חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה צריך לעשות לפני טיסה לקפריסין?

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

מתכננים טיסה לקפריסין ולא בטוחים מה אתם אמורים לעשות לפני הטיסה? אילו טפסים צריך למלא לפני טיסה לקפריסין? ריכזנו עבורכם את כל המידע לטסים לקפריסין, כולל מידע על ביטוח נסיעות לחו"ל, סוגי פוליסות ביטוח ועוד. 

אם אתם לקראת טיסה לקפריסין, חשוב לדעת כי כרגע לא קיימות הגבלות בעקבות מגפת הקורונה. כמו כן, אין שום צורך בהנפקה של בדיקות קורונה או הנפקת תעודת חיסון. אבל יחד עם זאת, יש לדעת כי בקפריסין קיימת עדיין חובת עטית מסכות במקומות סגורים. לפני חזרתכם לישראל, אתם תצטרכו למלא טופס כניסה לארץ. ומה לגבי פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל? המשיכו לקרוא בשורות הבאות. 

מתי צריך למלא טופס כניסה לארץ? 

אם אתם מתכננים לחזוק מקפריסין בקרוב, תצטרכו למלא את טופס הכניסה לישראל במהלך 48 השעות שלפני ההמראה. יש לציין, תוכלו לעשות זאת באתר GOV של הממשלה תחת הביטוי "טופס כניסה לארץ". 

ולא פחות חשוב, תמיד יש לברר מראש לגבי מגוון סוגי פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל שיכולות להתאים לאופי וסוג הטיול שלכם. הנה כמה דגשים וטיפים לגבי רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לקפריסין, המשיכו לקרוא. 

מדוע חשוב לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל? 

כשנוסעים לחו"ל, יש הרבה דברים שיכולים להשתבש כמו פציעה, מחלה או גניבה. בהיבט הזה, ביטוח נסיעות הוא חובה לכל מטייל. פוליסה זו מגנה על מטיילים מפני הוצאות רפואיות בלתי צפויות והפסדים כספיים אחרים, לרבות איבוד כבודה, ביטול טיסה ועוד. 

בתוך כך, רכישת ביטוח נסיעות אינה מורכבת מדי, אך חשוב לדעת למה אתם נכנסים לפני שאתם רוכשים אותו. פוליסות ביטוח נסיעות מספקות מגוון הטבות לנוסעים, כגון כיסוי רפואי ופינוי למקרה חירום, ככה שיש צורך להתאים את סוג הפוליסה לאופי, רוח וסוג הטיול שלכם לקפריסין. 

למשל, אם אתם כוללים ספורט אתגרי בטיול שלכם, רכשו פוליסה בהתאם אשר מכסה את הפעילויות האלו. ישנו מגוון סוגי פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כך שתמיד תוכלו למצוא את הפוליסה שמכסה אתכם בצורה המקיפה ביותר. 

טיפים להוזלת ביטוח נסיעות לחו"ל 

כשמדובר בביטוח נסיעות, הצעד הראשון הוא לברר את המחיר הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם.  ובהקשר הזה של הדברים, שימוש בפורטלים של השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל, הוא כנראה הטיפ הכי מוצלח שנוכל לתת לכם. בכל הנוגע למציאת ביטוח נסיעות משתלם, ישנן כמה דרכים בהן תוכלו לעשות זאת – על ידי סקירת ביקורות, דירוגים והשוואת מחירים בין חברות שונות, על ידי שימוש בפורטלים להשוואת מחירים ועוד. פורטלים אינטרנטיים מספקים מידע על פוליסות כגון כיסוי, עלות תביעות וכו', מה שמקל על הנוסעים להשוות בין ביטוחים לפני רכישת הפוליסה שלהם מאחת מהחברות. עוד לא השוויתם מחירים לרכישת ביטוח נסיעות לקפריסין? 

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!

דילוג לתוכן