חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חתונות אזרחיות בקפריסין

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים 👇

מידע על חתונות אזרחיות בקפריסין? רוצים להתחתן בצורה אזרחית בחו"ל? קפריסין היא היעד המושלם לכל זוג שרוצה חתונה מחוץ לישראל כדי לקבל תעודת נישואין אזרחית.

אם אתם מוזמנים לחתונה מקומית בקפריסין, עליכם לדעת על כך כמה דברים. במאמר זה, אני מסביר בקצרה כיצד להתחתן בקפריסין, מדוע זו אפשרות טובה עבור ישראלים רבים המעוניינים בנישואין אזרחיים וכיצד הם פועלים. ניתן לערוך חתונות אזרחיות בכל מקום מורשה שיש לו היתר לחתונה או במקום חדש שנוצר לאחרונה על ידי מועצת העיר איה נאפה (מוצג בעמוד האחרון). ניתן לערוך חתונות אזרחיות בבתי מלון עם חדרים משלהם ואזורים חיצוניים, כמו גם בבתי העירייה המקומיים בהם אתם שוהים.

ניתן לרשום חתונות אורתודוכסיות על פי כללים זהים לחתונות אורתודוכסיות מרוניות בארצות הברית ובאזורים אחרים בעולם.

ניתן לרשום חתונות אורתודוכסיות על פי כללים זהים לחתונות אורתודוכסיות מרוניות בארצות הברית ובאזורים אחרים בעולם

אם בני הזוג רוצים לערוך את החתונה שוב לאחר המועד הנ"ל, אנא צרו קשר עם משרד הרישום בעירייתכם. יש להגיש מסמכים מקוריים למשרד הרישום כדי לקבל את האישור המקביל לנישואין.

תזדקק לדרכון ותצהיר כדי להתחתן, דבר שיכול לקרות תוך מספר ימים מרגע הגעתך לקפריסין. קצין הנישואין ישלח עותק מאושר של תעודת הנישואין לשגרירות מדינת מולדתך בקפריסין לפני החתונה.

משרד הרישום העירוני של ניקוסיה יכול לספק לבני הזוג את כל המסמכים שהם רוצים

כגון דרכון ותצהיר, וכן תעודת נישואין. בעלי עניין יכולים לפנות גם למשרד הרישום בעיריית קירניה בקפריסין כדי לקבל מידע על המסמכים שהם יצטרכו להגיש לחתונה האזרחית בקפריסין. בנוסף, אם מעוניינים להשתתף בטקס האזרחי בקפריסין, מועמדים פוטנציאליים יכולים לפנות למשרד הרישום בעיר קיניה, או לכל עיר אחרת שתבחר. על בעלי עניין לפנות למשרד רישום כדי ליידע אותם על כל המסמכים שעליהם להציג לחתונה האזרחית בקפריסין.

בחרו את העירייה בקפריסין בה תרצו להתחתן, הזמינו את תאריך הרישום וקבעו תאריך לחתונה.

זוגות המעוניינים להתחתן בקפריסין חייבים להגיש בקשה לרישיון נישואין במקום בו הם מעוניינים להתחתן

זוגות מחויבים להתייעץ עם קצין הנישואין במשרד העירוני בעת הנישואין המתוכננים שלהם על מנת למלא את כל הדרישות הנדרשות לפני שהם נשואים, גם אם ניתן לערוך את הטקס הדתי בכנסייה. כדי לאמת עותק אמיתי של תעודת נישואין, על זוגות לפנות למחלקת המשטרה המקומית או למחלקת המשטרה העירונית בקהילותיהם. מלא את טופס הבקשה והגש את המסמכים המשפטיים הנדרשים כגון תעודת נישואין ותעודת נישואין בצורתם המקורית.

כפי שכבר כתבנו לעיל

נישואין אזרחיים כפופים לאותן דרישות ונהלים משפטיים כמו זוגות המעוניינים לערוך חתונה דתית. ראוי לציין שחתונה קתולית אינה מצריכה אישור מיוחד, אך עליכם להיות מסוגלים להתחתן בכנסייה, בכנסיה שבחרתם או בכל מוסד דתי אחר בקהילה שלכם. ראשית כל, זכרו כי עליכם להגיש בקשה לנישואין אזרחיים בהתאם לחוק הקפריסאי ולדין של מדינות אחרות.

זוגות המעוניינים להתחתן בטקס אזרחי חייבים להירשם במשרד הרישום במקום נישואיהם על מנת למלא את התנאים הדרושים לנישואיהם עם הגעתם לקפריסין

מי שהתחייב לנישואין אזרחיים בעיריית ניקוסיה חייב לקבל מידע ממשרד הרישום על דרישות החוק והמסמכים הדרושים.

הדרישות החוקיות של קפריסין

לרבות התהליך שיש לנקוט בנוגע לנישואין בקפריסין, מתוארות להלן. המסמכים הבאים נדרשים עבור הזוג הטרי, ויש להגישם בעת הגשת בקשה לרישיון נישואין על פי החוק הקפריסאי, כמו גם לכל הנישואין האזרחיים האחרים במדינה. הדרישות החוקיות של קפריסין לנישואין אזרחיים תקפות ומוכרות באופן בינלאומי, והמסמכים הבאים של הזוג הטרי נדרשים או נדרשים אם מבקש היתר נישואין ביוון, ארצות הברית, אוסטרליה, ניו זילנד, קנדה, צרפת, גרמניה, איטליה, יפן, ספרד, פורטוגל, שוודיה, שוויץ, אוסטריה, דנמרק, נורבגיה, פינלנד, יוון ושבדיה.

המסמכים הבאים של בני הזוג נדרשים גם לכל הנישואין האזרחיים האחרים בקפריסין, וכן לבקשה לרישיון נישואין על פי החוק הקפריסאי.

אם אתם מתכננים חתונה אזרחית בקפריסין, עיינו בחבילת התמונות הייחודית שלנו. ננסה לגרום לאורחים שלכם להרגיש בבית בחתונות האזרחיות שלכם בקפריסין ונתרגם את התמונות הטובות ביותר שלכם לתמונות טובות.

לחזור למשהו ספציפי?

 

חוויה בקפריסין מתחילה כאן

error: תוכן זה מוגן !!

מחכים לכם בפייסבוק!