חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קפריסין עם ילדים

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

חופשה משפחתית בקפריסין במהלך חופשת קיץ החופש הגדול? מושלם! כל הטיפים לטיול עם ילדים בקפריסין בין אם לרנקה או קפריסין הטורקית למשפחות!

המיתולוגיה היוונית טוענת כי מקום זה בחוף הדרומי של קפריסין הוא מקום הולדתה של אלת האהבה אפרודיטה. ההריסות היווניות של סלמיס הן החורבות העתיקות האהובות עלי ביותר בקפריסין, ואני חושב שניקוסיה היא אחת הערים המעניינות ביותר בעולם לבקר בה.

קפריסאים, צפון ודרום, אוהבים ילדים וידידותיים מאוד למשפחה, והם מעריצים את ילדי כמוני.

יש גם מסעדות ידידותיות למשפחה המציעות אפשרויות לתינוקות גדולים ופעוטות. פופולריות מאוד בקפריסין הן משרות עבור מטפלות ועבור אנשים המטפלים בילדים בבתיהם. כפי שאתה יכול לראות, קפריסין מציעה משהו לרוב המשפחות, אך ילדים שונים ולכולנו תחומי עניין שונים. אם אתה מעוניין להיות בקפריסין, אנא קרא את SSAFA טיפול בילדים למידע נוסף על מתקני טיפול בילדים באזורך.

ידע כללי: בקפריסין יש הרבה גני ילדים ציבוריים מצוינים, ותוכלו לבחור גם מבתי הספר הממלכתיים הקפריסאים לילדים בחינם. הדבר החשוב ביותר לציין הוא שהמורים שם דוברים יוונית – אחרי הכל, יוונית היא השפה הרשמית של קפריסין. רצוי שילדים ילמדו יוונית בבית הספר, מכיוון שלא משתמשים לעתים קרובות באנגלית בבתי ספר, אך אין קבוצת שפות. ניבים יוונים וקפריסאים מוגבלים לשימוש בעל פה ואינם נכללים בחינוך ובספרות. הרפובליקה של קפריסין מציעה חינוך בסיסי בחינם לילדים בגילאי 3 עד 4, ואילו הרפובליקה של טורקיה מאפשרת לילדים בגילאי 6 עד 15 רק גישה לחינוך חינם. לילדים ברפובליקה של קפריסין יש גישה חופשית לבית הספר, ואילו לילדים ברפובליקה של טורקיה מוצעת גישה חופשית לחינוך רק לילדים בגילאי 6 עד 15. אף על פי שילדים אינם מטופלים בצורה לא הוגנת בקפריסין, במקרים מסוימים זה יכול להוביל לעזיבת הלימודים אם הם מרגישים שחינוך מחוץ לקפריסין אינו הכרחי או בעל ערך.

אם יש לכם חופשה משפחתית חלומית בה כולם נינוחים ונוחים, קפריסין מציעה הזדמנות נהדרת לקבל את הכל. תוכלו להתקרר על ידי טבילה בבריכת המלון או בחוף הים, או על ידי טבילה בבריכה על החוף. בניקוסיה יש גם מספר מסעדות וברים שבהם תוכלו ללכת לשתות או שתיים או אפילו ארוחת ערב באחת המסעדות בהן אתם שוהים. תוכלו גם לבקר בכמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בקפריסין, כמו המוזיאון הלאומי להיסטוריה ותרבות קפריסין, מוזיאון קפריסין והמוזיאון והספרייה של קפריסין.

אחת הפעילויות הטובות ביותר בקפריסין היא ביקור בפטרה טו רומיו, המכונה גם סלעי אפרודיטה. ישנם מספר אטרקציות תיירותיות בקפריסין הנמצאות בפאפוס ושוות טיול יום להרפתקנים.

ממוקם בכפר הציורי אנוגירה, זהו מקום נפלא להציץ לקפריסין האמיתית. מתחם כפר וסגנון כוללני זה הוא המקום המושלם לחופשה עם ילדים קטנים בקפריסין!

ילדים אוהבים את החוף ויש כל כך הרבה דברים ליהנות באתר הנופש היפה והחוף הזה בלב העיר, שלא לדבר על פארק הספלאש וספינת הפיראטים הענקית! האזור הטוב ביותר לתינוקות ופעוטות, כולל ספורט ימי – פעילויות ופעילויות על המים, כמו שחייה, בריכות שחייה, מגלשות מים וספורט ימי, כמו גם מגוון פעילויות נוספות.

אם ילדיכם לא רוצים להיגרר לאתרים היסטוריים, אלא מחפשים דרכים לחיות עם ילדים בפאפוס, הנה רשימה שעשויה לעלות על דעתכם. רבים מהאתרים ההיסטוריים של קפריסין נמצאים בדרום קפריסין, ולכן לא ביקרנו ברובם, בציפייה שהחורבות לא יגיעו לשיאן. אך הרגשנו צורך לתת לכם את האפשרות לבקר בחורבות העתיקות ובחופי הים של דרום קפריסין ולבקר בצפון קפריסין, הידוע עוד פחות.

אם אתם בחופשה משפחתית בקפריסין, ביקורות אלו יכולות להיות מועילות, לכן ריכזנו אותן עבורכם כאן.

מלון זה על חוף הים הוא בחירה מצוינת למשפחות המחפשות תינוק ופעוט – מקום ידידותי לשהות בו בקפריסין. עם כל כך הרבה אורחים קבועים, אין ספק שהמלון הזה ביצע את המבצעים הטובים ביותר לילדים בקפריסין. פארק ההנעה של המלון כולל בריכת שחייה, מגרש משחקים ומתקני שעשועים לילדים ובריכת מבוגרים. מלון זה היה המועדף ביותר על משפחתנו שחיכו בקוצר רוח לטיול שלנו בקפריסין עם שני ילדינו הקטנים נגררים ולשאר בני המשפחה.

מצא את הילדים הטובים ביותר – מקומות ידידותיים בארץ והשאיר את דאגותיך מאחור ותהנה מיום כיף בחיק המשפחה.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!