חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופשה כשרה בקפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

אתר הנופש והנופש לייף סטייל זכה בהסמכת OK Kosher, אחד הסמלים הנחשבים בעולם של אוכל כשר, בזמן הביקוש הגובר לאוכל כשר. נוסדה בשנת 1935, זוהי מערכת הסמכת הכשרות הוותיקה והמקיפה ביותר בעולם והיא מוכרת על ידי האיגוד הבינלאומי לכשרות (IUCN) וארגון הבריאות העולמי (WHO). הסטנדרטים של משרד הבריאות הקפריסאי תואמים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר לבריאות, בטיחות ואיכות המזון והמשקאות, כמו גם לבטיחות האורחים שלנו.

האי הקטן הזה בלב ים התיכון הוא יעד מושלם למי שנוסע לישראל. לקפריסין היסטוריה ארוכה של קשרים עם ישראל ומקומות אחרים הקשורים למסעות הצלב וארץ ישראל, כמו העיר העתיקה פאפוס. ההריסות מאכלסות את אחד האתרים הארכיאולוגיים החשובים באירופה, הפסיפסים היפים של פאפוס, נטועים בשרידי כנסיות עתיקות, מנזרים, ארמונות, מקדשים ומבנים נזירים.

SENTIDO Cypria Bay מאת מלונות לאונרדו היא חווית חופשה מלאה בפסח בפאפוס, עם הים התיכון המסנוור מתחת לרגליו. עם מפרץ הים התיכון המדהים שמתחת לרגליו, מפרץ סנטידו קפריסין של מלונות לאונרדו הוא חווית החג המושלמת של "פאפונס פסחים".

חוו פסח פנטסטי במלונות לאונרדו "סנטידו מפרץ קפריסין, שם תשהו באחד מהמלונות הטובים בעולם, שהוכשרו אך ורק לאורחים שלכם. חוו את חווית חופשת הפסח הפאפית הפפוסית בעולם שלה בעלים – מלון ברמה הגבוהה ביותר עם סגנון אירוח ייחודי משלו והאוכל והשתייה הטובים ביותר שיש, כולם הכשרים וכשרים – לאורחים בלבד.

פינוק במלון פרידמן בצפון קפריסין – 4 ימי פינוק בימי ראשון וחמישי, כולל כשרות, וחבילת מלונות ל -4 ימים עם חבילות מלונות של 4 לילות, אוכל ומשקאות כשרים וארוחות כשרות בכל ימי ראשון.

זו תהיה הפעם הראשונה שיש לנו תוכנית פסח באיחוד האמירויות הערביות, אבל אנחנו תמיד פתוחים לרעיונות חדשים, חוויות חדשות ודרכי חיים חדשות. אנו מצפים לטיול הקרוב שלנו לקפריסין ולאירוח הגדול של מלון פרידמן.

אחת האטרקציות העיקריות ששמנו לב בדרך לקפריסין היא שיש מלון כשר. מכיוון שמדובר במלון "הכשר" בקפריסין, ציפינו שרוב האנשים שיהיו במלון יהיו לא רק דתיים מאוד, אלא גם ידידותיים מאוד.

כדי להוסיף קצת טעם לטיול שלך, עליך לוודא שגם הארוחות שלך היגייניות. אם התמזל מזלכם לחיות בקפריסין ולמצוא מלון שהוא לא רק כשר, אלא גם נקי, אז המלון הכשר הוא פשוט האופציה הטובה ביותר עבורכם. עם זאת, אם תגלה שהמלון הכשר זמין רק לאלה שגרים בקפריסין או גרים בקרבת מקום או מבקרים במדינה, המלון הכשר בקפריסין יהיה מושלם.

במלון יש יחידה נפרדת, שהיא כשרה למהדרין בהשגחת הרב שיינפלד ושמורה לאורחים בלבד. מרכז קהילתי יהודי בלרנקה, המנוהל על ידי מסעדת סמבטיון, המשרתת גם את כל המלונות באי. אם אתם מחכים לשולחן עם שולחנות נוספים שהוזמנו במלון כשר בקפריסין, תוכלו להגיש גם אתכם באחת המסעדות האחרות במלון.

עיין בדף המבצעים שלנו, המכיל רשימה של מבצעי החגים הכשרים הטובים ביותר בקפריסין בשבועות הקרובים. בקר במדריך הנופש שלנו בכשרות למידע נוסף על בתי המלון והמסעדות הפופולריים ביותר באי.

רשימות כשרות יהודיות עבור עוד בולטימור, MD וטאב תאילנדית מוסמכות כשרות על ידי Star of K וממוקמת בלב בולטימור העתיקה, רק כמה רחובות ממוזיאון בולטימור לאמנות. כל האוכל יהיה כשר וחלק בית יוסף שלהם היה כשר. בשר יהיה כשר לראשונה בתולדותיו, כמו כל אוכל, על פי האתר.

Serengeti Cocoaccino היא מסעדה יהודית כשרה המגישה כל דבר, החל מכריכים, סלטים וארוחות בוקר ועד שייקים וקפה. לאכול בצפון קפריסין זה קל, וזאת מכיוון שיוקרה כשרה מתחייבת להציע ללקוחותיה את המחירים הטובים ביותר – כרטיסי טיסה במחירים הטובים ביותר וכל מה שתורם לחופשה מוצלחת. יהודי – מלון כשר בוטיק ומפואר בלב בירת קפריסין ניקוסיה.

למי שמעדיף קהל מצומצם יותר, אפשרות חופשת קיץ פופולרית מאוד היא חופשה משפחתית כשרה בהתאמה אישית בקפריסין.

אלי גדנסק ואבי נצר מנהלים תוכנית מצליחה באיטליה, וכמעט 500 אורחים התנהגו במהלך טיולי היום המאורגנים שלהם. אם אתם מחפשים מלון כשר בקפריסין, התחנה הראשונה שלכם צריכה להיות המלון בלגונה הכחולה של קפריסין. ללא ספק הייתם נהנים מהשקט והשלווה הנלווים לשהייה במלונות כשרים בקפריסין.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!