילה ובחגים. 

מנמל התעופה של פאפוס- לאיה נאפה

תחבורה ציבורית: 

אוטובוס בין עירוני פועל פעם ביום מפאפוס לאיה נאפה: פמגוסטה – לרנקה – פאפוס. זמן נסיעה בסביבות 3 שעות. 

העברות בכל זמן אחר בלרנקה ולימסול. מכונית או מונית בנוסף לרנקה, לנמל התעופה של פאפוס יש גם חברות השכרת רכב רבות. עם זאת, ישנן מוניות – מפאפוס – לאיה נאפה, בערך שעתיים ומ-120 אירו עד 170 אירו.

איך להגיע ללימסול מלרנקה

למרות העובדה שלימסול היא עיר החוף הגדולה ביותר של קפריסין, אין לה שדה תעופה משלה, ונמל התעופה הקרוב ביותר, הוא של פאפוס, ממוקם 61 ק"מ ממרכזה. 

גלפקוס קלרידס בלרנקה , שדה התעופה הבינלאומי הראשי, נמצא במרחק של 66 ק"מ ממרכז לימסול והנסיעה תארך כ-40-45 דקות. 

שדה התעופה של לרנקה  הוא שדה התעופה הראשי של קפריסין, המקבל את רוב התעבורה הבינלאומית.בלרנקה יש שני טרמינלים. יש טרמינל חדש בן שתי קומות עם תשתית מודרנית מפותחת. 

שדה התעופה מספק למטיילים את כל הדרוש לנסיעה נוחה, מאזור חניה גדול לטווח ארוך וקצר, ועד לחנויות פטורות ממכס. בניין הטרמינל הישן מפעיל כיום שירותים לתעופה פרטית, לראשי מדינות זרות ולמשלחות רשמיות. 

הגעה לשדה התעופה של לרנקה ברכב או במונית האפשרות המהירה והנוחה ביותר לנמל התעופה של לרנקה היא ברכב. מונית תעלה 50-70 אירו לכיוון. יש גם חנייה במחיר סביר מאוד הממוקמת בקרבת מקום עבור נהגים. 

מיני-אוטובוסים ,בניגוד לאוטובוסים אקספרס, אינם פועלים בלילה, אך ההעברה היא ישירה. הסעות פועלות בין לרנקה ולימסול כל 1-2 שעות ויש צורך בהזמנה מראש. 

האוטובוס שנוסע בין נמל התעופה לרנקה ללימסול פועל בין השעות 3:00-23:30, והיא ההעברה היעילה ביותר משדה התעופה. 

לאוטובוס המהיר יש רק שתי תחנות בלימסול: כנסיית אגיוס גאורגיוס האווזס ומלון גרנד ריזורט. זמן הנסיעה המקסימלי לשדה התעופה הוא בסביבות 50-55 דקות.

מנמל התעופה בפאפוס ללימסול

נמל התעופה של פאפוס נמל התעופה של פאפוס מקבל מדי שנה את רוב טיסות השכר הקיץ לדרום קפריסין. למרות גודלו הקומפקטי, יש מגוון שלם של שירותים זמינים, לרבות חניה, בית קפה, מרכז רפואי, נקודת החזרה פטורה ממס, פטורות ממכס וחנויות מזכרות. 

הגעה לשדה התעופה של פאפוס באוטובוס או אוטובוס מהיר, שירות הסעות בין לימסול לנמל התעופה של פאפוס פועל 3-4 פעמים ביום. התחנה הסופית נמצאת ישירות בנמל התעופה של פאפוס וליד כנסיית אגיוס גאורגיוס האווזס בלימסול.

לנמל התעופה של פאפוס יש חניה המציעה מתקני חניה לטווח ארוך וקצר. בהתאם ליום ולשעה, מחיר המונית הוא בסביבות €50 – €70 עבור העברה בכיוון אחד. 

הכל על שדות תעופה בקפריסין
הכל על שדות תעופה בקפריסין

שאלות נפוצות בנוגע לשדות תעופה בקפריסין

ישנם בסך הכל תשעה שדות תעופה בקפריסין, חמישה שייכים למחלקות הצבאיות של הרפובליקה של קפריסין, בריטניה והרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין. 4 הנותרים הם שדות תעופה בינלאומיים עם זאת, הגעה רשמית לרפובליקה של קפריסין או קפריסין היוונית אפשרית רק דרך שדות התעופה של לרנקה ופאפוס.

יש בקפריסין 6 שדות התעופה אזרחיים, שניים מהם בעלי מעמד בינלאומי, וממוקמים בלרנקה ופאפוס . 

בנוסף לשדות התעופה האזרחיים בקפריסין, ישנם גם שני שדות תעופה צבאיים, הממוקמים בשטח הבסיסים הבריטיים – אקרוטירי ודקליה. שדות תעופה אלו אינם משמשים בתעופה אזרחית, והם מיועדים למטרות צבאיות בלבד.

קפריסין היא יעד תיירותי פופולרי מאוד, היא מושכת אליה תיירים מכל רחבי העולם, בעיקר מבריטניה וגם הרבה מאוד ישראלים, היא גם אחד המקומות המועדפים ביותר באירופה לעשות עסקים. מדי שנה מגיעים לקפריסין כ-3 מיליון מבקרים. 

שדות התעופה הגדולים ביותר בדרום קפריסין הם לרנקה ופאפוס, הממוקמים בתוך הערים ויש להם תשתית מפותחת. 

בשדות התעופה חנויות פטורות ממכס, מסעדות, השכרת רכב, חניה, כספומט, המרת מטבע ומסופי אוטובוסים.

נמל התעופה ארקאן, נמל התעופה הבינלאומי היחיד של צפון קפריסין הכבושה, ממוקם בצפון-מזרח ניקוסיה. טיסות לשדה התעופה של צפון קפריסין הן רק מטורקיה. כניסה לדרום קפריסין מצפון היא בניגוד לחוק.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!