חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קפריסין הצפונית למטיילים

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

מקום טיול אידיאלי בצפון קפריסין? אילו ערים לראות בצפון קפריסין? מה לעשות בצפון קפריסין? איפה לטייל? טיפים והמלצות על קפריסין הצפונית!

אם אתם מחפשים מקום אידיאלי שלא נגע בתיירות מסחרית, עליכם בהחלט לראות בצפון קפריסין כל יעד. יש הרבה בוטיקים יפים שמציעים את כל מה שהמטייל העייף מחפש, ויש עוד הרבה מקומות מעניינים להפיק את המרב מניקוסיה כדי להוות נקודת התחלה לטיולים בצפון קפריסין. אם אתם מטיילים, קבלו את חוברת שבילי צפון קפריסין לקבלת סקירה כללית, או מפה מפורטת יותר מאתר מחלקת הפארק הלאומי ופנאי.

אם אתה נמצא בבריטניה או באירופה, אתה יכול לקבל טיסה משדה התעופה Ercan לצפון קפריסין, אך תצטרך לקחת צ'רטר, מכיוון שצפון קפריסין נגישה רק מטורקיה. באופן כללי, עם זאת, כדאי להתחיל בטיול בניקוסיה או באחד מיעדי התיירות הגדולים האחרים באי. אם אתה מעוניין לשכור שומרי ראש בצפון פרוס, עיין בדף שלנו אודות שירותי שומר ראש בקפריסין למידע נוסף. המטוס נוחת באנטליה, שם כולכם ממתינים לטיסה לארקן ואז המטוס ינחת בשדה התעופה.

כל הלאומים דורשים אשרת TRNC, ואילו אשרת שנגן תקפה למבקרים בדרום קפריסין. שימו לב גם שמי שמגיע לצפון קפריסין במטוס יכול להיות שגם צריך לעזוב, אבל לא בהכרח לכל האי.

מטיילים בקטגוריה A הנוסעים מטורקיה לצפון קפריסין באשרת אשרת שנגן תקפים יחולו על כללי קטגוריה B למשך שהותם באי. כל הנוסעים בקטגוריה A נוסעים מהים התיכון לצפון קפריסין במטוס או בסירה, וכל הנוסעים בקטגוריה C מאירופה.

אולי הדבר החשוב ביותר לדעת הוא שלא תוכל לחצות את הצד הדרומי, מכיוון שלא יכירו אותך בדרום. אם יש לך חותמת של הרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין בדרכון שלך, עלולות להיווצר בעיות ואולי אף תסרב להיכנס. ככל הידוע לי, נראה כי צפון קפריסין הולכת להיות סופר קלה בהשוואה לכל בלבול הוויזה והמכשולים, אך זו באמת חוויה שונה מאוד מטיסות לצפון קפריסין ממדינות אחרות, כמו טורקיה, הנחשבת מדינה 'צפון קפריסין'. אין גבולות חוקיים להיכנס למדינה, ולכן ניסיון לנסוע עם דרכון צפון אפריקאי לא יעבוד.

השכרת רכב בצפון קפריסין היא גם די קלה וזה יהיה כמו בכל מדינה אירופית אחרת. יש עדיין כמה דברים שכדאי לדעת, אך נראה כיצד תגיע לצפון קפריסין כדי לפרט בפירוט הבא. כשאתה מבקר בקפריסין, אתה יכול להיכנס דרך הצד הדרומי של המדינה, אז אתה צריך לטוס מקפריסין לצד הצפוני ובחזרה. ברגע שתגיעו לצפון קפריסין, כדאי לכם להתחיל את המסע שלכם, מכיוון שעדיין יש הרבה בלבול ובלבול לגבי האופן בו תיכנסו וצאו מצפון קפריסין.

בריטים וזרים אחרים המגיעים מצפון קפריסין, כמו למשל משדה התעופה ארקאן, נחשבים אזרחים בלתי חוקיים של קפריסין על ידי ממשלת הרפובליקה של קפריסין, גם אם מעבר הגבול פועל בתנאים רגילים. נכון לעכשיו, תיירים זרים המבקרים באזורים בשליטת הממשלה ברפובליקה של קפריסין רשאים להיכנס לשטחים הכבושים אם דרכונם בתוקף, אך שטחים אלה אינם בשליטתה האפקטיבית של הרפובליקה שלנו של קפריסין. תנועה בין החלקים הצפוניים והדרומיים של קפריסין אינה מוצגת בדרך כלל כבעיה, כפי שהיא תהיה בכל חלק אחר באירופה או בעולם.

רשויות הרפובליקה של קפריסין יכולות לסווג את הזמן שהן בצפון קפריסין כ 90 יום ללא אשרות – סך של 180 יום.

אזרחי האיחוד האירופי אינם יכולים ליהנות משיטוט חופשי בצפון קפריסין, לכן זכרו כי ברצונכם להימנע מחיובים לא צפויים.

מנקודת מבט של גורם מבחוץ, קפריסין הצפונית היא תקופה – חוויה מעוותת, ואני ממליץ לך לטייל בתדירות גבוהה, מכיוון שזה יעד תיירותי שלא התגלה בו יש כמה מהנופים היפים ביותר במזרח התיכון ובצפון אפריקה. זה בהחלט חם מיעדים אחרים שעדיין קרים, כך שבאמת תוכלו ליהנות מהנסיעה האיטית שם. צפון קפריסין הוא גם מקום נהדר לנסוע למקום ממנו מגיעים הטובים ביותר, כמו טורקיה, קפריסין, יוון והים התיכון, שם תוכלו לחקור את המטבח הקפריסאי הטורקי הייחודי. הדרך הטובה ביותר להתנייד בצפון קפריסין היא לשכור רכב, אותו תוכלו לקחת לכל מקום.

אם יש לכם קצת זמן בצפון קפריסין, חובה לבקר בחצי האי קרפס הרחוק. מכיוון שהוא נחשב למרכז התרבותי והכלכלי של צפון קפריסין, אין מקום טוב יותר להתחיל בו את ההרפתקה שלך על האי.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!

דילוג לתוכן