חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים באיה נאפה

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

מלון טוב באיה נאפה? להלן רשימת מלונות מומלצים באיה נאפה בדרגת כוכבים של 4-5. מלונות שווים, מפנקים, יוקרתיים?

כמעט ואין צורך להציג את איה נאפה וממש לא בגלל "פרשת הנערים והאונס".
עיר החוף הפופולרית היא אחד מהיעדים המועדפים ביותר על ישראלים – ועל אנשים מכל רחבי העולם, ומאירופה בפרט – לחופשת קיץ מושלמת. חוף, חול לבן, מים כחולים, גלים נעימים, וכל זה במרחק טיסה קצרצרה מאתנו. כדי ליהנות מאיה נאפה עד הסוף, מומלץ לבחור את המלון המתאים לכם ביותר, שיוכל לפנק אתכם בחופשה מושלמת במיוחד. יש באיה נאפה מלונות מומלצים שכדאי לבדוק.
אספנו עבורכם את רשימת המלונות השווים ביותר.

רשימת המלונות הכי מומלצים באיה נאפה

⭐⭐⭐⭐

מלון גרסיאן סאנדס הוא מלון ארבעה כוכבים, מאובזר ומלא בכל המתקנים שאפשר לחשוב עליהם. חדרי המלון מעוצבים במודרניות גם דגש על צבעי אדמה חמימים ונעימים, שמשרים אווירה רגועה במיוחד. אורחי המלון יכולים לסעוד במסעדת המלון המשובחת, הצופה אל הים. מלבד המסעדה, פועלים במלון שני ברים – בר קוקטיילים ובר בריכה. המלון מציע לאורחיו שתי בריכות, אחת מקורה ואחת פתוחה, מגרש טניס, ספא, סאונה וגולת הכותרת – חוף פרטי, מבודד ושקט לחלוטין. מיקומו של המלון מרכזי ביותר, ובהליכה קצרה ניתן להגיע למרכז העיר.

⭐⭐⭐⭐

מלון לימאנאקי ביץ' הוא מלון ארבעה כוכבים, שמרגיש כמו הרבה יותר מזה. כשמחפשים מלון מומלץ באיה נאפה, זהו המקום להיות בו. המלון מציע לאורחיו ארבע מסעדות במגוון קונספטים שונים, שני ברים המגישים קוקטיילים ושתייה מרעננת, מזנון ארוחת בוקר, מרכז כושר, בריכה חיצונית, בריכת שכשוך עבור הילדים, מתקני שעשועים ועוד. חדרי המלון מעוצבים כולם במודרניות ומרווחים, והמרפסות כוללן מיטות שמש לשיזוף נעים ופרטי. המלון ממוקם מול חוף הים, במרחק הליכה מהטיילת השוקקת והתוססת של העיר.

⭐⭐⭐⭐⭐

מלון אדמס נמצא ממש ליד החוף הכי מפורסם באיה נאפה הנקרא "ניסי ביץ'".
הקרבה לים ולחוף הזה הופכות את המלון לנחשק על ידי המטיילים הישראלים המבוגרים והצעירים כאחד.
בחוף ניסי יש המון מסיבות ואווירה מדהימה.
המלון הוא מלון יוקרתי של 5 כוכבים ויש בו מספר בריכות מפנקות, מגרש טניס וספא שווה!
החדרים מעוצבים בצורה מודרנית עם ריהוט עץ והם מאוד מרווחים ויפים.
יש גם חדר כושר גדול ומסעדות שף במגוון סגנונות כמו סושי, מטבח ים תיכוני, בופה וגם פאב.
המיקום פשוט מעולה למי שרוצה להגיע לבטן גב אך קחו בחשבון שזה מעט מרוחק מהמרכז והנמל.

⭐⭐⭐⭐

מלון נליה ביץ' הוא מלון ארבעה כוכבים שנמצא ממש על חוף לימאנאקי. המלון מציע לאורחיו שלוש בריכות שחייה מפנקות, מגרש טניס, מסעדה משובחת ורחבת ידיים המגישה מנות יווניות ובינלאומיות, שני ברים, וכן שירות הסעות אל ומנמל התעופה. חדרי האירוח מצוידים כולם במרפסות, המשקיפות כולן אל הים. מיקומו של המלון מצין במיוחד. בהליכה קצרצרה ניתן להגיע אל אזור הטברנות, הברים והפאבים החי והפועם. המלון קרוב למדי גם אל מפרץ עצי התאנה ואל פרוטאראס.

