חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזג אוויר קפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

מתי לטוס לקפריסין לפי עונות שנה וגם מזג האוויר? עבור מבקרים רבים מישראל ומצפון אירופה האביב מתגלה כזמן הטוב ביותר בשנה בקפריסין, וחופי האי מלאים בתושבים ותיירים הנהנים מהשמש. כדי לשפר את העניינים, בקפריסין יש כמה מים מרחצה הטובים ביותר באירופה. הים בקפריסין הממוזג דומה לים של תל אביב ולכן הרבה יותר חם ממה שהיינו רגילים באזורים הטרופיים של אירופה..מרחק של 40 דקות טיסה מישראל ויש לכם חופי ים ונופש משודרג. בקיץ, טמפרטורות הים יגיעו ל 28 מעלות צלזיוס, ולכן הטמפרטורה כמעט זהה לישראל.

גם ביוני יהיה סוער וייתכנו מעט ממטרים, אך רוב הימים הם מה שהייתם מצפים ממזג האוויר בקפריסין ביוני. אם מזג האוויר המעונן והגשום בקפריסין נמשך, יש סיכוי שתעמוד בפני גשם במהלך שהותכם, אז אם כן, היו מוכנים לגשמים קצרים, מהירים ועצבניים לפני שייגמר. אני מרגיש אשם בקריאה לזה גשם קיצי, מכיוון שמזג האוויר בקפריסין בדרך כלל יבש, במיוחד בקיץ. מזג האוויר של קפריסין די יבש ואני מתערב שלא תקבלו ולא תריחו את הרעננות. עם זאת, כאשר זה קורה, היכונו לסופות הגשם הקצרות והמהירות – והמתחוללות, שלרוב חולפות בתוך שעות או אפילו דקות בחודשי הקיץ.

אם אתם מחפשים חופשה לפני הקיץ ועדיין רוצים טמפרטורות קיץ, קפריסין היא ההזדמנות המושלמת עבורכם.

אם אינך אוהב את החום הלוהט של הקיץ, דצמבר הוא זמן טוב לבקר בקפריסין, במיוחד אם אתה נוסע לשם מחוץ לקפריסין. זהו האקלים הנכון לנסוע לעיר קפריסין והוא אידיאלי עבור אלו הנוסעים לאזור זה לראשונה בחייהם. אם אתה נוסע משם לקפריסין, פברואר הוא גם הזמן הנכון להיות באקלים הנכון.

אם לא אכפת לך מזג האוויר הקריר עם סיכוי לגשם, פברואר הוא חודש טוב לבקר בקפריסין, במיוחד אם אתה בא מחוץ לקפריסין. אם אינך מרוצה לגמרי ממזג האוויר בחודש מרץ, אפריל בקפריסין מציע שיפור יציב יותר בטמפרטורה ובמזג האוויר.

הטמפרטורה הממוצעת בקפריסין היא 26 מעלות בחודש מרץ, אך באביב – חג הפסחא ואפריל בקיץ. אפריל הוא אפריל הכי קפריסאי באביב, עם חג הפסחא עצמו, וזה הזמן למשפחות ללכת לחוף באופן קבוע. הטמפרטורות הממוצעות בקפריסין הן 19 מעלות צלזיוס באפריל ו 23 מעלות צלזיוס בחודש מאי. מזג האוויר בחודש יוני בקפריסין בקושי נסבל עבור ילדי בית הספר, ולכן זהו חודש טוב לבילוי משפחתי ולחופשות הקיץ.

מאי הוא החודש המושלם לבקר בקפריסין אם אתה רוצה לבלות קצת זמן על החוף ועדיין לבקר במראות המרהיבים של קפריסין מבלי שהטמפרטורות הקיצוניות יותר של יוני ואוגוסט מאפילות על החיפוש שלך. אם ברצונכם לחקור את קפריסין, לבקר באתרים ארכיאולוגיים או לחקור את הטבע היפה, תקופה זו של השנה צריכה להיחשב זמן אידיאלי לטיולים משפחתיים ולחופשות קיץ.

אם אינכם חובבי טמפרטורות גבוהות, עדיף לבקר בקפריסין כאשר האי בפריחה מלאה ומזג האוויר חם ומתאים יותר לפעילות גופנית. עדיף גם אם אתה מבקר בחופים ובחופים בקפריסין בחודשי הקיץ, במיוחד ביוני ובאוגוסט כשמש שטוף שמש ולא חם מדי. קפריסין זוכה לביקור טוב יותר באביב ובקיץ, או אפילו בסוף הקיץ ובתחילת הסתיו, כאשר מזג האוויר חם יותר ומתאים יותר לפעילות גופנית.

למרות שספטמבר הוא עדיין חודש הקיץ בקפריסין, אוקטובר ונובמבר מביאים לירידה בטמפרטורה סביב 20-25 מעלות. מאוקטובר עד נובמבר יורד גשם מדי פעם, אך בהחלט אינו אירוע יומיומי. בדצמבר, ללא ספק החודש הרטוב ביותר בקפריסין, לא נראה גשם, והטמפרטורות באזור בדרך כלל מטפסות חזרה באמצע פברואר. מי שלא מצפה לתנאים טרופיים במהלך החגים, יגלה שהסתיו הגיע לקפריסין. למרות שלא מדובר ב 22 מעלות ולעתים נדירות 13 מעלות, יורד גשם לעיתים קרובות מאוד בין 18 ל 20 מעלות ומדי פעם יורד גשם.

אוגוסט הוא החם החם ביותר בפאפוס, עם טמפרטורה ממוצעת של 26AdegCG (79ADegF), אך באזורי החוף הוא דומה יותר לטמפרטורות ממוצעות. ניתן לצפות במזג האוויר הקפריסאי הממוצע מאמצע אוגוסט ועד סוף ספטמבר בטמפרטורות שבין 20 ל -25 מעלות. ינואר הוא החודש הקר ביותר ופברואר ומרץ החם ביותר. הטמפרטורות הממוצעות הן בין 20 ל -22 מעלות בלילה ולעתים קרובות יורד גשם בין 18 ל -20 מעלות, אך לא יותר מפעם בשבוע.

כאמור, הקיץ בקפריסין יתחיל במרץ, אם כי יהיו תנודות טמפרטורה מסוימות. מיוני הטמפרטורות בקפריסין יעלו משמעותית, עם טמפרטורה ממוצעת של 26C (79F). במזג אוויר חם זמן טוב לנסוע לקפריסין הוא מיולי עד אוגוסט, אז הטמפרטורות צפויות להיות בין 20 ל 22 מעלות בלילה ובין 22 ל 25 מעלות ביום.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!