חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איפה מומלץ לעשות שופינג בקפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

קפריסין כונתה "שוויץ של הים התיכון" בגלל מגוון הנופים ואזורי האקלים שלה. זה ביתם של כמה פלאי טבע מדהימים כמו אגמי המים המתוקים של דקליה, מישורי החוף של פאפוס, יערות האורנים של לימסול והרי הטרודוס שמציעים נופים מרהיבים על כל האי.

סצנת הקניות בקפריסין היא כזו שאסור לכם לפספס! ישנם מרכזי קניות רבים המציעים מגוון של מותגים בינלאומיים

קפריסין היא יעד פופולרי לחובבי אופנה וחנויות הבגדים של האי אינן יוצאות דופן. בקפריסין יש מספר רשתות בגדים, וניתן למצוא בארץ רבים ממותגי האופנה הטובים בעולם.

חנויות בגדים בקפריסין מציעות מגוון אינסופי של אפשרויות לכל הטעמים והתקציבים. אתה יכול למצוא בגדים זולים, מותגי מעצבים יוקרתיים, או אפילו פריטי וינטג' בחנויות האלה. החלק הטוב ביותר הוא שאתה לא צריך לדאוג להיקרע מכיוון שרוב הבגדים אינם יקרים מדי.

קפריסין היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים באירופה ויש בה הרבה חנויות בגדים. המדינה היא גם ביתם של כמה ממותגי האופנה המובילים בעולם.

מבחינת מספרים עצומים, קפריסין היא רשת חנויות הבגדים הגדולה באירופה. יש לה למעלה מ-100 חנויות ברחבי הארץ וכ-40 מקומות בינלאומיים.

מותגי האופנה הגדולים בקפריסין מיוצרים על ידי מעצבים מקומיים, כמו לייבלס, שהוקמה על ידי שלושה מעצבים קפריסאים צעירים ב-2009.

קפריסין היא יעד פופולרי לקניות ולתיירים. בארץ יש מספר חנויות בגדים, החל ממותגי אופנה יוקרתיים ועד לחנויות בגדים זולות.

עלות: ביגוד בקפריסין הוא בדרך כלל זול יותר מאשר בישראל, בריטניה או ארה"ב.

איזו רשת אופנה מוכרת מומלצת בקפריסין?

בקפריסין הכי מומלצת רשת הבגדים זארה.

בקפריסין הכי מומלצת רשת הבגדים זארה. חנות זו מציעה מגוון רחב של אופנה אופנתית במחיר נמוך. לחנות יש מיקומים בכל העולם והיא ידועה בסגנון המהיר שלה ובמוצרים הזולים.

Zara נוסדה בשנת 1975 על ידי אמנסיו אורטגה גאונה ורוזליה מרה בספרד, אך כיום יש לה חנויות בכל רחבי העולם כולל קפריסין.

קפריסין היא מדינה בדרום אירופה. הוא ידוע בנופים היפים שלו ובאקלים המגוון שלו. עיר הבירה שלה, ניקוסיה, היא ביתם של מותגי אופנה וחנויות רבים.

חנות הבגדים המוכרת ביותר בקפריסין היא מנגו. עם זאת, ישנן גם רשתות בגדים פופולריות נוספות כמו זארה, H&M, ו-Gap המומלצות על ידי המקומיים בארץ.

קפריסין היא יעד פופולרי לקניות, במיוחד עבור תיירים. אבל באיזו רשת בגדים כדאי לבקר בקפריסין?

התשובה לשאלה זו קלה – רשת האופנה המוכרת המומלצת והמקומית בקפריסין נקראת "עלית".

האם יש פריימרק בקפריסין?

פרימרק, רשת האופנה הבינלאומית, פועלת בקפריסין משנת 2013 ונוכחות במדינות רבות. פרימרק היא הקמעונאית השנייה בגודלה בקפריסין.

Primark הוא אחד ממותגי הביגוד הפופולריים באירופה והוא ידוע במחירים הנוחים שלהם. יש להם חנויות בכל העולם כולל קפריסין שם היא מפעילה כיום שלוש חנויות – לרנקה, לימסול וניקוסיה.

Primark היא רשת בגדים שניתן למצוא במדינות רבות ברחבי העולם. חנות פרימרק הראשונה נפתחה באירלנד ב-1971, ומאז היא התרחבה ליותר מ-1,500 חנויות ברחבי אירופה, צפון אמריקה ואסיה.

חנות פרימרק הראשונה נפתחה בקפריסין באופן רשמי ב-16 במרץ 2017 וזו אחת החנויות הבינלאומיות הראשונות שהגיעו לקפריסין. פתיחת החנות הזו זכתה לתגובות מעורבות מצד המקומיים שעדיין מחכים להגעתם של מותגי אופנה בינלאומיים אחרים כמו זארה או H&M.

Primark היא רשת בגדים שמשרדיה הראשיים נמצאים בדבלין, אירלנד. היא מוכרת ביגוד זול והיא פופולרית בקרב סטודנטים, תיירים ואנשים בתקציב נמוך. החברה הרחיבה את טווח ההגעה שלה ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

האם יש פרימרק בקפריסין?

לא, לפרימרק אין עדיין חנויות בקפריסין.

האם יש חנות כמו טרמינל איקס שמאגדת מספר מותגים בחנות אחת?

אנו ממליצים לפנות אל שירות לקוחות טרמינל איקס כדי לוודא אם יש להם בקפריסין סניף.