⭐⭐⭐⭐

הריזורט ניסי ביץ' הוא מלון ארבעה כוכבים, השוכן על חוף פרטי ומקסים במיוחד באיה נאפה היפה. על אף שהמלון הוא "רק" עם ארבעה כוכבים, הוא מציע פסיליטיז מרשימים ביותר: מאה אלף מ"ר של גנים טרופיים מטופחים, שלוש בריכות שחייה מפנקת, ספא, סאונה, אמבט עיסוי, שירותי עיסוי, שלוש מסעדות משובחות, חמישה קיוסקים הפועלים על החוף, טרסות חיצוניות ועוד. המקום מפעיל מועדון ילדים, והוא מתאים מאוד לאירוח משפחות.

⭐⭐⭐⭐⭐

אתר הנופש ניסי-בלו ביץ' הוא מלון חמישה כוכבים, המציע לארחיו סוויטות וחדרי אירוח מרווחים הכוללים מרפסת פרטית. המלון מפעיל שתי בריכות שחייה בריכת ילדים, מסעדה משובחת עם מגוון מנות מכל רחבי העולם, שלושה ברים טרנדיים, בריכת מי-מלח, מכון כושר ועוד. המלון ממוקם על חוף ניסי המקסים, מרחק קצר למדי ממרכז העיר של איה נאפה.

⭐⭐⭐⭐

מלון פאבלו נאפה ביץ' הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם על חוף הים של איה נאפה. חדרי האירוח מעוצבים ברהיטי עץ מגולפים ויפים במיוחד. אורחי המלון מוזמנים לאכול במזנון ארוחת הבוקר הקונטיננטלי, ליהנות מבר המלון, מרכז הכושר, מגרש הטניס ושולחן הביליארד. 

⭐⭐⭐⭐

מלון פארוס הוא מלון ארבעה כוכבים, אחד הפופולריים ביותר באיה נאפה. המלון ממוקם במיקום שקט מאוד, ליד נמל הדיג, מה שמאפשר לאורחים ליהנות משקט ובידוד בחופים העמוסים והמתוירים של האי. אורחי המלון יכולים ליהנות משלוש בריכות שחייה, אמבט עיסוי חיצוני, בר בריכה, גנים טרופיים, מופעי בידור חיים, מסעדה משובחת ועוד.

⭐⭐⭐⭐

מלון נסטור הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם 300 מטרים בלבד מהחוף. המלון שם את הדגש על הים: החדרים מעוצבים בפשטות, וכוללים נוף פנורמי מקסים במיוחד מהמרפסת. אורחי המלון מוזמנים ליהנות משתי בריכות, ספא, סאונה, אמבט עיסוי ומרכז בריאות. מסעדת הבית מתמחה במנות מקומיות ובינלאומיות. במקום פועל גם בר טרנדי ותוסס.
מרחק הליכה מהמלון ניתן למצוא מסעדות, ברים ואת מוזיאון הים העירוני תאלסה.

⭐⭐⭐⭐

מלון טופיניס הוא מלון ארבעה כוכבים מקסים, הממוקם 200 מטר בלבד מהחוף. חדרי המלון כוללים כולם מרפסת פרטית. המלון מציע לאורחיו 3 בריכות שחייה, טרסת שמש, מגרש טניס, מסעדה משובחת, בר טרנדי ושירות הסעות אל ומנמל התעופה.
המלון ממוקם בקרבת מרכז איה נאפה, על שלל הברים והמסעדות שבו.

שאלות ותשובות נפוצות בנוגע ללינה באיה נאפה

בהחלט. איה נאפה היא אמנם פופולרית מאוד בקרב צעירים ובני נוער, שאינם נוטים ללון במלונות פאר. עם זאת, עבור תיירים המחפשים את הפינוק – ניתן לבחור מבין מבחר המלונות היוקרתיים של העיר.

בוודאי! מלונות רבים בעיר מתאימים את עצמם לצרכי התיירים הצעירים, אשר מגיעים לעיר לבילוי ולחופשה מהנה במיוחד.

קיימים הרבה מלונות הכוללים פתרונות אירוח עבור הילדים – מועדון ילדים, שירותי בייביסיטינג ועוד. אפשר לבחור את המלון המתאים לכם מבין מגוון האפשרויות.

ממש לא! כדי לטייל באיה נאפה תצטרכו רק את כושר ההליכה שלכם. איה נאפה מחולקת ל3-4 רחובות מרכזיים שהם כמו טיילת אחת ארוכה עם הרבה חנויות ומסעדות..אם תרצו להגיע למרכז הרחובות הללו תקחו מונית מהמלון שתעלה לכם 10-15 יורו לכל כיוון. תוכלו להשכיר אופניים או טרקטורון.
כמו כן, קחו בחשבון במידה והחלטתם להשכיר רכב, טרקטורון, אופניים או כל כלי שעולה על הכביש שהנהיגה שם הפוכה (כמו בלונדון) והנהג יושב בצד ימין ונוהג הפוך מכיוון התנועה מישראל. לכן תנהגו בזהירות כפולה.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!