איפה מומלץ לעשות שופינג בקפריסין?

קפריסין היא יעד פופולרי לקניות עם מרכזי הקניות והקניונים הרבים שבה. יש בה מגוון גדול של חנויות עם מותגים מקומיים שכדאי לבקר בהם.

3 המקומות המובילים לקניות בקפריסין:

1) קניון קפריסין: קניון קפריסין הוא אחד ממרכזי הקניות הוותיקים והמתויירים באירופה. יש לה יותר מ-300 חנויות, כולל מותגי יוקרה כמו קרטייה, לואי ויטון, גוצ'י, הרמס ופראדה. 2) קרפור: קרפור היא רשת הסופרמרקטים הגדולה באירופה עם למעלה מ-1550 חנויות ב-34 מדינות. הוא מציע מגוון רחב של מוצרים ממזון ועד מוצרי אלקטרוניקה. 3) לידל: לידל היא אחת מהמקומות הזולים ביותר עבור ביגוד, נעליים ואביזרים באירופה.

קפריסין היא יעד פופולרי לקונים, עם הקניונים והבוטיקים הפופולריים שלה. אבל אם אתה מחפש משהו ספציפי, אתה צריך ללכת לצפון קפריסין.

מאמר זה מספק רשימה של יעדי הקניות הפופולריים ביותר בקפריסין ומה הם מציעים. זה כולל גם כמה עובדות על המדינה כמו ההיסטוריה והגיאוגרפיה שלה.

קפריסין היא מדינה באירופה עם היסטוריה ארוכה ועשירה. הוא מיושב כבר אלפי שנים, והאי מכונה עד היום "האי של אפרודיטה" בשל יופיו ומשאביו הטבעיים.

המדינה הפכה ליעד תיירותי חשוב בזכות החופים היפים, האקלים החם והאתרים ההיסטוריים שלה. לאי יש תשתית מודרנית שמקלה על אנשים לחקור את הארץ בחופשותיהם.

קפריסין היא מקום נהדר לעשות בו קניות בשל המבחר המגוון של חנויות, מרכזי קניות וקניונים. הנה כמה מקומות שכדאי לבקר בהם בזמן שאתם מטיילים במדינה היפה הזו:

– Lidl – רשת הסופרמרקטים הגדולה בקפריסין עם למעלה מ-70 חנויות ברחבי האי. הם מציעים מוצרים איכותיים במחירים נוחים עם מיקומים נוחים שעושים את זה . – קרפור – רשת הסופרמרקטים הגדולה בקפריסין עם למעלה מ-70 חנויות ברחבי האי. הם מציעים מוצרים איכותיים במחירים נוחים עם מיקומים נוחים שעושים בדיוק את זה. – Auchan – רשת הסופרמרקטים הגדולה בקפריסין עם למעלה מ-70 חנויות ברחבי האי. הם מציעים מוצרים איכותיים במחירים נוחים עם מיקומים נוחים שעושים בדיוק את זה.

מרכזי הקניות המומלצים בקפריסין לבגדים זולים

קפריסין היא יעד פופולרי עבור אנשים שרוצים ליהנות מהשמש ולבלות את החופשה שלהם בצורה משתלמת. יש המון מרכזי קניות בקפריסין שמציעים בגדים במחירים נוחים.

קפריסין היא יעד פופולרי עבור אנשים שרוצים ליהנות מהשמש ולבלות את החופשה שלהם בצורה משתלמת. יש המון מרכזי קניות בקפריסין שמציעים בגדים במחירים נוחים.

דירגנו להלן את 10 מרכזי הקניות המומלצים ביותר לבגדים זולים בקפריסין, הכוללים את הפופולריים ביותר:

1) קניון קפריסין; 2) מרכז העיר; 3) קניון פורום; 4) קניון לרנקה; 5) מרכז קניות גזי; 6) מרכז קניות פאפוס; 7) מרכז קניות ניקוסיה; 8) מרכז קניות פאפוס פלאזה; 9) לרנקה קניון מרכז העיר; 10) רובע העסקים המרכזי של ניקוסיה.

ישנם מרכזי קניות רבים בקפריסין עם מחירים וסגנונות שונים. כמה מהפופולריים ביותר כוללים:

– לידל, רשת סופרמרקטים מוזלים בבעלות גרמנית שהתחילה בגרמניה, יש סניפים בקפריסין.

– קניון קפריסין הוא הקניון הגדול במדינה. הוא ממוקם בשני מפלסים ויש בו משטח החלקה מקורה, קולנוע ומסלול באולינג.

– קניון הפורום הוא מרכז קניות גדול עם למעלה מ-50 חנויות כולל זארה, H&M, Forever 21 ועוד.

קניות בקפריסין היא פעילות פופולרית בקרב מקומיים ותיירים כאחד. זה מקום נהדר למצוא בגדים זולים לכל המשפחה.

כמה מהמקומות הטובים ביותר לקניות בקפריסין הם:

– קניון קפריסין, אשר נבחר לקניון הטוב באירופה ולאחד מ-10 הקניונים המובילים בעולם.

– קניון הפורום, המציע מותגים בינלאומיים כמו H&M, זארה, מנגו ועוד רבים וטובים. – Lidl Hypermarket, המציע מחירים נמוכים על מגוון רחב של מוצרים.

הכתבה בחסות שירות בקליק

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!